Hakutulokset

  1. K

    Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

    Meidän ipanoille tulee ikäeroa vuosi ja 11 kuukautta eli melkein kaksi vuotta. Olen aina halunnut kaksi lasta, joilla olisi maksimissaan 3 vuotta ikäeroa. On sit kivasti seuraa toisilleen. Nyt oli sit hyvä sauma tehdä toinen tähän elämäntilanteeseen. En palaa töihin tässä välillä vaan olen...
  2. K

    Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

    Tänne kuuluu hyvää. Maha kasvaa, mutta muuten olen voinut kyllä mainiosti. Liikkeitä ei ole vielä tuntunut, mutta olenkin vasta viikoilla 14+4. Jossain luki, että uudelleen synnyttäjät tuntisi aikasemmin liikkeet mutta saapi nähdä! =) Ultrassa laskettuaika muuttui 26.5. Saa nähdä sit koska...
  3. K

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? Toukokuussa 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? 5 ainahan se hieman jännittää 3. Oletko voinut pahoin? En ollenkaan 4. Haluatko saada etukäteen selville lapsen sukupuolen? Kyllä se varmaan tulee kysyttyä rakenneultrassa 5. Monesko...
  4. K

    Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

    Täälä viime viikolla käyty varhaisultrassa ja kaikki mainiosti! Pieni kikkare sielä näkyi ja kovasti sydän löi! =) Kyllä tosta ultrasta vaan saa sellasen mukavan varmuuden että sielä oikeasti on joku ja kaikki hyvin ainakin tällähetkellä. =) Laskettuaika 29.5, että saa nähdä meneekö kesäkuun...
  5. K

    Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

    Täälä myös yksi reilu viikko sitten plussannut. Laskettuaika toukokuun lopussa. Tämä on toinen raskaus ja esikoinen on 1 vuotta ja 2 kuukautta. Tulee siis kaksi vuotta ikäeroa sisaruksille! =) Oireita ei ole niin kun ei ollut ekastakaan. Ainoastaan hieman nipistelee mahaa ja janottaa...
  6. K

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Miten olisi Omenassa treffit? Ensi viikoksi lähden sukuloimaan maalle, mutta miten olisi 20.3 tiistai tai 21.3 keskiviikko Omenassa vaikka klo:10?? Ois kiva tutustua! =)
  7. K

    Äidit pk-seudulla tai Helsingissä hoi!

    Täälä myös seuraa kaipaa äiti 28.v ja poika 7 kk ja Tuomarilassa Espoossa asutaan!! =)
  8. K

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Täälä olisi myös äiti ja poika 7 kk vailla seuraa. Asutaan Espoon Tuomarilassa. Missä ja koska nähtäs? =)
  9. K

    Äitejä espoosta?

    Mukaan tosiaan vaan! Meitä on ainakin 3 äitiä tulossa (mekään emme ole aikaisemmin tavanneet) ja meillä kaikilla on n. 3 kk vanhat vauvat. Nähdään torstaina!! =)
  10. K

    Äitejä espoosta?

    Heippa! Täälä myös yksi äiti Espoosta ja 3 kk vanha vauva kaipaa seuraa. Ollaan sovittu parin nettitutun äitin kanssa jo vauvatreffit Selloon, joten mukaan vain muitakin. Meillä kaikilla muutaman kuukauden ikäiset vauvat. Vaihdetaan kokemuksia ja tutustutaan! =)
  11. K

    PK-seudulta mammaseuraa (oma sijainti: Helsinki / Pakila)

    Moi! Olen 2 kk vanhan pojan äiti Espoosta ja mammaseura kiinnostaisi kovasti. Nyt kun arki on lähtenyt rullaamaan ja poika hieman kasvanut niin kahvitteluseuraa kaivattaisiin kovasti. Asutaan radan varrella, joten pääsen kätevästi liikkumaan mihinkä päin vain! =)
  12. K

