Hakutulokset

  1. N

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Eilen illalla ja tänään aamulla pissitty tikkuun ja saatu molempiin kaks viivaa. LA 11.1 2. lapsi Katotaan mitä tulee vai tuleeko mitään. Esikon la oli aikoinaan 12.1.12, mutta tulikin jo joulun alla.
  2. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Poika syntyi rv 36+6 21.12 alakautta jalat edellä :) 2615g ja 46cm, ihana pieni joulutonttu saatiin <3 Synnytyksen kesto tais olla 9h45min ja 6 min ponnistuvaihe. Helppo synnytys ja ihana kokemus, toivottavasti pääsee vielä joskus uudestaan.
  3. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Mä oon ihan unohtanu kirjotella tälle puolelle :/ Mutta eipä tässä mitään ihmeempiä oo, tällä hetkellä mennään aika oireetonta kautta. Mitä nyt liitoskipuja jos rasittaa itteensä kävelemällä. Iskiaskin tais vaivata viikonloppuna. Vaippoja kävin hakemassa mammuttimarkkinoilta, kaippa ne...
  4. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Nyt on kela-neuvola takana ja paperien täyttäminen voi alkaa. Ja paketin odotus :) 22+0 (17+5) Hb 141 (125) Rr 110/69 (113/70) Paino 51,8kg (50,3kg) Noussu ekasta punnituksesta 2,4kg Syke +145 (+145) Liikkeet ++ Sf 16 Lääkäriaika seuraavaks, mutta se pitää soittaa koska ei ollu...
  5. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    On vähän jääny kirjottelut tälle puolelle, en viitti miehen koneelta tänne kirjotella ettei se pääse vakoileen :) FB-ryhmään se ei sit tietenkään nääkkään ja sinne tulee kyllä päivittäin kirjoteltua. Eilen oltiin vauvanvaate ostoksilla kun mulle ykskaks meinas iskee paniikkikohtaus. Sillon...
  6. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Täälläkin ultra onnellisesti takana, vaikka puolta tuntia ennen soittivat et ultraaja joutu lähteen kotiin sairaan lapsensa luokse. Siinä melki itkua väänsin, mutta saatiin onneks uus aika parin tunnin päähän alkuperäsestä. Vauvalla kaikki hyvin, rakenteissa ei mitään vikaa. Istukka...
  7. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Täällä on alkanu oleen taas jonkinlaista närästystä. Toivottavasti ei nyt ihan jokapäivästä olis, tosin nytkin ollu jo kolmena päivänä peräkkäin :/ Oon koko ajan ollu siinä uskossa et mulla on ultra keskiviikkona, kunnes eilen tajusin et sehän on jo tiistaina :) Tässä on nyt vähän...
  8. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    On ihan unohtunu kirjotella tänne, onnea ultrakuulumisista siinä käyneille. Eilen kävin ekan kerran neuvolapsykologilla. Kävelin miehen tyköö sinne ja menin jotain kiertotietä pitkin ja myöhästyin 10 minuuttia. Nivuset tykkäs tosta kävelystä sen verran että eipä paljon kävelty sen jälkeen kun...
  9. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    lonely :hug: lyydia76 meille tulee Hartanin topline X, pehmeellä kantokopalla. Ei kääntyviä renkaita ja semmoset renkaat mitä ei tartte pumpata. Pehmee kantokoppahan muuntuu sit ratasvaiheessa lämpöpussiks. (.) Täällä on alettu masussa myllertään oikeen kunnolla. Potkut ei oo enää mitään...
  10. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Nukkuma-asentona täällä on sellanen kylkimaha asento päällimmäinen jalka koukussa. En kuitenkaan nuku mahaltein. En oikein osaa selittää tota mun asentoo :) En osaa nukkua selälteni, yleensä jos oon siihen asentoon menny unissani niin herään aika usein painajaiseen. Tänään kyllä pöngettiin...
  11. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Meillä alko eilen vakuutus setä mussuttaan mun pituudesta, kun vietiin se varaushakemus. Oon kuulemma liian pitkä painoon nähden :mad: Ei sanonu juuta eikä jaata siihen myönnetäänkö se vakuutus nyt sit loppujen lopuks. Pönkeekö muilla toi vauveli usein tohon ihan mahaan kii, silleen että sen...
  12. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Mä oon ihan käsi noitten kokojen ja muittenkin suhteen, vaikka päiväkodis oonkin ollu töissä ja pari hoitalastakin on ollu :) Eli siis voi olla ettei koko haalarille tuu käyttöö, jos ei nyt sit mahdu alkutalvesta tai millon nyt sitä alkaa käyttään... Nythän mulla on 62/68cm talvihaalari...
  13. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Mites se äitiyspakkauksen ulkohaalari? Tuleeko sitä edes käytettyä, kun nythän se on liian iso niin onko se sitten jo syksymmällä/talvella liian pieni? Ja minkä ikäsenä vauvat noin suunnilleen käyttää kokoo 70cm? Nijan 18+5
  14. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    {Anskutin} Mulla on tullu rinnoista nestettä puristettaessa, kirkasta että valkosta parin vuoden ajan jo. Ja lääkärissäkin pariin otteeseen käyny sen takia. Mutta oli kuitenkin ihan NORMAALIA :confused: Ja nyt kun on raskaana niin sieltä ei tuukkaan enää juuri mitään :) Eipä mitään uutta ja...
  15. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Fantteli :hug: Rakenneultra on täällä 30.8 Koko ajan tuntuu masussa pieniä kuplia :heart:
  16. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Eilen käväsin taas neuvolassa, joka olikin jo viides kerta. Yhteen noista kerroista sisälty kans lääkärillä käynti. 17+6 (15+5) Paino: 50,3 (48,8) toivotaan et toi paino nyt pysyis ton yli 50kg:n Hb: 125 RR: 113/70 (110/51) Syke: 145 (145) Sain nyt vihdosta viimein varattua ajan...
  17. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Mulla tuli yks päivä ku käytiin Ikeassa semmonen jännä tunne alamahaan. Ihan niinku olis vetäny lihakset jännitykseen tai jotain. Tuntu et alavatta olis ollu ihan kovana. Olikohan toi nyt se supistus vai olisko sen pitäny tuntua koko mahassa?
  18. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Täällä ei mitään uutta eikä mullistavaa. Aika oireettomasti mennään. Vauva-lehtiä saan veljeltä, joka saa niitä töistä :) Tai ainakin sanoin sille et hommaa niitä mulle. Maitohappobakteereja oon syöny niin ja näin viime hiivan jälkeen. Vitamiineja syön kans sillon kun muistan. Mulla on...
  19. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Voi teitä onnekkaita keiden miehet kokkaa :) Kyllä mä tosta vielä koulutan sellasen joka osaa edes jotain tehdä :P SenSen täälläkin tota lorahtelua tapahtuu, on kyllä varsin epämiellyttävää välillä. Ja nappi auki on täällä kuljettu jo useempi viikko :)
  20. N

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Sukupuolen mies haluais tietää, mä taas haluaisin jännätä sinne syntymään asti. Jos näkyy ultrassa kumpi tulee niin sit näkyy, en ala sen takia siellä silmät kii oleen jos toinen viittiikin näyttää mitä siellä jalkojen välissä on :) Kotidoppler on kyllä pelastanu monelta stressiltä. Viimeks...

Yhteistyössä