Hakutulokset

  1. R

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Päivitelläänpäs tänne että poika syntyi 21.10 rv 41+3 <3 Kokoa löytyy 52cm ja 4440g, pipo 37cm. Kotiin päästiin jo seuraavana päivänä ja nyt opetellaan elämää nelihenkisenä perheenä <3
  2. R

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kiitos Kiippu synnytyskertomuksesta! Antaa vähän toivoa eilisen tää ei synny ikinä-masennuspäivän jälkeen. Täällä 40+6 eikä mitään merkkejä synnytyksestä. Satunnaisia mahan kovettumissupistuksia tulee silloin tällöin mut esim. pystyn kävelemään tasan samaa vauhtiakin mitä ennen raskautta ja jopa...
  3. R

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Heippa kaikille piiiiiiitkästä aikaa! Olen tainnut viimeksi kirjoittaa joskus alkuraskaudessa, aika menee niin siivillä tuon esikoisen kanssa puuhatessa. Silloin tällöin olen käynyt lueskelemassa ja nyt päätin varastaa vähän aikaa että saan jotain rustattuakin. Mulle voi päivittää...
  4. R

    Tälläistä toimintaa Rovaniemellä päiväkodissa!

    Ei ole kyllä itse kuvaamani video, facebookissa tota linkitettiin...
  5. R

    Tälläistä toimintaa Rovaniemellä päiväkodissa!

    YouTube - Ounasrinteen päiväkoti 2.5.2011
  6. R

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    RR Me käytiin esikoisesta 4D-ultrassa ja aiotaan tässäkin raskaudessa käydä, oli niin kiva kokemus! Käytiin Femedassa Bruno Cacciatorella ja hinta oli muistaakseni 160€, kannattaa käydä ennen rv 24, silloin saa kelakorvauksen. Hinta oli siis kelakorvauksen jälkeen tuo 160€.
  7. R

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Kauan aikaa sivusta seurailleena jospas nyt uskaltautuisin mukaan kun nt-ultra takana :) Eli olen 23v, 2. lapsi tulossa, laskettu aika 11.10 ja synnytyssairaala NKL Eilen oli siis nt-ultra, menkoista laskettuna mulla oli viikkoja jo 11+5 mutta laskettu aika hyppäsikin viikolla eteenpäin kun...

Yhteistyössä