Hakutulokset

  1. P

    TaYS synnytyspaikkana

    Mulla oli esikoisen synnytyksen aikaan salissa vaan tuo keinutuoli, sänky ja radio. Silloin ei edes ehdotettu muuta ponnistusasentoa kuin puoli-istuen selällään. Kakkosta synnyttäessä pääsin toiseen Taysin ammeellisista saleista ja tykkäsin sielä vedessä lillua avautuessa. Sillon ponnistusvaihe...
  2. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    meille syntyi pikkunen prinsessa 24.1. Painoa oli 3,4kg ja pituutta 51cm. :heart: nyt on fb:ssä kutsut taas ajantasalla. Oli tosiaan pieni nettihiljaisuus tässä. :) pipituuna & prinsessa 2vrk :heart:
  3. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    fb-ryhmään halukkaat liittyjät laittakaa mulle vaan viestillä oma nimi ja vähän kuvailette profiilikuvaa niin lisäilen teitä sit kaveriksi ja sinne ryhmään. :) Apua, jotaki piti vielä sanoa. Vaan enpä millään muista. Hittolainen. Pipituuna & kakkone 39+4 :heart:
  4. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea jakaantuneille! :flower: Määäääää haluisin kanssa jo.... :D Pinsuli kannattaa noihin vatsavaivoihin alkaa antaan sit kahen viikon ikäsestä alkaen noita gefilus D-tippoja! Meidän esikoinen ainaki sai ihan hirveet vatsanväänteet kaikista muista (myös siitä relan d-tippajutusta, vaikka...
  5. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    FB-ryhmästä! halukkaat liittyjät voisi laittaa mulle täällä viestinä nimensä ja lyhyesti kuvailla profiilikuvaansa, mä pyydän sit kaveriksi facebookissa, että saan lisättyä ryhmään. :) Onnea jakaantuneille! :flower: pipituuna & kakkone 39+1 :heart:
  6. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Paljon onnea kaikille ja vauvansa saaneille! :heart: Täällä on tullu vietettyä hiljaiseloa, kun nettiin pääsee pitkälti pelkällä puhelimella ja tää näpyttely vie järjen kun on niiiiiiiiiiiin hidasta. :D Lisäks mä oon niin vihreä kateudesta, kun kaikilla muilla tuntuu olevan edes jonkinlaista...
  7. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    onnea jakaantuneille! Alkaa tän mamman nassu aavistuksen vihertää kateudesta, kun alkaa oleen jo ihan kypsä tähän raskauteen ja kuitenkin menee johonki helmikuulle mun jakautuminen. :D Nyt pakko mennä pötköttään, hitto ku ei saa puolta tuntia pitempään nukuttua yöllä putkeen, ku sit aina...
  8. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Rasavillille hirmuisen suuret onnittelut pikkusista pojista! :heart: Sf-mitta ei kovin luotettavasti kerro vauvan koosta, vaan eipä ne ultrallakaan tutkitut kokoarviot aina sen tarkempia ole. Mullehan povattiin 3,5kiloista ja esikoinen oli sitten reilu neljä kiloa syntyessään. Terkka...
  9. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Pinsulille suurkiitos uudesta pinosta! :flower: Ruokahalua löytyy. Käyn jatkuvaan jääkaapilla nakertamassa jotain pientä, mutta sitten taas varsinainen ruoka (ateriatyyppinen) ei uppoa. Pikkunaposteltavaa saakin olla kaappi täynnä, muuten syön tyyliin kaikki tän talon joululahjasuklaat ja ja...
  10. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Tervetuloa uusille! Ihana ku porukka kasvaa vielä näin loppumetreilläkin. :wave: Raskausarpia on ja paljon. Mullahan tuli niitä jo teininä, mut ne oli kerenneet kivasti haalentuun ja häviään ennen ku aloin odottaa esikoista. Siitähän ne vallan riemastui. Maha on ihan "riekaleina", mutta eipä...
