Hakutulokset

  1. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea kaikille vauvan saanneille! Nyt tämän hetkinen tilanne 13 tyttöä ja 14 poikaa :heart: :heart: :heart: Itsellä synnytys alkoi 5.12 klo. 11.30 supistuksilla, jotka tuli ensin 15min välein. niitä tuli sitten pitkin päivää epäsäännöllisesti 5-15min välein ja klo. 17 -> alkoivat tulemaan...
  2. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    poika syntyi 6.12 klo. 00:55. Pituus 53cm, paino 3965g, pipo 37cm. synnytys oli suht nopea ja toipuminen on ollu nopeaa. päivittelen kun ehdin, poikaa pitää mennä syöttämään... :heart:
  3. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    tääl suppailee, 17jälkee on tullu 8kipeää supistust. pyyhkies jää välil paperiin verist limaa... jos nää nyt hyytyy niin :headwall: :headwall: :headwall: jaksamisii sanlelle! :hug: äippäliini ja rv 40+4
  4. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    kun laskeskelin, niin ois syntyny yhteensä 14 vauvaa, 7tyttöö ja 7poikaa! =)
  5. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea pööpötille prinssistä!!! :heart:
  6. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    käske ronklata oikein kunnolla! =)
  7. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea vauvautuneille! :heart: :heart: :heart: Jopas populaa on menossa yhtä aikaa synnyttää! Kovast voimia teille! mä heitin eilen illal sellasen lähes juoksulenkin kauppaan ja takas ja ainoot oireet mitä aikaseks sai, oli helvetillinen nivus/persuskipu... yöllä nukuin ku tukki...
  8. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    delfis sopis mulle! =) hyvä idea! luin itseasias just ton saman sähköpostista, minkä laitoit... :D mul nyt sinänsä ei oo mikään kiire synnyttämään, mut kyl se joka supistuksen kohdal käy mielessä, että joko nyt... ja ei näit särkyjäkään enää jaksais... alkaa nyppimään tuo kun esikoisen kans ei...
  9. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    huomenta vaan kaikille! nyt on syntyneet päivitelty, olikin tullu monta vauvaa! :heart: kertokaa jos pitää korjata tietoja... täällä on nivuset/lonkat niin kipeet kun vähä aikaa on samas asennos että huh heijaa!!! :/ esikoisen kans käveltiin eilen kauppaan ja takas, onneks toi 3wee...
  10. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    huomenta kaikille! kotona edelleen oon minäkii. eilen illal tuli suppareit joku 3h n.10min välein, mut suhteellisen kivuttomii... no, eipä täs vielä mikään kiire oo, mut vois nyt jotain merkkei antaa että synnytys lähenis. esikoisest meni limatulppa n.viikkoo aiemmin ja synty sit loppujen lopuks...
  11. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Koivunkäpy tänään ON tiistai! :D ja iiiso :hug:
  12. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    jeps! mulla tänään rv 40+0... eikä mitää tuntemuksii... :D toissayönä kyl supisteli kipeesti 00.30-3.30 välisen ajan 8-10min. välein ja luulin jo että lähtö tulee, mut sit hyyty... tuntu välil et jalat lähtee alta. istuin vessassa useaan otteeseen, kun maha tyhjeni oikein urakal suppareiden...
  13. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1585578#m18312226 JOULUKUUN PINO!!! :heart: :heart: :heart:
  14. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    MUKAAN SAIRAALAKASSIIN: -neuvolakortti -liivinsuojia muutama pari -pehmoimetysliivit -rinnanlämmittimet -puhtaita pikkareita ja sukkia useammat -kosteusrasvaa -shamppoo -hoitoainetta -suihkusaippua -hiusharja -hammasharja -hammastahna -deodorantti -huulirasva -kamera ja...
  15. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Nimimerkki..........ikä......mones lapsi......synnäri Marrakuu 25.pvä Yön Musta Ninjapinja..28v.....toinen.....SEKS tyttölupaus Marraskuun 27.pvä Saya................................................................ Marraskuun 30.pvä...
  16. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    huomenta! eilen käyty painoarviossa äitipolil ja painoarvio 3.1-3.3kg, eli täl hetkel painaa n. kilon vähemmän kuin esikoinen syntyessään. ens ma ois neuvola ja sen jälkee mahd. yliaikaskont. äippäpolilla. kaikki oli ultras ok ja ultral katsoi lekuri kohdunkaulan tilannetta jota on jäljellä...
  17. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    huomenta kaikille! =) mua on ruvennu jännittämää toi että miten pärjään kun vauva syntyy... esikoinen jää kotiin, on nyt laskettuun päivään asti hoidossa perhepäivähoitajalla ja jää sit mun kans kotiin. ja laskettuun päivään on vaan 5pvää jäljellä!! nyt sit on ruvennu jännittää toi tuleva...
  18. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    myräkälle paljon jaksamisia! :hug: tulin tuota epiduraalia kommentoimaan, että synnytykseen sekoitetaan eri litkut kuin esim.leikkausta/leikkauskivun hoitoa varten. synnytyksen kivun hoidossa ei käytetä niin paljon puuduttavaa ainetta. mut kuinka ollakkaan, niin itsellä on sellain kokemus...
  19. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Jisselle ONNEA! :heart: :heart: ja tervetuloa uusille! :heart: mulla tänään rv 38+1 ja ei mitään tuntemuksii mihinkään suuntaan... no, eipä täs viel mikää kiire olekkaa. oon saanu shoppailtuu joululahjat alta pois, paitsi ukolle ja mun äipälle. ja ne on myös paketoitu... :D ei...
  20. Ä

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onnea leppäkertulle :heart: :heart: :heart: !!! päivitin etusivulle syntyneet pinon myös. delfis seuraavaksi synnärille? :D

Yhteistyössä