Hakutulokset

  1. S

    Onko tämä plussa vai ei?

    NO?????????:O
  2. S

    Miten kertoa ei toivotusta raskaudesta?

    Onnea teille! teit ihan hyvän päätöksen! Ja se päätös minkä teet on joka tapauksessa se oikea! Itselläni oli vastaava tilanne hmmm... 13 vuotta sitten, sitä en kylläkään ole katunut mutta oli silloin nuori enkä yksin olisi pystynyt lapselle tarjoamaan yhtään mitään. En silloin ilmoittanut...
  3. S

    Miten saada vauva syömään rintaa?

    Meidän tyttö tänään 4 kk ja samantyyppisiä oireita on. Vähänkin liian väsynyt, hälinää,isoveli läsnä tai koskettelee juuri syömisen alkaessa, liian valoisaa tai liian kova nälkä jne jne... Jos on liian kova nälkä ja maitoa menee väärään kurkkuun , auta armias! Alkaa ihan hirveä raivo, josta on...
  4. S

    Loppu lähellä(kö).

    Hei! Voi kurjaa :( Oletko koittanut ottaa asian puheeksi? Jotenkin omasta näkökulmasta huomaa sen että parhaiten asioita kuitenkin auttaa se kun vaan ottaa härkää sarvista ja sanoo ihan kaiken mikä painaa mieltä, meni syteen tai saveen! Mitä hän on itse asiasta mieltä??? Tsemppiä
  5. S

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    :heart::heart::heart: Hei! TYTTÖ TULI! meidän ihana tyttö syntyi 14.10 klo 16,39 3220g ja 49cm! RV 39+5 tänään siis 2 viikkoa vanha jo ja tuhisee tässä sylissä ja isoveli katsoo teletappeja..'
  6. S

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Hei! syystoivolle: joo ei ne nyt taas uhkaile käynnistyksellä, mutta jotenkin tuntui, että odottavat koko ajan vasta-aineiden muodostumista, sillä itse olen sekä anti-E ja anti-D positiivinen. Tämä kyllä itse asiassa on aika hepreaa, olen vähän yrittänyt opetella sitä että edes hiukan...
  7. S

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Hei syksyistä lauantai aamua! Tässä ketjun laiskoin kirjoittaja, edelleen yhtenä kappaleena :laugh: Olen jo kahtena viikkona ajanut TYKSiin kassit pakattuna, sillä miehelläni ja minulla on eri veriryhma ja eri rheesustekijät, joten vasta-aineiden muodostuksen takia ollaan oltu jo muutama...
  8. S

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Hellou!! Olen edelleen olemassa, käyn tosi usein täällä lukemassa teidän tekstejä, mutta jotenkin multa ei lähde tuo sanainen arkku aukenemaan! Kaikki on kuitenkin hyvin, vatsa kasvaa, asukas on ollut koko ajan ERITTÄIN VIRKEÄ, paljon virkeämpi kuin esikoinen :D!! Siispä kaikki veikkaavat...
  9. S

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Terve terve, mukavaa lauantai-iltapäivää! Uusi ihana vaiva: Peräpukamat! ihan hirveää, ei ole koskaan olleet tälläiset! kävely ja istuminenkin sattuu ja viikkoja hittovie 8!!! Ei edes todellista... Mutta pahoinvoinnin suhteen on kaksi päivää ollut tosi ok. Ihana fiilis! Ainoa vaan, että...
  10. S

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Heippa! Ajattelin liittyä seuraanne, mulla tänään viikkoja 8+0 ja TOISTA lasta odotellaan! LA olisi siis noin 17.10 Kyllä on kamala olo ollut jo kolmisen viikkoa ja viikonloppuna jo luulin että se jo meni ohi mutta katin kontit, kunhan keräsi voimia vaan uuteen iskuun! Olen ollut myös viime...
  11. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Terve terve! joo mä luulen että mulla oli tuo "eka" raskaus tammikuulla pelkkä aavistus, sillä ainakaan ei mitään tätä vastaavia oireita ollut! Mulla on ihan kamala olo koko ajan, röyhyttää ja ahdistaa ja kaikki mikä maistuu on viili ja mustikkakeitto tai vastaava! Kamala olo on ollut nyt jo...
  12. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Moikka moi kaikille!! Mun on pakko kirjoittaa tänne vaikka en tavallaan tälle puolelle enään kuulukkaan! Mulla meni siis 12.1 kesken ihan alkumetreillä:'(, muuuttta siitä on selvittu ihan hyvin ja viime keskiviikkona mä plussasin TAAS!!!:laugh: ihanaaa ihanaa ihanaaaa! en ollut uskoa sitä...
  13. S

    Positiivinen raskaustesti :)

    Moi!!! mäkin plussasin keskiviikkona!!! olen vapisevin mielin sillä tammikuun puolella meni kesken ja heti seuraavaan kiertoon tärppäsi uudelleen-!!! kävin ihan verikokeessakin kun en muuten uskonut!! juhuuu!
  14. S

    Plussasin!

    Moi! oon niiin kateellinen!! Mulla oli plussaa vuoden alussa ja 12.1 KM.... :'(, nyt ollaan varovaisesti eletty elämää eteenpäiin ja menkat on taas myöhässä, mut en uskalla vielä tehdä testiä.. kun voi olla että kierto on vaan sekaisin tai sitten.. tärppäsi heti! Ajattelin että tämän viikon...
  15. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    :'(:'( hei....poistun teidän seurasta, eilisestä vatsakipuja ja aamulla kun heräsin, vatsaan sattui edelleen ja kun nousin sängystä, housuihin hulahti hyvä määrä verta, pöntöllä sitä tuli vielä lisää:x!! Monenlaista olen elämässäni tehnyt ja kokenut mutta paniikkiin jouduin ensi kertaa...
  16. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Moi! NOihin fiiliksiin, mulla on ihan mahdoton jännitys/pelko, että kaikki menee hyvin, tänään on ollut kohtalaista alavatsakipua ja selkäkipua ja aavistus ruskeaa vuotoa ja paniikissa odotan jotakin pahempaa tapahtuvaksi koko ajan. Hirveä tunne! Ei ekasta lapsesta ollut tällaista ollenkaan...
  17. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    hei! liityn mukaan :) keskiviikkona vessassa näytti plussaa! :heart:Toista odotellessa siis, huomenna omien laskujen mukaan 5+0. Ei suurempia tuntemuksia ole ja jotenkin sekin pelottaa kun ei tunnu miltään, että jos se ei olekkaan totta! Mutta mennään päivä kerrallaan! palataan ystävät!

Yhteistyössä