Hakutulokset

  1. P

    Muistaako joku, maksa asiaa...

    Miten on maksan syöminen imetysaikana? Olen esikoisen jälkeen unohtanut :(
  2. P

    Paljonko painosi on noussut viikolle 20 mennessä?

    Siinäpä se kysymys olikin. Paljonko oli lähtöpainosi ja paljonko se on noussut tuohon viikkoon 20 mennessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itse kun tulee välillä sokeriherkuteltua mielettömästi, liikuttua hullunlailla ja silti tulee välillä huolehdittua painonnoususta. Itsellä lähtöpaino oli...
  3. P

    Terolut asiaa

    Kuukautiseni alkoivat 10kk synnytyksestä, mutta loppuivat muutaman kierron jälkeen. Taukoa oli puoli vuotta. Terolutilla kierto alkoi uudelleen, mutta jälleen muutaman kierron jälkeen kuukautiset loppuivat kokonaan hormoonihoidosta huolimatta. Nyt aloitin jälleen terot uudestaan parin kuukauden...
  4. P

    Kuukautisia ei kuulu?

    Synnytyksen jälkeen kesti 10 kk kuin kuukautiset alkoivat. Sen jälkeen tulivat kohtalaisen säännöllisesti neljä kertaa. Nyt on mennyt kaksi kuukautta ilman kuukautisia. Olen tehnyt 4 raskaustestiä, joten ilmeisesti en ole raskaana . Ehkäisynä ollut kondomi. Onko muilla vastaavaa kokemusta...
  5. P

    Mikä kokoiset kengät 1,5 vuotiaalla?

    Hei! Minkä kokoisia kenkiä 1,5 vuotiaat käyttää suunnilleen? Kesäkengät kyseessä, joten ei tarvitse villasukka varaa. Tyttö nyt 1 vuotta ja talvikengät ilman villasukkaa kokoa 20.
  6. P

    Kuukautiset synnytyksen jälkeen

    Aiheesta on ollut juttua sata kertaa aiemminkin, mutta kyselen siltikin... Miten muilla nuo kuukautiset on pyörähtäneet uudelleen käyntiin? Täysimetin 4kk, ja puoleen vuoteen saakka kiinteiden ohessa tissimaito oli pääsääntöinen nesteen tarjoaja. Nyt vauva 8kk ja imetän enää kerran päivässä...

Yhteistyössä