Hakutulokset

  1. L

    Ystäviä Helsingistä!

    Olen kohta 30v ja lokakuussa -11 syntyneen ihanan tyttösen äiti. Kaipailisin päiviksi uusia ystäviä vaikka vaunulenkeille ja kahville. Asustelemme Latokartanossa.
  2. L

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Voisitko nanna laittaa mullekin viestiä miten homma toimii tuolla fb:n puolella? Tulee kuitenkin lueskeltua listaa päivittäin. Onnea jo kaikille vauvan saaneille. Täällä vielä odotellaan... Lemon 39+2
  3. L

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Pakko avautua. Onko muilla ollut ongelmia neuvolan kanssa? Oma neuvolahoitajani sanoi, että verikokeissa voi käydä missä HUSin labrassa tahansa. Kyselin asiaa vielä monta kertaa, koska olin hämmentynyt mitä kaikkia testejä alkuraskaudessa otetaan. Kävin sitten jo päivää nt-ultraa aiemmin...
  4. L

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tänään varasin ajan neuvolaan sekä varhaisultraan. Sain molemmat parin viikon päähän. Oireet on kyllä olleet tosi vähäisiä, mitä nyt on turvonnut olo ja yövuorossa torkahdin väkisin työtuoliin. Vähän oli viime viikolla etovaa oloa, mutta muutoin ei mitään pahoinvointia... alkaa jo epäilemään...
  5. L

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Hei kaikki odottajat! Täällä haluaisi yksi liittyä mukaan listalle! Olen 28-vuotias ja ensimmäistä odotan ja olotila on epätodellisen pelokkaan toiveikas. Yritystä takana 8kk ja lopulta piti turvautua lapsettumuushoitoihin, joten pettymyksiä ehti tulla jo sen verran, että plussaa piti tuijottaa...

Yhteistyössä