Hakutulokset

  1. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tähtitomulla näen haamun ja murmaun haamu on kivasti vahvistunut! Onnea teille! Täällä iloitaan myös plussan vahvistumisen takia. Ehkä tuon uskaltaa jo oikeasti uskoa... :) Alhaalla olevat pregcheckit ovat dpo 10, dpo11 aamu ja dpo11 ilta. Digitesti on tehty dpo13 aamulla. Plussa -...
  2. O

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Pakko oli tulla kysymään. Olisiko tuossa haamuviiva vai pelkästään viivan paikka? Pregcheck testi tehty 3h pidättelyn jälkeen ja kyseessä DPO10. Pikkukakkonen olisi toiveissa. Dpo10_haamu_vai_viivanpaikka - Aijaa.com
  3. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Terve taas kaikki! Onnittelut Pööppis, Jenduka84, Sipsunen, Lyytinen, mesisa, Jenikk, Katjuska ja Kellukka hyvistä ultrakuulumisista, sekä tyttö- ja poikalupauksista!!! :) Cherrryelle myös onnittelut! Toivottavasti vielä saisitte mukavan kuvan siinä jälkimmäisessä ultrassa...
  4. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Pätkis: Halusimme jättää sukupuolen yllätykseksi! Eli täällä mennään eteenpäin poikaolon kanssa ja nähdään sitten maaliskuussa minkälainen otus sieltä tupsahtaa! Nyt ei jotenkin malttaisi keskittyä töihin ollenkaan... Tekisi mieli kaivella ultrakuvat laukusta ja tuijotella vaan niitä! Olivia...
  5. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Olen pitänyt hiljaiseloa pitkän aikaa, mutta nyt sain luettua taas kasan sivuja tästä keskustelusta... Tervetuloa uusille minunkin puolesta! Kiva että löytyy vielä lisää kohtalotovereita! :) Sunnieella on ihana masu! Onnittelut tyttö ja poikalupauksista...
  6. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Huomenta! Ihania masukuvia taas ihmisillä! Pitäisi varmaan itsekin ottaa jo kuva... Juupe: Toivottavasti saat selvitä vain säikähdyksellä! Tsemppiä tulosten odottamiseen! En voi kuvitellakkaan miltä sinusta tuntuu... Voimia! Mies neuvolassa: oma mieheni on ollut nyt yhden kerran...
  7. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Tulin taas poksumaan :) Kävin tänään neuvolassa... Sydänäänet kuuluivat hyvin, verenpaineet olivat kohillaan ja painoakin on tullut jo vähän lisää alun oksenteluista huolimatta. Sain myös kehotuksen, että pitäisi juoda enemmän, kun ketoaineet olivat pissanäytteessä koholla. Täytyy googletella...
  8. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moi! Pakko vähän oma napailla heti tähän alkuun! Tunsimme eilen illalla ensimmäisen kerran liikkeitä!!! :) Tunsin alkuun pieniä töytäisyjä alavatsalla, kun pidin kättä paikallaan ja makoilin rauhassa sängyssä. Töytäisyjä tuli yhteensä varmaan 8 ja vieläpä parista eri kohdasta. Miehen kanssa...
  9. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Onnea kaikille ultrassa käyneille loistavista uutisista! :) Vakuutuksesta minunkin pitäisi ottaa tarkemmin selvää, kun toi mies on semmoinen, että haluaa varmasti ottaa kaikki mahdolliset vakuutukset... Täytyy vertailla eri vakuutusyhtiöitä keskenään! Minua mietityttää myös tuo töissä...
  10. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Moikka! Ensinnäkin kaikille ultrassa käyneille onnea ihanista ultrauutisista! :) Tervetuloa myös Kertulle! Jenden masu on kyllä jo hieno! :) ja onnea muuten kaksosista! Tsemppiä Eleanor78! Toivottavasti pääsisit aiemmin selvittämään tilannetta ja toivon hirmuisesti, että pikkuisella...
  11. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Huomenta kaikille! Luin taas ison läjän viestejä, joita olitte kirjoitelleet... Kurjaa, että vuotoja on ilmaantunut muutamalle! Toivon hirmuisesti, että syytä huoleen ei olisi! Haluaisin kysyä mielipidettänne liikuntaan liittyvistä repäisykivuista... En löytänyt oikein mistään tietoa...
  12. O

