Hakutulokset

  1. Ä

    Taas yksi raskausblogi !

    Mönkiäisten mukana Tässä on mun blogi. Saa lukea ja kommentoida kun käväsee! Kirjoitan lähinnä raskaudesta ja esikoisen kanssa elämästä. Tai mistä vaan. Nyt esim. autokaupoista, kun sellaiset tehtiin
  2. Ä

    ToukoVauvat 2011

    mulla on väsymystä, jos lääkket unohtuu niin paino laskee. Ruoka ei maistu ja oon kärttynen. Ja mikä mukavinta lääkitys aloitettiin elokuussa 2009 eikä edelleenkään annostus ole oikea -.- sitä muutetaan koko ajan :D Mulle ne niin vanno että lääkkeet voi jättää pois ku lapsi syntyy vaan eipä...
  3. Ä

    ToukoVauvat 2011

    Täällä 1 uus! En tosin oo vielä tuota 20 vuotta, mutta sekin korjaantuu syksyllä :) Äiti91, Muonio, LKS, 2. lapsi, 6.5 Tänään viikkoja 30+2. Koko raskaus mennyt tähän asti hyvin. Nyt vaan vauva on lähtenyt pikku hiljaa laskeutumaan, joka tuo epämiellyttäviä tunteita väliin kun se ottaa...
  4. Ä

    Muilla nuorilla odottajilla blogeja?

    äh ja se linkki :D Ninnun elämää
  5. Ä

    Muilla nuorilla odottajilla blogeja?

    Mulla on. vaikka just tänään aloitin. On vähän uutuuden karhea, mutta eiköhän tästä vauhtiin päästä. Olen siis 19- vuotias ja odotan toista lasta rv 30+1 Mun blogin olis tarkotus olla tuolleen odotus ajalle ja sit ensimmäisille kuukausille kun vauva syntyy. Siinä sit sivuan vähän nykyistäkin...
  6. Ä

    Nuorten odottajien oma pino?

    Täällä ilmoittautuu yks uus odottaja! Ennestään meillä on jo lapsi. Poika on nyt 1v. Minä olen 19 ja mies 20. Laskettu aika olis 6.5 :)

Yhteistyössä