Hakutulokset

  1. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Minut voi poistaa listalta. Parempaa onnea muille! MatalaLento
  2. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Biana ja Pikkupirkko: Mä olen kans miettinyt tota vähäoireisuutta, kun kolmas tulossa ja raskaus raskaudelta oireet helpommat, et voiko siihen jotenkin keho tottua. Vaikka meillä 1. ja 2. ero viisi vuotta, niin kakkosen oireet pahoinvoinnilta paljon helpommat. Ja nyt vieläkin lievemmät ja...
  3. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Anzu86 onnittelut tuplista! :heart::heart: Seuraan aina suurella mielenkiinnolla näitä tuplauutisia ja taisit olla jo viides marraskuinen tuplaodottaja. Itse en ole kumminkaan. Kävin katsastamassa tuon uuden äitiyspakkauksen ja päätös vahvistui edelleen että en ota sitä. Ensimmäiselle on...
  4. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Epa_88:lle pahoittelut! :hug: Täällä kuunnellaan ensimmäisen kerran sydänääniä vasta viikolla 12 ja viimeksikin mulla löytyi vasta pitkän etsinnän jälkeen sillä viikolla. Ensiviikolla sitten neuvolalääkäri jossa yritetään kuunnella. Jännittää. MatalaLento ja Hippu 11+2
  5. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta! =) Täällä valvotuttaa nyt kun vähän aikaa sitten nukahdin sängylle ja otin pikkutorkkuja. Minäkin olen hommannut ensimmäiset äitiyshousut, mutta en kehtaa alkaa vielä käyttämään niitä kun maha näytti ihan hirveän kokoiselta ja niissä ei kyllä sitten...
  6. MatalaLento

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Moi! Kovin on hiljaista täällä ketjussa ja enpä ole käynyt itsekkään lukemassa kun muutaman kerran. Kirjoitin silloin eri nikillä, oliko se Prinsessa-pave tai jotain sinnepäin. Hyvä muisti. =) Meillä tyttö on nyt 1v 9kk ikäisenä noin 83,5cm ja 11,5kg. Pieni sirppana. Erittäin kova...
  7. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Iltaa kaikille! Jaksamista kaikille erilaisissa vaikeissa tilanteissa. :hug: Täällä useimmiten aika hyvä olo ja mutta eilen ja tänään tullut tyhjiä yökkäyksiä kun hajut ärsyttää ja jonkun koirankakalle yökkäsin pyörätien varrella... :x Unico: Mulla oli edellisessä raskaudessa...
  8. MatalaLento

    G:Kipulääkkeillä vai ilman?

    Moi! Itse olen synnyttänyt kaksi lasta joista ensimmäinen syntyi 14½ tunnin kuluttua epiduraalin ja ilokaasun voimin ja mulle jäi rauhalliset ja miellyttävät kuvat. synnytyksestä. Joskaan ponnistusvaiheeseen ei auttanut. Toinen syntyi ilman mitään kivunlievitystä. En ehtinyt saada mitään ja...
  9. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Huomenet kaikille! Onnitteluja ultrakuulumisista ja kaksosten odottajille. :flower: Täällä kamala väsymys jatkuu ja palelu. Millähän viikoilla nekin helpottaa. Ei muista enää vaikka ei niin kauaa edellisestä ole... Tiistaina oli tosiaan neuvola ja siellä sitä samaa mitä nyt ekakerralla...
  10. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Täällä vietetään rauhallista sunnuntaipäivää. Vieläkin yövaatteissa... |O Väsymys ja palelu ja voimattomuus alituisena seuralaisena. Pahaa oloa aika vähän ainakin toistaiseksi. Nälkä tulee helposti, mutta paljon mikään ei maistu. Kaikkea suolaista ja raikasta tekee mieli. Onko muilla samaa...
  11. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Lisäys vielä, itseasiassa tajusin vasta äsken että täytän vasta kolmen viikon päästä 32. :xmas: Samakait se on jo laittaa stte sinne... en oo enää moneen vuoteen osannut laskea omaa ikää!!! MatalaLento
  12. MatalaLento

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei kaikille! Tasapuoliset onnittelut kaikkille plussanneille! Täällä ilmoittautuu mukaan vielä yksi. 4.3. tein yhden ja ainoan raskaustestin ja päätin että se saa riittää kun pärähti plussa tikkuun heti. Testi oli joku netistä kauan sitten tilattu halppistesti ja hvyin näytti toimivan...

Yhteistyössä