Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset 2019

    Me ollaan kans ajateltu kertoa jouluna perheelle. Muutama kaveri jo tietää. Mut saa nähdä pysyykö salassa niin kauan, kun on ollut niin huonovointinen. Jos kohta alkais helpottaa ni jaksais paremmin myös "piilotella" asiaa. Nyt kuitenkin jo rv 11+4
  2. N

    .

    Lueskelen vielä välillä tällä puolella teidän kuulumisia. Pikainen kommentointi yrittämisen aktiivisuuteen. @Kertomus hedelmöityshoitojen aikana 1-3 krt/pv ois ihan liikaa. Siittiöt ei ehdi kasvaa tarpeeks hedelmällisiksi. Suositus on et joka toinen tai kolmas päivä, jolloin suurin osa...
  3. N

    Kesäkuiset 2019

    Ite tänään kans hermoillu useiden viikkojen pahoinvoinnin jälkeen täysin oireettomasta päivästä. Kiva kuulla, että muillakin olotilat on vaihdellu. Esikoisesta muistan vaan, et huono-olo jatkui jonnekki rv 15-16 ennenku helpotti päiväkskään. Saa nyt sit hermostuttamaan tällanen oireeton päivä.
  4. N

    Kesäkuiset 2019

    @Momon jos on vain tunnin pidätyksestä tehty, niin en paljoa painoa sille antais. @Maya123 olen tosi pahoillani. Voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu. On se vain hurjaa, miten naisen intuitio osaa kertoa jo vähän ennakkoon välillä asioista. Paljon tsemppiä jatkoon teille.
  5. N

    Kesäkuiset 2019

    @nowayhome voi mennä. Mä kävin ekasta 6+4 ja näkyi kaikki tarvittava sykettä myöden. Ite menossa huomenna, kun on se 7+0.
  6. N

    Kesäkuiset 2019

    Mä oon syöny raskausajan vitskuja jo reilun vuoden, kun niitä suositellaan myös yrittämisvaiheessa. Nyt oon vähentäny reilusti colan juontia. Ite kun en juo kahvia ollenkaan, niin on toi cola ollu sellanen seurajuoma mulla. Muutenki pyrin terveellisempään ruokaan panostamaan. Mut vähän näyttää...
  7. N

    Kesäkuiset 2019

    @Marjusk meillä on näköjään sama la. Täällä myös 17.6.
  8. N

    .

    @Miina- mut voi siirtää plussanneisiin. Tuun sit takas jos ei pysy mukana matkassa.
  9. N

    Kesäkuiset 2019

    @Maya123 mistä tuon laatuisia kuvia saa? Onko tuo siis teidän varhaisultra kuva
  10. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kirsillevauva reili vuosi yritystä. Nyt oli toinen kierto letrotzolien avustuksella. Ensimmäinen lapsi tuli samalla hoidolla, mutta paljon pidemmällä odotuksella. Raskausoireita on ollut. Kunnolla ne alko dpo 10. Silloin alko väsymys ja ilmavaivat. Tarve pissata useammin ja tuhoton janon tunne...
  11. N

    Kesäkuiset 2019

    Eli siis Ngale / 2.lapsi / tyks.
  12. N

    Kesäkuiset 2019

    Voisin liittyä mukaan. Tänään tehty plussa. La ois 17.6.2019. jos tää kaveri pysyy matkassa. Viikonlopun jälkeen ehkä uskallan harkita facwryhmääkin. Nyt ois rv 4+5.
  13. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä tänään aamulla testattu plussa! Toinen letroilla tehostettu kierto. En voi uskoa, että tää on totta. Viimeks meni yhdeksän kiertoa, ennen kuin tärppäsi letrojen avulla. Tässä kuva:
  14. N

    .

    Täällä tehty testi. Ja se oli selkeä plussa! En kestä! Toinen ovulaatioinduktiohoito kierto letroilla. Ja tää oli niin epäonninen kierto, kun miehen oli vaikea suoriutua liiallisen liukkauden vuoksi. Tallettelu onnistui kaksi iltaa ennen ovulaatiota kunnolla, sen jälkeen ei. Eka oire oli dpo...
  15. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Iiduliinu Turussa bmi raja on 34. Naistenklinikasta en tiedä. Muistelisin et joku ois joskus maininnu siellä olevan 35.
  16. N

    .

    @Wintersun oon niin pahoillani. Nyt vihdoin ku teillä olis mahdollisuudet lähellä raskautumiseen ni tulee tällasta. Tosi paljon jaksamista. Hoitaisivat sen edes a nopeasti pois alta! Pahoittelut myös kaikille uuteen kiertoon joutuneille erityisesti niille, jotka menivät plussan kautta...
  17. N

    .

    Onnea paljon plussista! @Siltsu mä niin pidän peukkuja et noi haamut lähtee vahvistuu. Meilläkin oli peuhut kaksi päivää ennen ovista ja oon ollu ihan varma, ettei sillä voi onnistua. Mut nyt ehkä itelläki toivo vähän pilkahtaa ku näkee noi sun haamut. Täällä yritän olla testaamatta ennen ensi...
  18. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wintersun tsemppiä. En voi edes kuvitella miten piinaavaa on odottaa tuloksia, kun hedelmöityshoitojen alku riippuu niistä. Ja muutenkin se huoli omasta terveydestä. Pidän peukkuja pystyssä, että parin viikon päästä tulis hyviä uutisia. Pidin palstalta taukoa alkukierron, hoitojen alettua...
  19. N

    .

    Mulle voi päivittää huomiselle dpo 1. Yöllä alko ovis ja kivut on niin kovat, ettei tarvi enää sen jälkeen nukkua. Kävely tekee kipeetä ja istumaan täytyy mennä varoen... Kyllä sitä miettii, että onko tääkään kovin terveellistä, kun letroilla tulee näin kovat kivut. Alkukierron pidin täällä...
  20. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia varmasti todella raastavaa tollainen. Tämä yritys kun tuntuu välillä olevan oikasta kuun ja tähtien asennosta kiinni ja sitten käy noin. Täällä alkoi uusi kierto. Tänään kp1/30. Ainakaan nyt ekalla letro kierrolla ei kierto lyhentynyt siihen 30 päivään niin kuin viimeksi kävi. Saapa...

Yhteistyössä