Hakutulokset

  1. S

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heipähei! Kävinkin täällä huutelemassa noin viikko sitten ja nyt on sitten varhaisultrassa käyty. :) Siellä oli pieni pallero oikeassa paikassa ja sykekin näkyi! lääkäri sanoi, että näyttäisi normaalilta raskaudelta... Eli mut voi nyt sitten päivittää myös listalle: santski/ 28v/1.lapsi/LA...
  2. S

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Moikka kaikille! Uusi ilmoittautuu joukkoon.. :wave: Plussan sain testiin 19.11. ja ekan odottelu on siis lähtenyt käyntiin. :) Netin laskureiden mukaan LA olisi joskus heinäkuun lopulla, mutta tarkempi päivä varmistuu sitten joskus. Varasin yksityiselle varhaisultra ajan ens keskiviikolle...
  3. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Pakko tulla vielä kannustamaan kaikkia oviksen kanssa taistelevia... :) Elkää lannistuko hyvät naiset, kokemuksella voin sanoa, että vaikka ovistestiin ei tasavahvaa viivaa tulekaan ja kierrot epäsäännölliset, niin kaikki on silti mahdollista!! :) Esikko, mäkin ajattelin soittaa neuvolaan...
  4. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Kiitos onnitteluista! Tupu on ihan ok siirto, toivottavasti siellä myös pysytään. :) Tuikkiva, mulla myös mahassa möyrii ja ajoittaista kipuilua tai vihlomisia. Jospa ne tästä helpottaa.. Melassi, odota rauhassa muutama päivä ja testaile sitten uusiksi, kun menkat ois myöhässä. :) Pidän...
  5. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    CB digital ilmoitti tossa äsken, että "raskaana 1-2". :) Vähän sellainen outo fiilis, että voiko tää tosiaankin olla totta. taidan odotella nyt muutaman viikon ja sit hkeudun varhaisultraan, niin varmistuu että kaikki on kunnossa. :heart: Nyt vain plussatuulia kaikille!
  6. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Pahoittelut Liv ja voimia! :hug: Puuhis, mulle gyne sano sillon, että 3kk syödään teroja ja sit pidetään tauko. Mutta muuten en kyllä osaa ottaa kantaa, että miten kannattaa tehdä. :) Itsellähän on tosiaan nyt eka luomukierto 3kk terojen jälkeen... tein tosiaan David:n testin tossa aamulla...
  7. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnittelut Esikolle!! :heart: Melassi, sun oireet kuulostaa hyvinkin tutuilta... Testailehan vielä uusiks muutaman päivän päästä! En hoksannut katsoa ennen kirjotusta, et mikä kp sulla on menossa, mutta niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa!! :) PLUSSAPUHURIA! Itsellä myös nenä tukkoinen...
  8. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Huijui, kuulostaa Melassi lupaavalle!! :) Testailehan vielä myöhemmin uudelleen... Hennulle ja Puuhikselle ovisplussapuhureita! Onnittelut Esikolle ja kyl mäkin luulen,että kyseessä on ihan harmiton vuoto. Vissiin ihan yleinen "raskausoire", mutta hyvä että pääset gynelle tarkistuttamaan...
  9. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Pikkumy: mulla on noi david:n testit ollut nyt parissa kierrossa, mutta jatkossa en aio enää niitä tilata. Toivottavasti ei tarttekaan... :) Tänään tein viimeisimmän kerran ovistestin ja jotain viivaa se kyl pukkas kuten myös aiemmin tällä viikolla. Raivostuttavaa! (oon ihan tarkotuksella...
  10. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Heipparallaa! Melassi, kuulostaa tosiaan hurjalta ja ikävältä toi oksentaminen.. Jospa se merkkais muutakin kuin ovista, vaikka onhan se oviskin hieno juttu! :) Tervetuloa uusille, toivottavasti vierailu tällä palstalla jää lyhyeksi!! Mä oon tällanen lähes taustalla olija, en jaksa kovin...
  11. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Pikainen päivitys: yk 7........kp 3/25.......? Vitamiineista; ite syön D-vitamiinia ja foolihappoa. Luin just lauantain hesarin mielipide sivuilta, kun joku lääkäri oli kirjoittanut, että foolihappoa pitäis tosiaan syödä jo raskauden yrityksen aikana. Toihan ei mikään uus tieto ole, mutta...
  12. S

