Hakutulokset

  1. K

    päivähoitomaksut

    Moikka, olen osa-aikatöissäkäyvä yh ja nuo päiväkotimaksujen nousut koskevat juuri minua... huolestuttaa, miten on varaa minimituloista maksaa noita maksuja. Juuri olin hakenut hoitopaikkaa elokuusta alkaen, lapsi silloin 1v8kk Onko muita huolestuneita?
  2. K

    tiedättekö

    täällä oli tossa oikealla alareunassa jokuaika sitten sellanen linkki onko lapsesi suomen suloisin tms. tekstillä valokuvakilpailu.Mihinkä hävinnyt vai joko se loppui?!?
  3. K

    Ihana visuaalinen euroviisu lava, olen ylpeä suomalainen :)

    Eikö ole kaunis visuaalinen ilme, mitä tv:stä näkyy? Minusta ainakin on!
  4. K

    Päiväkerhoja

    Onko olemassa muita päiväkerhoja kuin seurakunnanpäiväkerho? Ja minkä ikäisille nuo kerhot on suunnattu?
  5. K

    Helsingin parhaat bilepaikat 3-kymppisille?

    Missä on menoa ja sinkkumiehiä? :)
  6. K

    Vahditteko jatkuvasti 1-vuotiastanne kotona sisällä?

    Uskallatteko jättää 1-vuotiastanne hetkeksikään silmistänne kotona? Miten pitkäksi aikaa? Mitä olette tehneet, ettei lapsi satuta itseään, jos koko ajan ei vahdi? Välillä tekisi mieli jättää vahtimatta, mutta entäs sattuu jotakin!?! En nyt tarkoita että lähtisin pois kotoa yms, mutta sitä...
  7. K

    juhlapyhät

    mulle iskee aina näin juhlan aikaan ihan toivottoman yksinäinen olo, vaikka eilen oltiinkin ystävän luona. Tänään kun kaikki ns. kokonaiset perheet liikkeellä niin kyllä tuntui taas masentavalta olla pienen kanssa kaksin. ja sit kun kyse on puolitoistavuotiaasta, eikä vielä niin paljon yhteistä...
  8. K

    sinkkuäidit

    tässä meille tilaisuus tulla julkkiksiksi! http://www.nelonen.fi/sinkkuaidit/
  9. K

    äiti matkalla

    Moikka, onko kellään kokemusta, miten kestää eron äiti ja lapsi 1,5 v jos äiti on yksin matkalla yli viikon? Nyt tässä pähkäilen uskallanko lähteä vai en.. kyse opintomatkasta. Isi lupasi hoitaa, mutta hänellä ei käytännön kokemusta kovinkaan paljon (siis hoitanut on lyhyitä poissaoloja tietty)
  10. K

    lastenvaatteista mielipiteitä?

    Seurasin keskusteluanne lastenvaatteiden ostamisesta. Teen opinnäytetyötä lastenvaatteisiin liittyen, ja olen pohdiskellut vaateasiaa paljon, vaikka minulla ei vielä lasta olekaan. siksi täytyy turvautua ammattilaisten apuun:) Haluaisin tietää esimerksi, että millaisia vaatteita ostatte...
  11. K

    oksentelu

    onko kellään tietoa, mitä tämä voisi olla: lapsi 1 v oksensi toissayönä muutaman kerran, ei ripulia, ja seuraavana päivänä ei enää oksentanut, ruokahalu hiukan huonompi kuin yleensä. Tänään koko iltaruoka tuli taas ulos, vaikka luulin, että lapsella ei ole enää mitään... ripulia ei ole...
  12. K

    2-vuotis neuvolakuulumiset

    Heippa vaan kaikki 2-vuotiaden äidit!=) Minkä kokoisia teidän 2-vuotiaat ovat? Mielenkiinnolla vain kyselen, kun pojalla oli maanantaina neuvola ja painoa oli 14.7kg, pituutta 91cm ja päänympärys 50cm. Entä paljonko puhuvat? Meillä tulee vain yksittäisiä sanoja. Niitä tulee kyllä jo tosi...
  13. K

    meistä tulee perhe

    ootteko lukenu tuota kirjaa? Kannattaisiko hankkia, onko hyvä?
  14. K

    kertokaahan miehet miltä tuntuu..

    eli miltä tuntuu miehellä kielilävistys suihinotossa, jos olet sellaista kokenut? minulla on kielilävistys, ja mieheni ei ole ikinä kehunut suihinottoani, viitaten mitenkään palloon kielessäni. monesti olen kysynyt että miltäs se tuntuu, niin mies vaan vastaa että hyvältä. koru on ollut...
  15. K

    mitä mieltä

    mitä mieltä olette seuraavanlaisesta : minä seurustelin poikaystäväni kanssa kahteeen otteeseen (siis parin vuoden breikki välissä) yhteensä kuusi vuotta. Tällä toisella kerralla meidän siis piti muuttaa yhteen jne. ja tehtiin lapsikin, vauva on nyt 9kk. Mitään yhteenmuuuttoa ei kuitenkaan...
  16. K

    5-vuotiaiden pituus ja paino G :)

    Meillä poika 111 cm ja 21 kg.
  17. K

    NuvaRing

    Hmm..olisin kyselly, että onkohan muilla ollu samallaista NuvaRing ehkäisyrenkaan käytön aikana...Mulla siis nyt toinen rengas käytössä ja nyt on tullut n. viikon ajan epämääräistä ruskeaa verensekaista vuotoa suht reilusti, alavatsa on kans kipee ja olo turvonnu. Ekan renkaan käytön aikana...
  18. K

    ENSIASKELKENKIEN KÄYTTÖ

    Meidän pojallamme on ollut syksystä saakka Kuoman talvikengät ulkokäytössä vaikkei poika vielä osannut kävelläkään. Nyt (ikää 1 v 1 kk) poika on oppinut kävelemään ja mietinkin pitäisikö muka olla sisällä ensiaskelkengät?? Ulkona ei vielä uskalla kengät jalassa kävellä eli sisällä kävelyä tulee...
  19. K

    1 vuotiaan hampaiden pesu

    Kertokaa vinkkejä miten saada 1-vuotiaan hampaat pestyä. Hampaiden pesemistä ollaan harjoiteltu jo puolen vuoden iässä vaikkei suussa ollut vielä hampaitakaan. Ensimmäinen tuli 8 kk iässä ja ollaan pesty hampaiden ilmestyttyäkin. Nyt pesu on käynyt hankalaksi sillä poika joko a) ei avaa suutaan...
  20. K

    MAITOALLERGIAN OIREET?

    1-vuotias poikani on nyt kolmisen viikkoa nukkunut yönsä todella huonosti ja levottomasti-on itkuinen. Koko tämän ajan on saanut lehmänmaitoa joka aloitettiin kun poika täytti 1. Nyt mieleeni juolahti josko huono nukkuminen johtuisi maidosta ja eksyin netistä tietoa etsimään. Yhdellä sivulla...

Yhteistyössä