Hakutulokset

  1. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Majj - Minulla on istukka takaseinässä, kuten oli myös ekassa raskaudessa. Tuplavaunuista - Kiitos kaikille vinkkien antajille =) Täytynee surffata ja vertailla. Esikoisella on Oran Taiga -vaunut, joihin olen ollut todella tyytyväinen. Näinä runsaslumisina talvina erityisesti niiden suuriin...
  2. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Täällä menee hurjasti keskustelut eteenpäin (: Ehdin nyt muutaman sana kirjoittaa, kun tyttö päiväunilla. Monet ovat kirjoittaneet hienoja synnytyskertomuksia aikaisemmista synnytyksistä. Täytyy yrittää pian itsekin kirjoittaa omani, se kun ennenaikaisuuden takia poikkeaa hieman tavanomaisesta...
  3. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Hei, Jospa minäkin liittyisin vielä mukaan. Olen myös vain lueskellut ja hurjan nopeasti sivut täyttyvät (: Olen siis 38-v. toista lasta odottava hoitovapaalla oleva äiti Keski-Uudeltamaalta. LA on 16.8. ja synnytyssairaala ehkä Kätilöopisto (ei olla vielä tehty lopullista päätöstä)...
  4. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Hei, Taidan myös kuulua tähän keskusteluryhmään. Täällä 38-v. hoitovapaalla oleva ihanan tytön kotiäiti Keski-Uudeltamaalta. Ensimmäinen lapsemme syntyi vuonna 2009 3. IVF-hoidon tuloksena ja kakkonen on saman hoidon eka PAS-siirto =) LA aika on 16.8. Olin ihan ihmeissäni, kun eka PAS-siirto...
  5. K

    Elokuiset mammat 2011 löytyykö ?

    Vieläkö joku 30-40 v. elomamma 2011 seuraa tätä keskustelua? Vai ovatko kaikki odotuspuolella? Tässä yksi tuleva elomamma, jolla LA 16.8. Toinen lapsi tulossa. t. Krisse

Yhteistyössä