Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    mopotytöllä huomaavainen vauva kun liki virka-ajan puitteissa syntyi, viis minsaa vain ylitöiksi meni ;) Onnea, onnea!!! Ja onnea myös kiipulle ja muillekin, tuolla FB:n puolella olen tainnut onnitellakin jo :) Tsemppiä liinukka ja nessu :heart:
  2. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tömpsis, ykkösolut ajaa saman asian, jos kestät makua :)
  3. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Lykkyä pyttyyn Pai! Tääkin kaipailee naamakirjan ryhmään liittymisohjeita jos kerran kaikki ootte siellä :)
  4. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea horrorpop! Samoin Santzuu ja pikaista paranemista myös :heart: Santulla varmasti raskas päivä tänään kun laskettu aika :'( Halaus sinne :heart: Tömpsis, olethan kokeillut oluen ja ananaksen? Mulla ne kyllä lisää maidontuotantoa kovasti, samoin tietysti tuntikausia kestävät...
  5. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Paljon onnea Straycatille ja hurrrrjasti tsemppiä Mädchenille :heart: :heart: :heart: Muille kipeitä suppareita tai vaihtoehtoisesti levollista mieltä ja päikkärimahdollisuuksia =) Mopotytön viikkotilannetta katsoessa mietin, että olisin varmaan jo aivan hermoraunio jos mulla olis vielä...
  6. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mädchen, no kyllä tosiaan ymmärrän pohdintasi! Iso vauva tulossa, toivottavasti kaikki menee hyvin huomenna :heart: Eikai rähmimisestä tarvitse olla huolissaan jos silmät ei punota? Eikös se johdu vain ahtaista kyynelkanavista näillä pienillä? Varovasti voi koittaa "lypsääkin" siitä silmän...
  7. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Juu, isot tsempitykset mädchen huomiselle!!! En mä ehkä olis hirveän huolissani "sokerivauvasta", jos sulla on kerran arvot pysyneet rajoissa. Ymmärrän toki, että jännittää. Mullekaan ei tehty enää ton 36 vkon jälkeen painoarviota kun sokerit pysyi ok. Kovasti peukkuja :heart:
  8. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tervehdys piiiitkästä aikaa :) Ilmoittelen, että meille syntyi pikkuinen poika suunnitellulla sektiolla 12.9 :heart: Sektio itsessään oli just niin kamala toimitus kuin olin ajatellutkin, mutta lopputulos tietysti kruunaa homman - pääasia, että saatiin muksu kunnossa ulos! Kotona on oltu jo...
  9. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tuo Santulla ja Jemmiksillä ollut lääkäri saa kyllä pihisemään raivosta :mad: Hyvä Jemmiski, että jaksoit laittaa samantien palautetta! Onnea kaikille vauvautuneille :heart: Täällä jatkuu "synnytystä ennakoivien oireiden" (jotka ei saa mitään aikaan) seuraaminen ja sektioajan odottelu...
  10. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mielessä pyörinyt Santtu ja pikku-Aada :'( Tuntuu pahalta teidän puolesta, tosi pahalta! Toivon niin kovasti, että läheisesi osaavat tukea sua surussa. Muista, että mekin ollaan täällä - aina voi kirjoitella, vaikka kuinka synkeitä ajatuksia ja tunnelmia, vaikka kuinka toivottomia, vaikka...
  11. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santtu :'(
  12. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    innoM, tsemppiä :heart: Ehdin jo ihan raivona lukea sun kohtelusta mutta onneksi nyt ootte sentään päässeet oikeaan paikkaan. Jumaliste mitä toimintaa passittaa toinen pois noin kipeänä!!! :mad:
  13. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    tömpsis :heart:
  14. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea ansuliini, Casanna, Miau ja Räpä :heart: Ja tsempitykset ja peukut InnoM ja R-M, lupaavalta kuulostaa! Jemmiksille kanssa tsempitykset, mites sen miehen mukaan saaminen, pääsikö/pääseekö tulemaan?!?
  15. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Piiiitkästä aikaa täällä :wave: Onnittelut kaikille jo vauvautuneille, olipa ihana lukea kuulumisia :heart: Nyt jännään merkkaria, miksei sieltä jo kuulu?!?!? Miten niin kärsimätön... Mullakin sektio tulossa, se varmistui nyt sitten synnytystapa-arviossa. Ei lähdetä kuulemma edes...
  16. M

    35 v + odottajat, vol 5

    Voi ei marja76, toivottavasti tytön tilanne selviää pian! Osaavatko edes arvella mitään? Milaisessa voinnissa tyttö on? Meinaatko yrittää alakautta jos kääntö ei onnistu? Mullakin maanantaina synnytystapa-arvio, saas nähdä saadaanko lupaa alatiehen...riippuu vauvan koosta, aikaisemmin ollut...
  17. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Paljon paljon onnea huldis ja jeeni :heart: Toivottavasti kumpikin mamma ja vauva toipuu joutuisaan! Mulla huolestuttaa kun vauva ei liiku juurikaan tökkimättä, ja silloinkin vain ihan hetken. Nyt tämän päivän ollut näin, tosi hiljainen. Asetun tässä nyt laskeskelemaan ihan rauhassa ja...
  18. M

    35 v + odottajat, vol 5

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani :wave: Voi vitsit, Siobhan, sun viikot tuntuu ihan hurjilta ja siltikö aika kuluu yhä vaan hitaasti?!?! Kun musta tuntuu etten jaksa enää odottaa ja mun tilanne on vasta tämä :p myy ja möykky 31+4
  19. M

    35 v + odottajat, vol 5

    Onnea Helvi-10 :flower::flower::flower:
  20. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    mätky, citalopramia nimenomaan. Sitä pitää tosiaan alkaa ajamaan alas jo kohtapuoliin, mutta auttoi siihen alavireisimpään ja ahdistuneimpaan olotilaan kyllä nopeasti ja ennenkaikkea paransi unen laatua. En tiedä kannattaako tuota lääkettä tosiaan nyt enää tässä vaiheessa aloittaa jos sulla LA...

Yhteistyössä