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Moikka! Onnittelut taas plussanneille!! :) Ihana että porukka saa plussia, tuo toivoa tähän syksyn harmauteen. Myös ovisplussat on erittäin toivottuja. Melassi, kuulostaa lupaavalta, kantsii varmaan r-testillä testata. Pidän peukkuja!! :) Itse oon täällä keräillyt ties minkälaista...
  13. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Pahoittelut Anfia :hug: Hennu, hyvä et kierto lyhenee... Mä oon myöskin ajatellut mennä hakee clomit loppuvuodesta, jos/kun mitään ei luonnostaan tapahdu. Tulee sitten ainaki mahdollisuus, että vois raskautua. :) En ala odottelee taas montaa kuukautta, että minkälaiseksi kierto menee...
  14. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Heippa hei!! :wave: Pitkästä aikaa täällä.. tänne on tullut paljon uusia, joten tervetuloa! :) Ja plussanneitakin oli, suuret onnittelut! :) Täällä toinen terokuuri takana ja uusi päivitys olis näin: YK 6...........kp 1/24..............?? Oikein hämmästyin aamulla, että täti kurvasi...
  15. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Väliaikatietoja.. YK 5...... kp 1/31-60. Eli nyt sitten taas lasketaan ja aloitetaan oviksen metsästys! :) Vaikeeta täältä on muuten pysyä pois paria päivää kauemmin, kuten Hennukin taisi tuolla todeta..oon siis käynyt melko ahkerasti lueskelemassa teidän kuulumisia. :D Onnittelut...
  16. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Ihanaa tännehän ihan ropisee plussauutisia.. Onnea Tuannille ja varovaiset onnittelut myös Selialle! :) Ite sain tänään postissa ovis- ja raskaustestejä, tosin David-merkkisiä.. Oon jostain lueskellu etteivät vissiin iha parhaita ole. no saavat nyt kelvata... mä taidan jättää tän palstailun...
  17. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Kiitokset tsempistä Kristiina ja Namppis!! :) Toivoa antaa, kun saa lukea, että ihmiset on pco-diagnoosin kans raskautunut. Mutta kyllä tässä on meinannu masis iskeä viikonlopun aikana. Oon lukenu ties kuinka monta keskusteluppalstaa ja lääkärikysymyspalstaa aiheesta. Sitten vielä kuulin hyvän...
  18. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Vivianne, kyllähän se PCO jotenkin oireilee esim juurikin epäsäännöllisinä kiertoina. Gyne sano eilen, että kun kierron pituus menee yli30 päivän, niin mäkään en luultavasti ovuloi olleskaan. Suosittelen kyllä käymään tutkimuksessa. En mäkään tienny asiasta mitään, vaikka säännöllisesti oon...
  19. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Hennu86, oon hengessä mukana ja tosiaan terojen aikana voi tulla raskaaksi. :) Nyt tulee sitten täysin omaanapaa taas, sorry! Just sain gyneltä diagnoosin PCO tyyppisistä munasarjoista. On kyl voittaja fiilis! :( ja terothan sieltä myös tuli, joita nyt popsin ainaki 3kiertoa ja sen jälkeen...
  20. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Hennu86, jospa tissioireet oisivat viitteitä raskaudesta. Ootko nyt testaillut? :) Laurelle, pikaista toipumista ja sitten vaan plussapuhuria!:flower: Mä odottelen jo sitä lääkäriä, joka on perjantaina. Kävin eilen ostaa tosiaan D-vitamiinia ja foolihappopillereitä. Mitään tuntemuksia ei ole...

Yhteistyössä