Hakutulokset

  1. V

    Ystäviä Tornio-Kemi suunnalta

    Olen 35 v. Kolmen lapsen äiti. Lapset 4v. tyttö, 2 v. poika ja 2kk poika. Kahvittelu, shoppailu ja pulinaseura kelpaisi, ja lapsille leikkikavereita :-)
  2. V

    Kemi-Tornio alueen odottajat/äidit!

    Seuraa kaipailee 2 vuotiaan tytön ja toukokuussa ilmaantuvan masuasukin äiti Torniosta :-) Laittakaa yv:tä :-)
  3. V

    Uteliaisuuttani kyselen...

    Meillä on yksi 1 vuotias tytär ja "tilauksessa" toinen lapsi ;) Vielä ei ole tärpännyt, yritystä takana noin neljä kuukautta. Olisin kysynyt kahden tai useamman lapsen äideiltä; oliko raskaaksi tulo vaikeampaa tai oliko jotain "kikkoja" lapsen saannin jälkeen? Kauaa ei yritystä ole takana...
  4. V

    Tornio ja lähialueet!

    31 v. äitee ja kohta vuoden vanha tytär kavereita vailla! Ottakaa yhteyttä :wave: Kahvittelu, shoppailu ja muu mukava kiinnostaisi =) Ja jos lapselle löytyisi leikkiseuraa, vielä parempi =)
  5. V

    Uusia ystäviä kaivataan

    Täällä 31v. Tornioon viime vuonna muuttanut äippä etsii ystäviä :wave: Olen äitiysvapaalla ja kaipaisin juttuseuraa =) Kirjoitelkaa, aihe vapaa ;)
  6. V

    Ystäviä kaipailee 31v. äippä ja kohta 1v. tytär (asumme Torniossa)

    Kirjoittelukavereita etsitään :wave: Jos asut lähellä Torniota myös lenkki, shoppailu ym. seura kiinnostaisi =) Tyttäreni syntyi sektiolla, joten myös sen läpikäyneet.. kirjoitelkaa =)
  7. V

    Ystäviä kaipailee 31v. äippä ja kohta 1v. tytär (asumme Torniossa)

    Kirjoittelukavereita etsitään :wave: Jos aut lähellä Torniota myös lenkki, shoppailu ym. seura kiinnostaisi =) Tyttäreni syntyi sektiolla, joten myös sen läpikäyneet.. kirjoitelkaa =)
  8. V

    Ystäviä Tornion suunnalta?

    Olen 31v. Tornioon perheineen vasta muuttanut nainen. Etsin uusia tuttavuuksia nettikeskusteluun, lenkkeilyyn, shoppailuun ym. mukavaan :wave: minulla on kohta 1v. tytär =) ottakaa yhteyttä =)
  9. V

    Ystäviä kaipaillaan Tornion suunnalta

    Olen 31v. Tornioon vasta perheeni kanssa muuttanut nainen. Etsin ystäviä nettikeskusteluun, lenkille, kahville, shoppailuun ym. Minulla on kohta 1v tytär =) ottakaa yhteyttä :wave:
  10. V

    Hei!

    Löytyisikö äitejä Tornion suunnalta? Olen muuttanut perheineni tänne vajaa vuosi sitten ja tuttavapiiri vielä suppea. Juttelu, lenkkeily ym. seuraa kaipailisin. Minulla on kohta 1v tytär. Myös koiralliset ihmiset, ilmoitelkaa itsestänne, meillä karvaista kaveria ei vielä mutta harkinnassa =)...
  11. V

    Hei!

    Löytyisikö Torniolaisia äitejä? :confused: Olen 31-vuotias kohta vuoden ikäisen tyllerön äiti. Etsiskelen juttelu/lenkkiseuraa. Olen muuttanut vuoden alussa Tornioon ja tuttavapiiri vielä suppea... Myös koiralliset ihmiset, ottakaa yhteyttä.. Lenkkiseura kelpaisi :D ottakaa rohkeasti yhteyttä =)

Yhteistyössä