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Moi kaikille! Mä ilmoittauduin mukaan jo kauan aikaa sitten, mutta lomalla ei ole tullut oltua yhtään koneella. Eli hirveästi riittää luettavaa noissa teidän viesteissä! :) Ensinnäkin pahoittelut kaikille suuren surun kohdanneille! Tervetuloa minun puolestani myös kaikille jälkeeni...
  13. O

    Maaliskuun muruset 2012

    Heippa vaan kaikille! Mä en vielä uskalla katsella niitä vaunuja netistä, vaikka paljon tekisi mieli. Katselen sitten vasta myöhemmin, kun tämä raskaus on pidemmällä. Mun puolesta pinoa ei välttämättä tarvitse uusia joka kuussa... Mutta ihan kuinka muille sopii :) Äitiyspakkauksesta sen...
  14. O

    Maaliskuun muruset 2012

    Moi! Mä en nyt uskalla ajatella vielä mitään hirveän pitkälle, kun on ollu ajoittain tosi kovat menkkakivun tyyppiset krampit... Öisin kaikkein kovimmat. Tänään aamulla tuli sitten pyyhittäessä paperiin vähän rusehtavaa valkovuotoa. Pelkään nyt että se ei ole hyvä merkki! Edellinen keskenmeno...
  15. O

    Maaliskuun muruset 2012

    Moi! Haluaisin liittyä seuraanne! Minulla on luultavasti nyt viikko 4+5. -OLIVIA- La 4.3 26v ensimmäinen lapsi Tein testin maanantaina ja ajattelin nyt viikonloppuna tehdä uudestaan, jotta näen onko viiva vahvistunut! Ainakin oireet ovat :) viime yönä heräsin koviin alavatsan...
  16. O

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Kiitos kaikille onnittelijoille! Luulen, että käyn täällä vielä vilkuilemassa mitä kaikille kuuluu, mutta täytyy myös etsiä joku toinenkin pino tuolta odottavien puolelta. Toivon kaikille onnea vauvanteko puuhissa ja pitäkää kiinni positiivisesta asenteesta! Kiitos Ansku83 kun pidit pinoa...
  17. O

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Kävin tosiaan töiden jälkeen apteekissa ostamassa herkän raskaustestin... Ja äsken tein sen! Heti aluksi vain kontrolliviiva piirtyi ruutuun ja olin jo sitä mieltä, että tämä oli tässä... MUTTA sitten toinen viiva rupesi kurkistelemaan! :) testiviiva vahvistui ja jäi hieman haaleammaksi kuin...
  18. O

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Moikka! Pahoittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon! Ansku83: pidän sulle vielä kauheasti kauheasti peukkuja pystyssä! Toivottavasti se plussa tulisikin sinne testiin. ON: En ole testannut vielä koska olin varma tuossa juhannusta ennen, että tärppi ei ole käynyt...
  19. O

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Onnea hurjan paljon Ninnan!!! Tarrasukkia sinne pienelle! Sullahan tärppäsi nopeasti! :) Tervetuloa taas uusille plussaamaan tulleille! :) ON: mulla olisi nyt kp27 ja ehkä dpo8. Nyt odotan niitä menkkoja, niin saisin varmistuksen tuohon ovis ajankohtaan... Valkovuotoa on ollut nyt...
  20. O

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Moi pitkästä aikaa! Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille! Mä en ole hirveästi kerennyt kirjoittelemaan, mutta lukemassa olen käynyt... Koskakohan tän uuden ketjun ensimmäinen plussa tulee... :) Ovis on mulla varmaan tullut nyt vasta tosi myöhään eli kiertokin siis taitaa venyä...

Yhteistyössä