Hakutulokset

  1. LiLy_

    Ehkäisykapseli ja pahoinvointi?

    Minulle laitettiin ehkäisykapseli reilu kuukausi sitten, ja nyt viikon aikana lähes joka ilta on ollut todella oksettava olo, olin jo varma että on iskenyt joku oksutauti mutta ei.. Voisko siis johtua tuosta kapselista? Minua nimittäin ei normaalisti koskaan ole pahoinvointia. Tiputteluvuotoa...
  2. LiLy_

    Vihdoinkin raskaana, mutta pelottaa..

    ...........
  3. LiLy_

    Onko tämä vihdoin totta?

    Mutta uskaltaako sitä olla vielä onnellinen? Uskaltaako sitä viimein satojen negatiivisten raskaustestien sekä vuoden toivottoman yrittämisen jälkeen olla vihdoin onnellinen? Voiko tämä olla totta? Aijaa.com - 9745458.jpg
  4. LiLy_

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    HAASTE! Plussatkaamme ennen kesää!! Kaikki optimistiset kuumeilijat tänne! Peukut ja varpaat pystyyn, turhat stressaamiset heitetään roskiin ja eikun vauvantekopuuhiin! :attn: Karkottakaamme tädit, ja toivottakaamme tervetulleeksi haikarat! :heart: Vähän taustatietoa minusta...
  5. LiLy_

    Clearbluen raskaustestin ohut viiva. + vai -?

    Ilmestyi samantien tuommoinen todella ohut sininen pystyviiva. Mahtaako tuo tarkoittaa mitään? :confused: Kuukautiset 3-4 päivää myöhässä. (kierto ei ole asettunut täysin säännölliseksi vielä pillereiden popsimisen jälkeen) ja oireita on sitten vaikka ja mitä. Inhottavinta on tuo oikean...

Yhteistyössä