Hakutulokset

  1. A

    Harrastuksia 4-vuotiaalle viikin lähistöllä??

    Pakko kysyä tätä kautta vinkkejä kun googlettamalla tuntuu löytyvän vaan kaikki isot ja ehkä turhan kalliit seurat yms. 4-vuotias poika siis kyseessä ja kiinnostuksen kohteina on jalkapallo, tanssi, yms. poikien lajit. Kertokaa ihmeessä vinkkejä!!
  2. A

    Terolut mimmit

    Tänään sitten plussailtiin enkä voi uskoa tätä todeksi vieläkään. Täytynee lähteä aamukävelylle tuonne aurinkoon ja hymyilemään typerää hymyä kaikille vastaantulijoille. Kolmannesta terokierrosta siis tärppäsi <3 Teille kaikille tytöt hurjan suurta tsemppiä ja jaksua, ja MAHDOTTOMASTI...
  3. A

    Terolut mimmit

    Voiv macy gray jännään niiiiin kovasti sun puolesta!!! Mutta täytynee sanoa että sain tässä kierrossa itsekin tikutettua sen oviksen ja meno oli sen mukaista :D , ja su ois mulla jännittävä testipäivä!!!! Olo on ollut aivan hirveä ja olen itkeä tihrustanut vaikka mille. Tissejä on jomottanut ja...
  4. A

    Terolut mimmit

    APUA. Ääliötyhmä kysymys. Mut siis kiertopvä 16 ja eilen ja tänään tikutin oviksen!!! :D :D :D Siis niin wau, oon ihan ällistyneessä riemuvoittotilassa pelkästään ovisplussan takia vaikkei heti onnistuiskaan. Mutta siis. MILLOIN niitä teroja nyt kannattaa ruveta napsii? Tänään vai huomenna vai...
  5. A

    Äidit Helsingistä ja lähistöltä

    Täällä myös 28v äiti viikistä, 4- ja 2-vuotiaat. Laita vaikka viestiä tonne koppaan :)))
  6. A

    Terolut mimmit

    Saasa Onnea pvisplussasta!! Oi että odottelen tuota tunnetta itsekin. Olen koko he****in elämäni aikana tikuttanut ovisplussan ainoastaan kerran, ja olen jokusen sataa tikkua käyttänyt. Hieman kyrsiintyneellä mielialalla siis vain omiani höpisen, joten, ei, valitettavasti tässä kierrossa ei...
  7. A

    Terolut mimmit

    Ninni-Ilona > Minulla on myös ihan samanlainen kierto, lyhyt (11-22pvää), tosi runsaat ja jumalattoman kivuliaat menkat. Jouduin itekin vähän vetelemään hatusta terokuurin aloituspvää joka meni näemmä pipariksi kun menkkoja ei kuulu, vaikka lopetuksesta on jo 3, tänään 4.pvä. Kannattaa hakea...
  8. A

    Terolut mimmit

    Kuin monella teistä terolutit vaikuttaa mielilalojen vaihteluun?
  9. A

    Terolut mimmit

    Kävinkin jo aiemmin kyselemässä terojen saamisen vaikeudesta ja tänään ne sitten itselleni sain. Tosiaan terveyskeskuslääkäriä ei hirveästi kiinnostanut ongelmaani puuttua, sillä hän ei nähnyt mitään olemassa olevaa ongelmaa kun on kuitenkin aiemmin 2- ja 4-vuotiaat lapset. Tosiaan esikoista...
  10. A

    Huppa-merkkisistä haalareista kokemuksia?

    Olen vähän katsellut tuota huppan keväthaalaria, onkohan niiden mitoitus kuinka osuvaa ja ovatko muuten olleet käytössä kestäviä? Onko kangas pehmeää vai kovaa? typerän kuuloinen kysymys mutta nettishoppaajan ongelma :p
  11. A

    Terolut mimmit

    Kuinka vaikea terot on saada??? Alan olemaan jo tosi epätoivoinen, mun kierto on niin niin sekava. Ekaa lasta yritettiin noin kolme vuotta ja kierukka poistettu 4kk vuotta sitten. Kierrot heittelehtii ihan tolkuttomasti, 22pvää, 10pvää, 29 pvää, 11 pvää. Kertaakaan en ole ovista tikuttanut ja...

Yhteistyössä