    Heinävauvat 2011

    Täälä vointi mainio ja kovasti mammalomaa odotellaan. Ai että mä olen kateellinen teille, joilla jo alkaa tai on jo alkanut! Mulla vielä kaksi ja puoli viikkoa töitä ja sitten LOMA! :cool: Vauveli riehuu mahassa kiitettävästi . Viimeisen viikon aikana on kyllä vauva voimistunut, koska...
  13. K

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Toukokuuta vain kaikille! Täälä olo ihan hyvä. Maha kovasti kasvaa ja bileet mahassa senkun yltyy. Töitä olisi vielä 4 viikkoa eikä kyllä huvittaisi enää yhtään. Kesäloman säästän ensi kesään, joten mammaloma alkaa sitten 27.5. Jotenkin ajatukset jo niin muualla kun töissä..nytkin pyörin...
  14. K

    Heinävauvat 2011

    Heissan! Onko kaikille muille tehty sokerirasitus? Mulle siitä ei ole puhuttu mitään eli sitä ei tehdä. Mistähän se johtuu? Noh, hyvä näin. Olo on loistava ja kaikki arvot hyvät niin olisi se ehkä resurssien tuhlaamista laittaa mut sokerirasitukseen. Hassua vaan, että siihen yleensä kaikki...
  15. K

    Heinävauvat 2011

    Moikka kaikille! Mikäs on vointi ja fiilis? Täälä vointi hyvä ja fiilis iloinen. Töissä oleminen rupee pikku hiljaa tympäisemään ja ajatukset on jo kovasti muualla. Hirvee motivaatiopula ja tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi. 6 viikkoa vielä töitä ja sitten mammaloma! =) Onneksi nyt kaksi...
  16. K

    Heinävauvat 2011

    Vaihtuihan se huhtikuu ja kesää kohti mennään! =) Täälä voidaan hyvin. Pikku kundi riehuu mahassa jatkuvasti ja olo on pirteä. Laitoin salikortin nyt hyllylle ja ajattelin keskittyä lenkkeilyyn ja uimiseen tän loppu ajan. Vielä ei ole supistellut (tai ainakaan en tiedä että olisi) ja yllättävän...
  17. K

    Pk-seudun äidit

    Asun Espoossa ja tiedustelisinkin nyt teiltä pääkaupunkiseudulla asuvilta, että mistä olette ostaneet vaunut? Missä olisi laajin valikoima? Onkos jotain muita hyviä kauppoja/kirppareita, josta löytäisi vauvalle tarvikkeita ja vaatteita? Vinkkejä otetaan vastaan! =) Vantaalla on ilm. joku...
  18. K

    Heinävauvat 2011

    Heipparallaa kaikki ja onnea vaan kaikille rakenneultrassa kävijöille pojasta/tytöstä! =) Täälä maha kasvaa ja liikkeet tuntuu kokoajan selkeemmin ja selkeemmin. Möyrintää tapahtuu monta kertaa päivässä ja se on kyllä jotenkin hauskan tuntusta. Mun mahassa liikkuu joku! =) Mieskin tunsi liikkeet...
  19. K

    Heinävauvat 2011

    Heippa kaikki! Juuri laskeskelin ja äitiyslomaan olisi enää 3 kuukautta. Niin se aika rientää. Äippäloman pitäisi alkaa 27.5. Toivottavasti vointi olisi hyvä loppuun asti ja kesäkuu lämmin niin voisi nauttia vapaapäivistä lueskelemalla ulkona. Sitä odotellessa. =) Eikö ole ihanaa ku saadaan...
  20. K

    Heinävauvat 2011

    Täälä myös eilen rakenneultrassa käyty ja kaikki oli mainiosti. Ihana pieni sielä pyöri, helutteli raajojaan ja välillä imi peukaloa! :heart: Niin ihana oli pitkästä aikaa nähdä pieni livenä ja kuulla että kaikki hyvin. Kaikki elimet yms. kehittyneet normaalisti ja koko vastasi viikkoja (20+3)...

Yhteistyössä