Hakutulokset

  1. Myy.

    Tekiskö vielä kinkkuleipiä vai meniskö nukkumaan.

    Oikein! Mä söin kanssa äsken tuhdin kinkkuvoileivän, pakkohan se oli :)
  2. Myy.

    Tekiskö vielä kinkkuleipiä vai meniskö nukkumaan.

    Ehdottomasti kinkkuvoileipiä, ne on hyviä ja ei mee kinkkua hukkaan :)
  3. Myy.

    Uuni riisipuuro ollu 9 asti uunissa, jokohan se ois valmista :/

    Kun laittaa voinokareen siihen pinnalle, niin ei tule palanutta kerrosta. Ei oo mulle ainakaan koskaan tullut ja pidän sen n. 2h ilman foliota :)
  4. Myy.

    G: Elämänohje joka teki sinut onnelliseksi

    - Onnellisuus lähtee itsestä - Se mikä ei tapa, vahvistaa. - Aamulla asiat näyttävät paremmilta - Asioilla on tapana järjestyä - Rehellisyys maan perii - Ansaitset tulla kohdelluksi hyvin Tässä muutama, jotka vaikuttaneet enemmän tai vähemmän omaan elämään :)
  5. Myy.

    Onko kebabbilat, pitseeriat ja grillikioskit auki?

    Tuleeko jouluruoka jo korvista? :D
  6. Myy.

    Pomo yllätti lahjalla :-)

    Ihanaa, oon todella iloinen puolestasi :)
  7. Myy.

    miksi olla huonossa parisuhteessa?

    Jaa, no minäkin sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, jonka vuoksi parisuhteesta tuli 'huono'. Itse tein kaikkeni parantuakseni ja kun aloin voida paremmin, mies jätti minut alle 2v:n ja raskausvatsani kanssa. Sanoi että masennukseni vei hänen rakkautensa ja odotti milloin voin...
  8. Myy.

    mitä ruokaa teillä tänään?!

    Meillä oli lounaaksi eilistä nakkikastiketta, sen kanssa sai valkata täysjyvämakaronia tai perunaa. Päivälliseksi on kaalilaatikkoa, nam :P
  9. Myy.

    Ärsyttääkö teitä nuo kiertelevät ampparit?

    Ärsyttää. Yksi amppari pörräs mussa kiinni kun olin partsilla ja tukka tuoksu just pestynä vissiin hyvälle. Luulin et se lähti menee ja katoin vielä peilistä ettei kiipee mua pitkin missään. Lähin taaperon kanssa sit ulos ja tunnin päästä joku pisti vatsaan ja jumalaton kipu, sit siinä...
  10. Myy.

    olkaa onnellisia te keillä on hyvä mies!!

    Mun mies otti ja jätti ja jäin 1,5v lapsen yksinhuoltajaksi ja toinen lapsi syntyy loppuvuodesta.
  11. Myy.

    Mitäs teillä kokataan tänään

    Syödään tänään taaperon kanssa perinteistä lohikeittoa :) Illaksi käyn varmaan ostamassa itselleni jotain mutusteltavaa perjantain kunniaksi.
  12. Myy.

    mitä palstalaiset meinaa kokata tänään, entäs ne iltaherkut?

    Pasta bolognesea syötiin päivälliseksi ja iltaherkuksi on sipsiä ja dippiä, taidan myös dipata kurkkua. Pannariakin tekis mieli, mutta taidan säästää sen teon huomisaamuksi ja syödään sit puuron jälkeen :)
  13. Myy.

    Pikkusen liian isot krkkarit..

    Sori offtopic, mut luen ton otsikon jatkuvasti nopeella vilkasulla et 'liian isot pikkarit' :D
  14. Myy.

    kysynpä minäkin, 1,5v riiviöiden strategiset mitat?

    Poika täytti just eilen 1,5v ja pari päivää sitten käytiin neuvolassa, on nyt 85cm ja 11,9kg :)
  15. Myy.

    Ajattelin alkaa palstalääkäriksi

    Saataisko me tänne myös palstapsykologi?
  16. Myy.

    Ketä julkkista tahtoisit rakastella juuri nyt?

    Alexander Skarsgård :p
  17. Myy.

    mitäs teillä syödään tänään?

    No eipä oo koskaan poltellu tai muutenkaan ollut tavallisesta poikkeavaa :D
  18. Myy.

    mitäs teillä syödään tänään?

    Chili con carnea ja jälkkäriks mansikka-vadelma rahkaa :)
  19. Myy.

    Muistutuksena joillekin; tiukka linja nykyään.

    ;D Good one. Mutta ei sitä koskaan tiedä, kuulin juuri tällä viikolla senkin, että lapsia ei voi edes elättää jossei ole 6000e tulot kuussa. Ja kyllä, sanoja oli tosissaan :D

Yhteistyössä