Hakutulokset

  1. E

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Piti tulla vielä täydentämään, sen verran sentään jotain, että nivuset on kyllä epämääräisesti hellänä? Ja paino nousee ihan reippaasti, kahdessa viikossa yli 2kg - kun kokonaispainonnousu on ollut alle 9kg! Mustakin tuntui että on tullut haalittua vaikka mitä vauvalle valmiiksi, mutta nyt...
  2. E

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Monchichille hurjan isot onnittelut sekä vauvasta että paljon jaksamista toipumiseen rankan synnytyksen jälkeen! Mun supistelut on kertakaikkiaan kadonneet nyt kun niitä toivoittaisiin. Äh.. Mullahan on pre-eklampsia päällä, verenpaineet pilvissä ja enemmän ja vähemmän turvotuksia. Väsyttää...
  3. E

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea kaikille jakautuneille! Täällä vielä kärvistellään, alkaisi kyllä jo riittämään tämä.. Vaikka on kyllä myönnettävä, että olo on nyt parempi kuin muuten koko raskauden aikana. Vähän närästää, turvottaa, vessassa saa juosta koko ajan eikä huvita syöminen mutta muuten ei valittamista...
  4. E

    Jatkuva nenän tukkoisuus!!

    Nuo nenäsumutteet voi muuten pitkässä juoksussa alkaa aiheuttamaan tukkoisuutta! Ja raskaus pahentaa tukkoisuutta, jos siihen on yhtään taipumusta. Mulla on ollut tämän raskauden aikana ainakin 5-6 poskiontelontulehdusta ja nenä ihan tukossa lähes koko ajan. Taisi olla viikkoja n. 20 kun...
  5. E

    Miten edetään?!

    Sekä hypotyreoosi että diabetes voi mutkistaa raskautumista, ja lisäksi molemmat olisi hyvä tasapainottaa etukäteen (mikä ilmeisesti on tehtykin?) niin hakeutuisin kyllä hoitoihin. Omalta lääkäriltä lähete polille tai sitten hakeudutte yksityiselle ja kerrotte tuon taustan (kaikki tiedot olisi...
  6. E

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Olen yrittänyt etsiä kirppariltakin, mutta tuntuu että noita ihan pieniä, paksuja pukuja liikkuu aika vähän.. Sellaista kaukalopussukkaakin mietin, jos nyt ei ala sitä oikeaa löytymään. Mulla on muutama kappale 56 vaatteita, osa kaverilta (niitä pinkkejä) ja muutaman bodyn ostin ihan uutena...
  7. E

    raskaana olevat hoitajat

    TES:llä ja työnsuojelulailla taitaa olla asian kanssa tekemistä. Raskaana olevaa ei voi pakottaa hoitamaan esim. MRSA-potilaita, työnantajan pitäisi joko tarjota muuta työtä tai sitten voi hakeutua erityisäitiysrahalle. Neuvolasta tai työterveydestä voi pyytää lisäohjeita, mutta mua ainakin...
  8. E

    Äitejä kuulumisten vaihtoon ?

    Mulla on tosin esikoinen vasta tulossa, mutta ukko käy reissutöissä ja uudelle paikkakunnalle muutto on käynnissä enkä tietenkään tunne sieltä oikein ketään.. Mutta tosiaan mailiseurakin kelpaisi?
  9. E

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Palstailu pitää tietysti aloittaa hyvissä ajoin, mutta mahdunko vielä mukaan? Iski nimittäin nyt pieni huoli noista vauvan kotiintulovaatteista - mulla ei ole varmaan yhtään vaatetta kokoa 50, muuta kuin äippäpakkauksessa olleet. Ja neuvolatäti sanoi että kannattaisi hommata 60-62cm...
  10. E

    Onko ihan normaalia jos mies on kovakourainen?

    Mene itse päälle ;) Ukko selälleen tai istualteen, ja tarvittaessa otat vaikka ranteista kiinni. Voi vaatia vähän harjoittelua mut kannattaa. Ja yleisesti voisi olla hyödyllistä puhua seksistä ja toiveista..

Yhteistyössä