Hakutulokset

  1. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    kävin jälkitarkastuksessa..istukassa oli tulehduksen merkkejä, ja mun veressä jonkin viruksen vasta-aineita. olen kuulemma sairastanut jonkun taudin ja se on saattanut vaikuttaa sikiöön. mut nämä ovat vain arvailuja ei faktaa. kromosominäyte oli ok. joten luulen et asia oli korkeimman kädessä...
  2. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    kerronpa minäkin tarinani...tasan kaksi viikkoa sitten raskausviikolla 17 menin rutiinineuvolaan, jossa ei sydänääniä kuulunutkaan. lähdin siitä sitten ultraan jossa omin silmin näin ettei vauvassa ollut enää eloa, toinen oli jo ihan kippurassa. rv 15+1 olin käynyt ultrassa ja kaikki oli ollut...
  3. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    nauttikaa kivuista ja säryistänne :) mun lapsilukuni on nyt täynnä(5), surullista! viikko sitten perjantaina synnytin pienen kuolleen pojan ja keskiviikkona hautasin. suru jäänyt hiukan taka-alalle, avioeron vuoksi, siihen liittyvät taistelut on tavallaan pitäneet elämässä kiinni. päätin...
  4. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Minut voi poistaa :( tänään rutiinineuvolassa pienen Toivo-pojan sykettä ei löytynyt ja ultrassa todettiin elottomaksi!kuollut viikoilla 15+5. perjantai aamuna menen sairaalaan ja synnyttämään pojan pois!
  5. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    onko kenelläkään muulla raskaudesta hyvin epätodellinen olo?? tunnetasolla en oikein tajua että edes odotan vauvaa...tiedän sen kyllä..mut se ei oikein oo "jysähtänyt" tajuntaan! ehkä vauvan potkut sitten tuo asian todelliseksi..ja sitten kun vatsa on suurempi. nyt olen laihtunut kovasti ja...
  6. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    orion...samat fiilikset. ei sitten millään järkeistä asiaa et vauva on tulossa!toivottavasti ne pienet potkut pian todistavat asian. nyt olo on vain niinkun ei mitään. ei oireen oiretta.
  7. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Anna79 meillä tyttö on kolmas lapsi, tällä hetkellä 5 vuotias. ja tosiaan suvun ainut tyttö myös. mummot oli heittänyt jo toivonsa kun ei tyttöä sukuun kuulunut. mut edes yksi sitten tuli :) pojalla on ainakin kaikki vaatteet jo valmiina, kun kulkevat pojalta pojalle. mitä ehjinä ja...
  8. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    hieman kuulumisia täältäkin...koko raskaus ollut kovin oireeton, kuudetta siis odotan. välillä epäilee onko masussa ketään. ultrassa kävin viime viikonloppuna, ja viidettä poikaa odotellaan. yksi tyttö on vain! ja poikkeuksellisesti istukka on edessä, viidessä muussa raskaudessa ollut aina...
  9. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    meillä on viisi lasta tullut 6vuodessa3kuukaudessa, eka väli oli 1v7kk, sitten 1v5kk, seuraava 1v3kk, ja tasan 2vuotta...nyt ikäeroksi tulee 2v4-5kk...esikoinen nyt kahdeksan vuotta ja nuorin täyttää 2v. joo minäkin saan jatkuvasti kuulla ehkäisystä ja sterilisaatiosta...erityisesti omilta...
  10. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    hauska oli lukea ekalta sivulta et meitä on useampi monen lapsen äiti....:) monet odotti viidettä tai neljättä. millaisilla ikäeroilla teillä on lapset?
  11. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    orion...enpä ole minäkään saanut onnitteluja osakseni yhdestäkään lapsesta. päinvastoin, ovat olleet järkyttyneitä. ja monesti saanut abortti painostustakin osakseni. siks joka kerta on tosi vaikea kertoa kenellekään, varsinkaan suvulle. monesti venytinkin kertomista niin pitkälle kun pystyin...
  12. M

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    uskaltaisinkohan minäkin ilmottautua...ikää 28v ja kuutosta odottelen, synnärinä K-hks, laskettu 8.4 neljä poikaa ja yksi tyttö löýtyy kotoa :) tästä tulevasta vauvasta odotan kovasti tyttöä! raskaus ollut tähän asti melko oireeton, vain väsymys painaa, tosin oli jo ennen raskautta. hiukset...
  13. M

    pelottaaa :(

    missä ukkostaa???tänne myös...
  14. M

    osaako kukaan saksaa??tarttisin tulkkausapua!!

    tarttisin apua tulkkaamaan pari sähköpostia...pystytkö kirjautumaan, niin lähettäisin yksityisviestiä???ei mitään henk.koht asioita. mut en kuitenkaan tänne viitsi laittaa..
  15. M

    osaako kukaan saksaa??tarttisin tulkkausapua!!

    laitan ewi sulle yksäriä!!!
  16. M

    osaako kukaan saksaa??tarttisin tulkkausapua!!

    saksan kielitaitosta tarvitaan...
  17. M

    meikkifirman nimi hukassa

    kävin porin jazzeille meikkikojussa jossa esittelivät meikkituotteita, meikkasivat siis!kaikki oli ulkomaalaisia, ilmeisesti jenkkiläinen firma. heillä kojut myös helsingissä kampissa ja forumissa. muualla heidän tuotteitaan ei myydä. minulle näyttivät meikkupuuterin, joka oli kieltämättä tosi...
  18. M

    hiusten lähtö

    kuinka paljon hiuksia voi vielä lähteä??lapsi nyt 6kk..oon kohta kalju..hiusrajat noussu 2cm
  19. M

    hämeenlinnassa meandi kutsuja

    ei kukaan olis pitämässä kutsuja??olisin halukas tulemaan ..

Yhteistyössä