Hakutulokset

  1. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Täällä vaan paha olo jatkuu..viikkoja nyt 14+1..jotenkin alkaa jo usko loppumaan että tämä jatkuu varmaan koko raskauden ajan..ei merkkejäkään paremmasta olosta :( Muuten odotus on mennyt hyvin, ei väsymystä eikä oikeastaan muitakaan oireita. Liikkeiden tuntemista kovasti odottelen! Ekasta...
  2. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Ultrassa käyty ja siellä pikkuinen kovasti heilutteli käsiään ja jalkojaan :heart: Viikkoja oli kasassa mittojen mukaan 12+2. Hopea ja Pikkumökö samassa sairaalassa ollaan sitten synnyttämässä ja aika lähellä on lasketut ajatkin =)
  3. V

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Saiskos liittyä joukkoon, toinen lapsi on tulossa ja viikkoja on 11 ja jotain..Ensi viikolla on ultra niin siinä varmistuu laskettua aika. Heti alkuun pitää kysyä teiltä neuvoja! :D Kertokaa minulle jotain hyviä konsteja jolla pystyisin elämään tämän hajuherkkyyden kanssa!! Ihan järkkyä kun ei...
  4. V

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Olen tuolta edellisestä ketjusta, en ole vielä tänne tietojani siirtänyt..mutta nyt, uskomatonta kyllä taidan uskaltautua siirtyä tuonne odottajien puolelle!! Yritystä takana melkein vuosi ja monen monta pettymystä ja itkua takana..mutta nyt kaksi testiä olen tehnyt jo positiivista. Pakko oli...
  5. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Täällä kp3..tämä alkaa olla raskasta tämä toivominen ja odottaminen..taidan jäädä toviksi taustailemaan, käyn päivittämässä välillä kuulumiset =) Jään odottelemaan aikaa tutkimuksiin, jospa siellä selviäisi että missä vika, vai onko missään..ehkä meille ei ole vaan tarkoitettu enää lapsia. Olen...
  6. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Onnea Marialle!! :flower:
  7. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Piinaavaa odottelua..eiköhän ne menkat sieltä tule viimeistään ylihuomenna..mutta vielä on toivoa jäljellä! =)
  8. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    piinaviikot meneillään taas..ja korkeeltahan sitä tiputaan ja kovaa varmastikin taasen..:( tiitulainen hyvä kun pääsit sinäkin tutkimuksiin! Minulla ultrassa tosiaan ei ihmeempiä näkynyt ja papakin oli puhdas..nyt vaan odottelen sitten pääsyä keskussairaalaan tarkempiin tutkuimuksiin.
  9. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    tiitulainen tiedän niin tuon sinun tunteen..sitä niin toivoo että olisi raskaana mutta ei silti jaksa uskoa..kauheeta se on jokatapauksessa se pettymys joka tulee joka kuukausi kun menkat alkaakin, jos vähän myöhässä varsinkin niin sittenhän sitä kerkiääkin jo toivo herätä:( Pidän peukut...
  10. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Täällä taas ovista odotellessa.. =) tiitulainen Menin julkiselle, oli aika helppo saada aika lääkärille. Yleensähän se on n. vuosi kun ruetaan edes tutkimaan, minullla tulee periaatteessa vuosi umpeen nyt kesäkuun lopussa, alussa kun mentiin aikalailla tjot-meiningillä =) Minun piti käydä...
  11. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Onnea Astre ja Maira! :flower: Nyt on sitten tutkimukset aloitettu miksi kakkosta ei kuulu. Ultra oli normaali, samoin peruslabrat. Jatkossa sitten tutkimuksiin lapsettomuuspoliklinikalle...
  12. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Minulle voi laittaa kp2..pettymys oli taas melkoinen..:'( Luulin jo oireitakin olevan raskaudesta, mutta näköjään sitä niin kovasti toivoo että alkaa jo kuvittelemaan. Nyt on sitten lääkäriaika varattu ja ultralla+labrakokeilla aloitetaan.
  13. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Täällä vielä jännäillään..ei ole sellaista tunnetta että olisi menkat alkamassa, mutta ei ole kyllä sellaistakaan tunnetta että olisin raskaana..:D Saas nähdä kuinka käy..eikös tuo parin päivän sisällä selviä. Jonkin verran on kyllä ollut repäisykipuja, vihlaisuja, mutta niitä on minulla ollut...
  14. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    No niin..nyt sitten vaan taas odotellaan.. Tässä kuussa en kyllä edes tehnyt ovulaatiotestejä, liekkös tuota edes ollut.. :) Nyt jos ei tärppää niin sitten täytynee soitella terkkarille josko pääsisi jonkinlaisiin testeihin että missä mättää..
  15. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Uutta ovista taas odotellessa..odottavan aika on pitkä! :) Ihme kipuja on nykyään munasarjoissa heti menkkojen jälkeen..mitä lienevät.. Tämä kierto enää ja sen jälkeen kyselen voisiko joitain tutkimuksia tehdä jos en nyt raskaaksi tule. Kuiteskin jo 9 yk lähti..
  16. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Ja kp1 koitti jälleen..:'( Taas yksi pettymys lisää..
  17. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Onnea Pistepirkko!! :) Olikos minkälaiset oireet, tiesitkö että olet raskaana ennenkuin testin jo teit? ON: joitain oireita on havaittavissa..väsymystä ym. mutta varmaan taas vaan ns. kuviteltuja oireita! : /
  18. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Uskomatonta, mutta totta..tuli kerrankin ovis tarkalleen kp 14:sta! Oireetkin olivat todella selvät, ei ollut epäilystäkään että onko nyt ovis meneillään! Nyt sit vaan jännäillään loppukierto..
  19. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Täällä taas yksi pettymys lisää..eli menkathan ne sieltä alkoi.. :| Olin jo hieman toiveikas kun oli sellaisia oireita mitkä olisivat voineet viitata raskauteen..mutta toisin kävi TAAS! Muutaman kierron katson vielä, mutta sitten varmaan täytyy rueta varailemaan aikaa tutkimuksiin..
  20. V

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Tässä kuussa ei tainnut sitten koko ovista olla..ei mitään oireita ja testit näytti negaa..muutaman kerran vähän haaleampi viiva, mutta ei selkeää plussaa: / no seuraavaa ovista taas odotellessa..

Yhteistyössä