Hakutulokset

  1. Koyote

    Ihana uusi työ...MUTTA!

    Sain pitkän etsinnän jälkeen vihdoinkin työpaikan ja olen itsestäni ylpeä. Odotan töiden alkua innokkaasti, mutta mieltäni on nyt alkanut vaivata se kuinka lapset 3 ja 5 sopeutuvat vuorohoitoon. Joutuvat toisinaan olemaan puoli kymmeneen saakka illalla ja pahimmassa tapauksessa seuraavana aamuna...
  2. Koyote

    Oletko "vanhanaikainen"?

    Eli listatkaas tänne sellaisia "vanhoillisia" tapoja, arvoja tai asioita joita itse arvostatte, vaikka nyky-yhteiskunnassa niiden merkitys onkin katoamassa. Esim. Itse en ymmärrä tätä muoti-ilmiötä ihan vaan "kihlautua" ilman naimisiin meno aikeita. Mulle kihlaus tarkoittaa edelleen sitä mitä...
  3. Koyote

    Asuntolaina?

    Me on miehen kanssa nyt todenteolla mietitty asuntolainan ottamista. Taikka mies sen siis ottaisi. Ollaan muuttamassa takaisin kotikaupunkiin ja halutaan ostaa sieltä omakotitalo. Meidän tulot tulis todennäköisesti oleen yhteensä nettona n. 3900 ja kuukausittaiset menot jotain 1500. Ilman sitä...
  4. Koyote

    Iloa iltaan!

    Tulin vessasta ja löysin 3-vuotiaan poikani peppu paljaana pyllistämässä päin olohuoneen seinää. Kysyin sitte että "Mitä ihmettä sä oikein teet?" Johon tämä vastasi "Mun huusut pippus ja nyt mä piilasen naapuliin" :laugh: (Mun housut tippu ja nyt mä pierasen naapuriin)
  5. Koyote

    Hormoniehkäisyn lopettamisesta oireita? Kokemuksia??

    Elikkä mulla on nyt niin että oon käyttäny melkein vuoden Nuvaring ehkäisyrengasta. Nyt kuitenkin valmistajalla ongelmia ja tuote loppu koko maasta joten olen joutunut olemaan luomuna tämän kierron. Ja mahdollisesti vielä seuraavankin jos en ehdi uutta rengasta saamaan ennen seuraavia menkkoja...

Yhteistyössä