Hakutulokset

  1. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    vaa'asta patterit loppu,joten punnitsen sit itseni taas ens maanantaina. Vähän on kehnosti mennytkin nyt,on tullut syötyä kakkua synttäreillä ja muutenkin enemmän,joten tuskin paino on ees tippunut. Kaiken lisäksi polvi vaivaa,joten en ees pääse lenkille nyt. Mutta uusi tsemppi päälle taas ja...
  2. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Iltaa! Sais jo loppua nää pakkaset,en tykkää en! Ei tarkene hiihtää,eikä lenkkeillä. Zumbassa ja uimassa oon nyt käynyt,kun ulos en suostu meneen,senverta mukavuudenhaluinen oon. On vaan jo ikävä kunnon hikisiä hiihtolenkkejä,se tuntuu niin tehokkaalta. Saas nyt nähdä,miten tässä paino sit...
  3. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Nikki: Biitsi pituus: 165 cm aloituspaino: 85 kg ( 5.2.2011) tavoitepaino: eka 75kg, sit 65 kg paino nyt: 81,4 kg pudotettu: 3,4 kg viikkopudotus: 1,6 kg matkaa ekaan tavoitteeseen 6,4 kg jee,tästä se lähtee. 10 päivää dieettiä takana ja vyötärö kutistunut 5 cm!!! Onneksi sentään paino...
  4. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Moi! Mä oon nutreilla ollut osittain. Aamuisin olen tehnyt marjoista ja rasvattomasta maidosta pirtelön,nutriletin pirtelöt aika ällöjä. Koulussa oon syönyt normiruokaa lasten kanssa,kuuluu työhön toi ruokailu. Oon yrittänyt siellä syödä salaattia reilusti ja muuta sit vähän ja yhden tumman...
  5. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Mun tekee niiiin mieli syödä jotain, pureskeltavaa ruokaa on siis ikävä. Nälkä ei niinkään oo,mut pureskella tekis mieli jotain... Oon positiivisesti yllättynyt noiden nutrilettien maun suhteen, odotin et ne maistuis ihan järkyttävältä. Alas on mennyt ainakin tähän asti, enkä oo kyllä kaikkia...
  6. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Pakko oli käydä punnitsemassa itsensä aamutuimaan ja -2 kg! nesteet poistuu,mut siistiä silti! Jee, tästä se lähtee. Tänään ois ohjelmassa uimahallireissu lasten kanssa, zumba ja illalla vielä hiihtämään. Eilen olin vauvakutsuilla ja siellä söin normiruokaa ja jälkkärit päälle. Mut...
  7. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Kiitokset,et pääsen mukaan! :flower: Olen ikäni ollut normaalipainoinen,myös lasten jälkeen, joten laihduttaa ei ole tarvinnut. Mutta Nyt tarttee... Painoa kertynyt ainakin se 20 kiloa ja olo kamala. Osittain painonnousu johtuu lääkkeistä, mutta lääkitykset lopetettu, joten nyt saa läskitkin...
  8. B

    Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

    Vieläkö huolitte joukkoonne? Pudotettavaa ois ja elämäni ekan kerran aloitan laihdutuskuurin,joten kaikki tsemppaus tulis tarpeeseen... Vaakaan sain hommattua patterit ja järkytys oli suuri,kun lukemat näin... Aloitin tänään nutrilett-kuurin. Tosin koulussa oon töissä,joten siellä joudun...

Yhteistyössä