Hakutulokset

  1. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Marie : minäkin tahtoisin mukaan fb-ryhmään....muutaman kerran asiasta täällä kysellyt ja kerran jopa jonkun kanssa sinne liittymistä yritettiin..huonolla menestyksellä. osaatko sä nyt sanoa kuinka mukaan pääsen?? :) On aikalailla tosiaan täällä kirjoittelu hiljentynyt, taitaa pikkuiset viedä...
  2. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Salama: kuulin että tuo imurakkula ylähuulessa on vain hyvä merkki siitä että vauvalla on hyvä imuote ;) . Meillä myös tutin imemis opettelu käynnissä. Voi kun poika sen huolisi... Onko kellään kokemusta siitä onko tuteissa eroja siinä mitkä kelpaavat paremmin? Meillä oli eilen 2-viikkois...
  3. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Meille syntyi IHANA pieni täydellinen Rakkauspoika 29.8.2011 mitoilla 3740 kg ja 53 cm, viikot olivat 40+5 :heart: megalintunen ja sykerö
  4. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Joo mäkin edelleen tahtoisin sinne fb-ryhmään. Edellinen yritys ei onnistunut..
  5. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnittelut kaikille käärön jo saaneille :flower: !! Tänn ei muuta kuin POKS 39+0!! :heart: megalintunen ja sykerö
  6. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    täällä myös yksi joka haluaisi liittyä facebook-ryhmään!! :wave: :wave: :wave:
  7. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Pikainen moikkaus kaikille :wave: Ja lämpimät onnittelut kaikille jo vauvelin saaneille :flower: Taiska mulla ei myöskään rennie auta ollenkaan ja närästysvaivoja ollut jo vuosia. Nyt olenkin popsinut gavisconia öisin jo useamman viikon. Kuulemma ihan turvallista raskausaikana sanoi...
  8. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Hahaa, thanks Majj!! Mä todella olen sokea :whistle:
  9. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Voi onnea Vimmu pienestä pojasta!! :flower: Sitten hölmönä kyselen että mistä se tykkäysnappi täällä löytyy? Olenko mä ihan sokea kun en sitä löydä... :confused:
  10. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Isot onnittelut Tiiperin perheelle!! :flower: Ja kiitos koirakysymykseeni vastanneille :) . Omaan napaan ei mitään uutta. Pikkunen pitää välillä sellaista elämää että tuntuu että se olisi juuri kaivautumassa ulkomaailmaan suoraan nahan läpi :D . Ai niin mullekkin on ilmaantunut linea...
  11. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Mandalay: Koira on nukkunut meidän sängyssä :O ja se karsitaan pois nyt. Noin tarkkoja rajoja meillä ei muutoin ole, koira saa olla joka paikassa muualla paitsi keittiössä kun syödään. Oman ruokansa se saa aina vasta ihmisten jälkeen. Auktoriteettiongelmia ei ole tuonkaan kanssa ollut mutta...
  12. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Heippa pitkästä aikaa! Minäkin ahkerasti lueskelen täällä mutta olen laiska kirjoittamaan :p . Neuvoja olen kovasti täältä napsinut ensimmäistä kun odotellaan. Ja vinkkejä kyselen jälleen :) . Onko hyviä ideoita kuinka tuollainen 3-vuotias terrieri totutetaan vauvan tuloon? Se kun on ollut...
  13. M

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnittelut Kuuttis prinsessasta!! :heart:
  14. M

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Hyppy , jaan kanssasi täysin saman pelon!!! :| Pelkään että alkaa heikottaa, enkä jaksakaan, että oksennan(ja koska pelkään oksentamista yli kaiken sen takia iskee paniikki) ja taju lähtee ja ja ja ja .....
  15. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Hei joku täällä joku aika sitten suositteli Ruskovillan silkkimyssyä . Sellaista nyt netistä katselin mutta minkä kokoinen on sopiva??? Käytetäänkö sellaista myssyä jo elokuulla eli kannattaako ottaa 0-3 kk koko vai 3-6 kk koko? kun joku mainitsi että sitä voisi kyllä päälaelta kutistaa...
  16. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Huh, tulipahan tänään kokeiltua tuota ensiavussa tipassa makoilua. Olin aamulla sokerirasituskokeessa ja ihan viime metreillä tuli niin huono olo että meinasi taju lähteä. Kyse oli ilmeisesti enemmänkin todella alhaisista verenpaineista kuin sokereista. Tai sitten jostain niiden yhdistelmästä...
  17. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Niin ja kohdunkaulan mitasta ei täälläkään mitään hajua!? katsoiskohan lääkäri tuossa kolmen viikon kuluttua tilannetta kun on keskimmäinen lääkärineuvola...
  18. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Kiitti kommentoijille emmaljungista, ainakin Raitapaitainen, Pieni tähtönen ja taisi olla vielä joku muukin =) ! Kyllä meidän vaaville nyt sitten sellaiset hankitaan, oma mielikuiva vain vahvistui. Eikä kyseisiä vaunuja hankita todellakaan siitä syystä että pitäisi niillä rehvastella vaan sillä...
  19. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Kiitos Kirppiina ja Hyppy vinkeistä riistasuojaa ja imetyspaitoja koskien! =) Vaunukeskustelua taas käydään täällä kovasti. Onko kukaan ostanut tai ostamassa Emmaljungia? Mulla on kyseisestä merkistä joku päähänpinttymä että ne on pakko saada vaikka maksavat hunajaa :O. Ongelmana vaan tuntuu...
  20. M

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Aurinkoista huomenta! Eikös tänään pitänyt sataa vettä =) Paljon tullut uusia, kiva, tervetuloa!!!! Itse olen nyt saikulla ja kyllä on huono omatunto vaikka oikeasti työni on niin raskasta että siihen ei vain tämän masun kanssa kykene. Keveämpiä vaihtoehtoja siellä ei ole. Tosin en ole...

Yhteistyössä