Hakutulokset

  1. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnittelut Mur-Mur karvaisesta vauvelista. Nekin on niin ihania!! Pennun kanssa on kiva puuhata ja esitellä sille maailman ihmeitä :heart:!
  2. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Moikat pinoon! Tervetuloa uusille ja onnittelut plussaamisesta!! Täällä tulee vielä pyörittyä, vaikka masuasukki on jo parin päivän päästä 2 viikkoa vanha ihana miehen alku. Aika menee nopeasti naperoa hoitaessa, harmittaa hieman nämä säät. Tuo meidän ukkeli ei ainakaan kauhean...
  3. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Hellou kaikille! Meilläkin on jo jakauduttu! Vieressä tuhisee ihana syntyessään 3030g 48.5 cm pitkä miehen alku. Synnytys oli pitkän puoleinen - papereissa 15h mutta kotosalla valvoin jo edellisen yönkin. Vai minuutin ponnistuksia, minä ponnistelin tunnin pikkumiestä syntyväksi. Mutta se oli...
  4. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Hellurei! Supparituuletkohan ne puhalsi, mutta viime yönä jo pisti vällillä puuskuttamaan. Tosin aikaiseksi sain vain kaasupurkauksen ja nyt koitoksista on jäljellä enää kipeä selkä sekä arka häpyluu. Mutta jospa nämä nyt vähän kuitenkin valmistaisivat tilannetta... Neuvolassa kaikki ok -...
  5. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Sadepäivää kaikille! Onneksi vähän viileni, ei ole niin tuskaisa olo ollenkaan, kun ei hikeä pukkaa pienemmästäkin liikkeestä. Muutoinhan tässä ollaan vähän niinkun jäitä polteltaisiin - muutamia tuntuvampia suppareita on ollut, mutta kaikki hyvin yksittäisiä... Joten eiköhän tässä vielä yhtenä...
  6. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Täällä sitä ollaan yhtenä kappaleena 39+5. Ei merkkiäkään vielä mielestäni synnytykseen, mutta kaikki minulle hokevat, että se saattaa alkaa ihan yllättäen. Vielä voitaisiin mennä reilusti ensi viikon puolelle - olisi tätä kipsiä sitten enää 3 viikkoa jäljellä. Olisikin kiva jos olisi jokin...
  7. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Olen niin samaa mieltä sun kanssa. En aio valittaa isommin oloani - pääasia olisi että saisi naperon elossa ja terveenä syliin ja kotiin!!! Ja joka päivähän tämä olo tämän jalan suhteen kohenee - minä siis lähinnä toivon, että mentäisiin yliajalle ;) Itse olen ajatellut noista...
  8. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Oi voi kun aika matelee nyt kun ei todellakaan pysty oikein mitään tekemään. Ajatelkaas tän päivän kohokohta oli nilkan leikkaushaavan tikkien poisto. Pääsin oikein terveyskeskuksella käymään!! :laugh: Niin ja noista paineista ja pissan proteiineista. Ei täältä kuulkaa ihan helpolla lähetettä...
  9. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Tete-a-tete pahoitteluni! Ihanaa - vähän viileämpi päivä!! Taisin edellisessä kirjoituksessani toivotella, ettei helteet veisi voimia.. Minulta kyllä hävisivät. Terkka käväisi kotikäynnillä, kun liikkuminen on vähän hankalaa kun mies oli vielä töissäkin, ja paineet olivat kohollaan sekä...
  10. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Ihan ensiksi Sinivatukalle onnittelut tyttövauvan johdosta! Mukavaa vauvantuoksuista loppukesää!! Mukavaa mammalomaa Kittyblue! Minun päivityksistäni taitaa olla kulunut taas hetki, mutta sairaala reissu selittäköön asian. Hitsin hitsi sentään (saatte uskoa että oikeasti tuossa olisi...
