Hakutulokset

  1. H

    Orimattila!

    :attn:
  2. H

    Orimattila!

    :attn:
  3. H

    Orimattila!

    Orimattilan äideille on oma yhteisö!! http://groups.msn.com/orimattilanaipat uusia jäseniä kaivataan!! =)
  4. H

    ORIMATTILA !!

    Laita meiliä pikku_myy_3@hotmail.com :wave: Olen 28v neljän lapsen äippä =)
  5. H

    Moi!!

    Täällä 28v neljän lapsen äippä.. Laita meiliä pikku_myy_3@hotmail.com :wave: :)
  6. H

    Kaksosten äitejä?

    Löytyisikö Messenger-kamuiksi muita kaksosten äitejä?? Itselläni juuri syntyneet kaksoset, tyttö & poika (13.1.05) =) Laita mese-osoite niin jutellaan!!
  7. H

    -Hattivatti-

    Voi kiitos!!! :heart:
  8. H

    Mitäs sinne sairaalakassiin....

    Vaikka olen jo kahdesti synnyttänyt niin vieläkään en muista mitä kaikkea tarpeellista (ja tarpeetonta ;) ) sinne kassiiin pakataan.... Tähän mennessä kassiin olen laittanut siteitä, liivinsuojia, hammasharjan ja -tahnan, huulirasvan, kasvorasvan, sukkia ja...
  9. H

    MONIKKOÄIDIT

    Täällä 28v kaksosten odottaja Uudeltamaalta, la. 25.1 -05. Messenger-kamuja kaipaisin muista tuplaodottajista ja-äideistä Ennestään meillä on tytöt -99 & -01. =) Osoite meseen on pikku_myy_3@hotmail.com
  10. H

    Hei!

    Täällä kaksosten odottaja Uudeltamaalta, la. 25.1 -05. Messenger-kamuja kaipaisin muista tuplaodottajista ja-äideistä =) Ennestään meillä on tytöt -99 & -01. Osoite on pikku_myy_@hotmail.com
  11. H

    Barbie-kakku

    Ajattelin tehdä semmoisen 5v tytön synttäreille, eli sen jossa Barbie-nukke on siinä kakun keskellä.... =) Löytyiskö keltään ohjetta?
  12. H

    Kanankoivet uuniin, kauanko??

    Ja kuinka paljon sitä nestettä pitää olla? Riisin kanssa ajattelin laittaa.
  13. H

    Miten teette uunikala??

    Hyvä ohje haussa =)
  14. H

    monikkoäidit!!!

    Hei! Kelpaako tuleva monikkojen äiti? Mulla tuplien l.a 25.1 -05 =) Laita y-viestiä niin annan meiliosotteen!
  15. H

    kasvispihvit??

    Miten ne teette?? En ole koskaan ite tehnyt, valmiita vaan ostanut mutta ois kiva kokeilla :p
  16. H

    halloween-synttärit

    Uusimman Yhteishyvä-lehden ruoka-liitteessä oli halloweensynttäreille kivoja ohjeita!! =)
  17. H

    Makaronilaatikkoon lihalientä

    Tätä oli pakko tänään kokeilla ja olipas hyvää :p
  18. H

    kinkkupiirakka??

    Pohja: 4dl vehnäjauhoja 3dl kaurahiutaleita 1tl leivinjauhetta 0,5dl öljyä 1tl suolaa 2 kananmunaa 3dl vettä täyte: 300g kinkkusuikaleita 1prk ananasmurskaa 1prk (valkosipulilla maustettua) tomaattimurskaa 3 kananmunaa 1tl aromisuolaa 0,5dl kermaa Pinnalle juustoraastetta. Sekoita kuivat...
  19. H

    makkarapata tms

    Tätä oli pakko kokeilla ja olipas tosi hyvää!! :p :p Kiitos vaan vinkistä!
  20. H

    lihapullaohjeet

    Osta Sipulikeittopussi, siinä kyljessä on hyvä ohje :p

Yhteistyössä