Hakutulokset

  1. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    :heart: Tänään klo 11:38 meille syntyi pieni hymy tyttö. Paino 3486g, pituus 49cm :heart: Kiitos tsempeistä kaikille, päivittelen lisää paremmalla aikaa :)
  2. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Täällä pompotetaan ja heilutaan kun supistelee :) Illalla 10 maissa alkoi kun touhuilin mut sit hiipuili välillä ja 2-3 välis loppu ja sit alko uudestaan tuossa 5 aikaa. Ja napakoita, palaa muistiin esikoisen ajat. Pixie- ja sintti 39+6
  3. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Paljon onnea Candlelightille pojasta ja anncarolille tytöstä! Hei onkos jollakin kokemusta et vauva on avotarjonnassa eli kasvot häpyluuta kohden, kun normaalisti syntyy kasvot alaspäin? Meillä tämä vaukkeli on nyt vatsa minun vatsaani vasten, joten jos syntyy samassa asennossa niin tulossa...
  4. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Sone* Kotona ollaan täälläkin vielä, laantui kanssa pikkuhiljaa nuo supparit. Mutta ihan fiiliksissä kun noita tuntuvmpia tuli, ehkä se joskus tahtoo uloskin yksiöstään :) Rintatulehdus mulla oli esikoisen aikana kerran lämmin suihku auttoi kipeää kohtaa hierottaessa tyhjensi maitoa...
  5. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ihanaa meidän kuu <3 Kiitos Kwaidan uudesta pinosta! Annacarolille paljon tsemppiä huomiseen! Täällä valvotaan supistusten takia, saa nähdä mihin suuntaan menevät vielä ei ainakaan kovin tiheään tule. Kovasti olen jalkeilla yrittänyt olla jos yhtään edistäisi tilannetta :) Katsotaan mihin...
  6. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa 10Tyttölupausta 23 Poikalupausta Laskettu aika -- Nimimerkki -- Ikä -- Monesko lapsi -- Synnytyssairaala 28.2. lenkkari -- 27v -- 1. lapsi -- MKS *tyttölupaus**poikaolo* Hanskius -- 22v -- 1. lapsi -- OAS 1.3. Mam_87 -- 25v --...
  7. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*

    Tervetuloa Eliisa :) Me oltiin rakenneultrassa tuossa vime viikolla Seinäjoella ja sanottiin että saa sanoa jos sukupuoli näkyy. Niin heti harjoitteleva kätilö+ kätilö sanoivat että kyllä siellä jotain jo jalkovälissä näkyi aiemmin ja näyttivät meille vielä myöhemmin uudelleen :) Hirveän...
  8. P

    Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*

    Josko liittyisin kanssa seuraanne :) Eli laskettuaika 29.9.ikää olisi 23v, esikoinen tulossa, synnäri SeKS ja poikaa on meille lupailtu :) Huomenna olisi neuvola aamusta saa nähdä millainen uusi neuvolatäti on, kun muuton takia vaihtui uuteen :) Toivottavasti olisi nätti päivä huomenna kun...
  9. P

    Pohjanmaan odottajat

    Hei oltin tosin tänään siellä rakenneultrassa. Kaikki näytti olevan hyvin, mutta munuaisista joudutaan käymään vielä lääkärillä kontrollissa. Siellä näkyi jotan pilareja tai pikareja, mutta meinasi että kun allas ei ollut suurentunut niin ettei siellä mitään häikkää olisi. Halusivat kuitenkin...
  10. P

    Pohjanmaan odottajat

    Heissan oon varmaan joskus tänne kirjotellukkin, mutta otetaas nyt uusi yritys kun sillon vähän jäi :) Eli siis 23v olen Seinäjoella asustellaan ja ensimmäinen olisi tulossa laskettuaika 29.9. Huomenna olisi kauan odotettu rakenneuä ja vähän jännittää. Toivottavasti kaikki hyvin :) Katsotaan...
  11. P

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä mun mahaa 15+3 esikoista odotan :) Ihania masuja kaikilla :)
  12. P

    Pohjanmaan odottajat

    Hei! Ensimmäistä odotan ja ma olisi eka neuvola kirkonkrannissa. Neuvolatätinä muistaakseni Kaisu. Pitääkö sillon ekalla kerrallakin käydä antaa se näyte ensin? Olen siis 22v ja asustellaan Seinäjoella. Luulisin että nyt olisi noin 7+5

Yhteistyössä