  11. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Heipat! Ihanaa kun sataa ja on viileämpää. Niiiin paljon helpompi olla. Tosin siitä huolimatta viime yö edelleen oli katkonainen ja jalkoja tahtoo särkeä, jos yhtään pidempään on liikkeellä. Kaippa nämä kaikki kuuluu taudin kuvaan... Keskiviikkona onkin käynti äippäpolilla. Vanhan...
  12. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Hehhhehehe - pikkaisen on toi ajantaju mennyt. Kipaisinpa tänään neuvolaan vuorokautta liian aikaisin... Istuskelin varttitunnin aulassa ja meitin, että ollaanpas täällä tänään myöhässä. Sit rupesin itse tarkastelemaan, olenko itse mahdollisesti myöhässä. No en ollut ainakaan myöhässä :)...
  13. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnea PikkuMyy tytön tyllerön johdosta!!! Ihanaa vauvantuoksuista kesää! Oma vointi kait ihan ok - öisin voisi tietenkin tuo uni maistua vähän paremmin ja liikkuminen olla helpompaa, mutta kait tämä kuuluu asiaan ja en siis valita... Ihana ilma ulkona, täytyy lähteä pihalle! Kaikille...
  14. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Onnittelut Kurinalle pontevasta tytön tylleröstä!! Mitähän PkkuMyylle kuuluu?? Täytyy hehkuttaa vähän kun musta on niin ihanaa... Meillä on nyt pinnasänky!! Se odottaa tuossa eteisessä kasaamista ja muutoinkin lastenhuoneen kalusteet odottaa vain paikalleen pistämistä. Vielä pitää vähän...
  15. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan! Täällä sairaslomalainen - yrittää kotoa käsin saada projektit hiljenemään... Noh onhan tämä kuitenkin näin helpompaa, kun kotona voi pötkähtää tuohon sohvalle säännnöllisesti jos siltä tuntuu. Turvotuskin lähti onneksi laskemaan, viime viikon lopulla oli jo normaalimpi olo. Vieläkin...
  16. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Moikat pinoon! Tosiaankin hieno peli eilen!! Pessimisti kun ei pety, veikkasin tietenkin häviötä, mutta onneksi kävi toisin!! On ollut niin kamalan kiireistä ja vaihderikasta, että eihän tässä kirjoittelemaankaan ole päässyt. Minä kun olen pääasiassa töistä aina pikku päivitykseni tänne...
  17. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Heipsan! Lomanen on nyt sitten ohi - ihanat kelit kyllä houkuttivat olemaan ulkona ja puuhailemaan vähän liikaakin. Kyllä sen tässä on vähän tuntenutkin. Yllättävän rankkaa tuo haravointi! Mutta miten ihanaa oli grillailla ja syödä jätskiä ja kääntää naamaa aurinkoon! Pikkasen kyllä...
  18. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Hellou! Kiireeksi meinasi taas eilen mennä, kun parin päivän lomalle työpaikalta hipsin. Mitenkähän tuo mammalomalle jäänti sujuu, kun nyt jo tuntuu ettei paria päivää pystyisi pois olemaan :/ Neuvolakin oli eilen aamulla - kaikki melko hyvin, hemppa on laskenut jonniin verran. 110 on...
  19. L

    Diane Novan lopetus ja akne?

    Itse söin Diane Novaa samaiseen vaivaan, paha akne selässä. Tosin minulla taisi mennä noita popsiessa enemmän kuin viisi vuotta. Lopetuksen jälkeen ei ollut tietoakaan aknesta. Meillä raskaaksi tuleminen oli tosi takkuista pillereiden jälkeen, raskautta toivottiin yhteensä 6 vuotta ja...
  20. L

    40+ odottajat Vol 3.

    Moikat!:wave: Peukutukset täältäkin mur-murille!! Toivottavasti tärppää! Minäkin tässä jo ajattelin, että täytyykö laittaa vilkkaan mielikuvituksen piikkiin, mutta kun koiralenkillä saa aikaan pistoksen ja masun kiristyksen, niin valkovuotokin lisääntyy. Tuntuu jopa vähän inhalle. Täytyy...

Yhteistyössä