Hakutulokset

  1. R

    mitä tarkoitat sanalla verkkaisesti?

    Itse taas tajuan vaikka lauseen: "ei kehtaa tehdä jotain" eli "ei viitsi/jaksa tehdä jotain" Verkkainen on taas hidas ja tuima suolaton.
  2. R

    Onko kenelläkään Rainbow-lasagnelevyjä kaapissa? Tarvitsisin sen ohjeen siitä kyljestä :)

    Jauhelihalasagne (4 annosta) n 9 kpl lasangelevyjä Jauhelihakastike: 1 rkl öljyä 250 g jauhelihaa 1 iso sipuli 1-2 valkosipulinkynttä 1 tlk tomaattimurskaa yrteillä maustettua 1 lihaliemikuutio 1 rkl tomaattisosetta 1/2 tl mustapippuria 2 tl oreganoa Ruskista jauheliha ja...
  3. R

    Keskenmenon jälkeen epänormaalit kuukautiset

    Onkohan tämä nyt ihan normaalia? Sain jokuaika sitten keskenmenon. Vuoto kesti aikalailla tasan neljä viikkoa. Tämän jälkeen oli viikon tauko ja sitten alkoivat kuukautiset (ainakin oletan, että nuo olivat kuukautiset). Tämä vuoto kesti kaksi viikkoa. Sitten oli viikon tauko ja tänään alkoi taas...
  4. R

    Perheneuvolan psykologi sanoi, että lapseni ei saa

    Itse olen katsonut Salattuja elämiä aina. Googletin ja sarja ilmestyi telkkariin vuonna 1999 eli tuona vuonna täytin 10 v. Enkä mielestäni ole mitenkään erityisen kieroon kasvanut. Jos salkkareita vielä tulee, kun omia lapsia on niin tuskinpa kiellän heitä katsomasta, jos tahtovat.
  5. R

    Olenko laiska, kun en jaksa tehdä töitä, kun opiskelen?

    Itsekin koen välillä pientä syyllisyyttä siitä, että olen niin laiska etten jaksa mennä töihin opintojen ohella ja kaiken lisäksi kehtaan vielä valittaa rahapulaani. Mutta ole tullut siihen tulokseen, että niitä töitä kerkeää tehdä elämässä kyllä muutenkin ja ihan liikaakin. Kyllä...
  6. R

    Mitä pyykinpesuaineesi lupaa?

    Meillä myös tuo käytössä ja toimii.
  7. R

    Parisuhdeasiaa

    En usko mihinkään rakkauteen ensisilmäyksellä. Ihastua voi nopeasti, mutta vasta sitten kun toisen oppii tuntemaan kunnolla voi tunne kasvaa rakkaudeksi. Eli melkein pakostikin on seurusteltava ennen rakastumista.
  8. R

    Lotossa lauantaina jaossa 8 miljoonaa

    1. Kerran. En voittanut :( 2. En. 3. Maksaisin lähipiirin velat, ostaisin auton, ostaisin kesämökin ja varmaan kaikkea muutakin mukavaa. 4. En jatkaisi. Opinnot saattaisin harrastuksen vuoksi suorittaa loppuun. Tosin voisi sekin jäädä kun haluaisi keskittyä kaikkeen kivaan.
  9. R

    Kipu oikealla kylkiluiden alla

    Ai niin ja unohdin mainita, että kipujen ollessa pahimmillaan säteilee oikeaan olkapäähän kipua.
  10. R

    Kipu oikealla kylkiluiden alla

    Mistähän ihmeestä voisi johtua kipu oikealla puolella tuossa kylkiluiden alla ja kyljessä. Googlettelin, mutta löysin vain sappivaivat. Jotenkin en vain usko, että tämä olisi niitä, kun oireet eivät täysin täsmää. Tämä kipu ei ole millään tavalla yhteydessä syömisiini ja se on jatkuvaa. Nyt...
  11. R

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    Huh huh kyllä tuntuu hullulle lukea, että moni on menettänyt neitsyytensä joskus 13 vuotiaana. Ja osaa ei muka edes kaduta. Itsellä se meni 16 vuotiaana ja silloinkaan en ollut siihen todellakaan valmis, vaan liian humalassa, että olisin saanut tapahtunutta estettyä. Kaduttaa siis. Toivon, että...
  12. R

    Listatkaa ihania asioita elämässänne

    - avomieheni - ystävät - vanhemmat ja sisarukset - 5 päivän pääsiäisloma - pian alkaa kesäloma koulusta (vaikka töissä se meneekin) - ihana tilava omakotitalo - puhdas koti, kun kerkesin viimein siivota
  13. R

    Kauan jälkivuoto kestänyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?

    Itse sain keskenmenon, kun olin rv 10. Sikiön kehitys oli kyllä loppunut aiemmin, mutta minulle ei kerrottu milloin. Vuoto alkoi itsestään, mutta kovien kipujen takia jouduin lääkärille, joka antoi sitten cytotecit, jotta kohtu varmasti tyhjenisi kokonaan. Tässä vaiheessa sikiö oli tullut jo...
  14. R

    syysvauvat

    Tänään oli mun ensimmäinen ultra. Rv 10 olisi pitänyt olla jo menossa. Mutta ultrassä ei näkynyt mitään. Hoitaja kyllä lohdutteli, että voi olla ettei raskaus olekaan niin pitkällä ja siksi ei näy mitään. Mutta ei jaksaisi oikein uskoa, että raskaus olisi niin alussa ettei vielä näkyisi muka...
  15. R

    Suhde vasta alussa + raskaus

    Kiitos linkistä ja onnitteluista :) Toivottavasti tosiaan parisuhde menee vain parempaan suuntaan. Tähän mennessä kyllä mennytkin, mutta ettei vaan miehelle iskisi mikään paniikki tai ahdistus missään vaiheessa.
  16. R

    Suhde vasta alussa + raskaus

    Hei. Olisin halunnut kysellä, että onko täällä muita joille on käynyt niin, että heti suhteen alussa on tullut raskaaksi? En ainakaan onnistunut löytämään keskustelua aiheesta. Tosin täytyy myöntää, että melko laiskasti etsinkin :D Itse siis olen seurustellut tulevan lapseni isän kanssa...
  17. R

    syysvauvat

    Täällä olisi kanssa uusi tulokas. Lokakuussa pitäisi vauvan tulla. Nyt meneillään yhdeksäs raskausviikko. Ja ensiviikolla pitäisi olla ensimmäinen ultra. Jännittää :)

Yhteistyössä