  11. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Täällä ollaan myöskin! :wave: Tää "joulunalusaika" vaan menee niin pirullisen vauhdikkaasti, kun on sen satamiljoonaa asiaa tehtävänä ja sit kun on vielä maha pystyssä ja tarvii vauvan saapumiseenkin varautua. Apua! ;) Ja tuo touhutaapero vielä sekottamassa ajatuksia. Itekki siel naamakirjan...
  12. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Iltaa! Meikäläinen on viettänyt hiljaiseloa vähän kaikilla kanavilla. Iskenyt joku ihme ahdistusvitutusmasennus. Mikään ei huvita eikä kiinnosta eikä jaksa mitään. Ehkä tää tästä pikkuhiljaa. Neiti onneks riehuu jatkuvasti ja sillä tuntus olevan kaikki hyvin. <3
  13. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    possumunkki paljon onnea pojasta! <3 Ja tsemppiä jatkoon. :heart: tervetuloa uusille! :) (.) marraskuu jo. Vähän tää odotus on menny vauhdilla... Justiinsa mä siihen tikkuun lorotin ne kaks viivaa! Älytöntä. :D Kiva toisaalta, ite kun en oo kovinkaan malttamaton tai mitään... Vaan johan...
  14. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Ja pitkästä aikaa täällä. Vähän tarttee antaa elonmerkkejä itestään. Tuo esikoinen vaan on sellanen nettitutka, että heti tulossa syliin jos vaikka puhelimellakin yritän tehdä jotain tällästä "isompaa" nettijuttua. :D Ja koita sit kirjottaa ku toinen mättää nyrkkiä näytölle, että minäkin terkut...
  15. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    tammikuunpoika mä en jotenkin usko, että sun vaatimustas välttämättä pystytään täyttämään. Tuollainen 10v työkokemusta on kuitenkin aika harvalla näinä päivinä eikä missään synnärillä voi pitää yhtä kätilöä "varattuna" 24/7 yhdelle henkilölle n. 5 viikon ajan. Ja ihan yhtä ammattitaitoisia ovat...
  16. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Perhevalmennuksia ei meillä järjestetä uudelleen synnyttäjille, muttei oo niin väliksikään. Käytiin sillon esikoisen odotusaikana ja vähän ne oli sellaset pintaraapaisut, ettei mitään uutta tietoa jäänyt käteen. Samat asiat käytiin läpi, jotka saa itekseen luettua niistä neuvolan esitteista ja...
  17. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Eikös ylipäätään kehoiteta ettei rautaa ottais maidon kans, kun se kalsium (?) jotenkin estää sitä imeytymistä tai jotaki? :D Tai mulle ainaki terkka sanoi, et pitäis ottaa rauta eri aikaan ku se raskaus- ja imetysvitamiini ku siinä on kalsiumia ja mielellään kannattais ottaa tuoremehun kans ku...
  18. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    tervetuloa uusille! Kiva kun vieläki porukka kasvaa. :) Uusillekin tiedoksi, että tuo perustettu facebookryhmä sulkeutuu 16.10 eli ensi viikolla! :) Ikää kyseltiin, mä olen 22v, mut ehdin luultavasti ennen vauvan syntymää täyttää 23. :) vitamiineja oon syöny jotain perus raskaus- ja...
  19. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Hoitopöytä ostettiin esikoiselle ja nyt toista odottaessa tullut uudelleen jatkuvaan käyttöön, ku on älyttömän paljon helpompi vaihtaa vaipat & vaatteet siinä. Ei tarvi kykkiä ja kyyristellä rimpuilevan ipanan kans lattialla/sohvalla/sängyllä. Muutenkin ku on huono selkä, niin oon kokenut sen...
  20. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    "MY" kiitti uudesta pinosta! :flower: Multa jäi nää vikat päivät vähä päivittämättä ku tuo kerpeleensaaterinperhanan mokkula ei taas tykkää pelittää. :stick: Apuakääk! Lokakuu jo ihan kohta. Enää 3kk ja on jo meidän kuu. Vähänkö tää aika on hurahtanu ihan silmissä ja valunu sormien välistä...

Yhteistyössä