Hakutulokset

  1. Alodia

    Mikä näistä olisi sinusta kaunein nimi tyttärelle?

    Mona ja Meeri minun suosikkeja noista. Kauniita nimiä kaikki :)
  2. Alodia

    G: Onko teidän perheessä tapana juoda mehuja?

    On. Mehuhirviöitä 3 kappaletta täällä. Tuorepuristettuja siis, ei mitään tiivistehommia tms.
  3. Alodia

    Mitä teette näin LAUANTAI-ILTANA?!!

    Me ollaan Suomessa lomalla (ihanaa!!) ja poika nyt unilla, mies katsoo leffaa ja minä surffailen tässä kainalossa. Äsken syötiin ja nyt sulatellaan :) Tavallisesti kotona ollessamme ollaan usein aika myöhäänkin ulkona syömässä ja kokoonnutaan suht useasti tuttavaperheiden kanssa. Mukavaa ja...
  4. Alodia

    lapsesi harrastus ja ikä?

    3-vuotias pelaa tennistä, ei treenaa mutta isä ottaa välillä mukaan kentille ja pallottelee pojan kanssa. Lapsi menee aina vapaasta tahdostaan ja haluaa varmaan pelata ollakseen "kuin isänsä". Lisäksi harrastaa karatea, semmoista pikkulasten :) Ei itse ole ehdottanut harrastusta, mutta ollaan...
  5. Alodia

    Ostin sitten pinaattilättyjä..

    HILLOA pinaattilettujen päälle?!! QUE! Voita niiden päälle pistetään, tietysti. :P
  6. Alodia

    Jänskättää!!

    Minulla on ainakin esiintyessä monesti semmoinen suomalaiselle tyypillinen häveliäs tunne: "miten minä nyt olen täällä esillä, mahdan puhua tyhmiä kaikkien mielestä, näytän varmaan hölmöltä" jne. Kuvitteleminen auttaa minua rentoutumaan ja ajattelemaan yleisön olevan samanlaisia hupsuja...
  7. Alodia

    Jänskättää!!

    Kuvittele, että kaikki paikallaolijat ovat alasti :D Minulla toimii aina!
  8. Alodia

    Ovatko vanhempasi edelleen aviossa, kuinka pitkä avioliitto heillä on takanaan?

    Isäni menehtyi äkillisesti (ja ennenaikaisesti) muutama vuosi sitten ja muistaakseni vanhempani olivat samaisena vuonna olleet tasan 30 vuotta naimisissa. He menivät ikäisikseen ilmeisesti suhteellisen vanhoina naimisiin enkä minäkään syntynyt ihan ensimmäisinä avioliittovuosina. Tavallaan...
  9. Alodia

    Pärjäättekö ilman lapsilisiä?

    Pärjäämme. Emme saa mitään tukia ja olen tällä hetkellä kotiäiti. Asumme Suomen ulkopuolella.
  10. Alodia

    mitem usein käytte lasten kanssa ulkona syömässä?

    Käymme ulkona syömässä useita kertoja viikossa (ei pikaruoka). Tämä johtuu ensinnäkin siitä, että olen aika innoton kokkaamaan kotona. Toiseksi miehelläni menee töissä helposti ylitöiksi, käytännössä joka ilta. En siis edes viitsi laittaa lämmintä ateriaa valmiiksi, sillä se kylmenisi pöytään...
  11. Alodia

    Olenko ainoa joka ei ymmärrä naisia, jotka elää miehensä rahoilla ja

    Puhunpas vain omasta puolestani. Kun vielä asuimme Suomessa eikä perheeseemme vielä kuulunut pientä poikaamme, minulla ja miehelläni oli yhteinen tili. Molemmat laittoivat tilille saman verran rahaa kuussa ja siitä maksettiin yhteisiä juttuja, kuten ruokaa, siivousjuttuja, kodintarvikkeita...
  12. Alodia

    Mitä suolaista voisin leipoa?

    Savuporopiirakkaa tai parsakaalipiirasta! Oijh-joi jos nyt vain olisin omalta tännepäin matkaavalta äidiltäni osannut pyytää jompaa kumpaa... Tietenkin juustoisina :P
  13. Alodia

    G: viiikonloppu suunnitelmasi?

    Meillä on kahdenkeskeinen viikonloppu miehen kanssa, eli äiti tulee hoitamaan poikaamme ja me lähdetään nauttimaan yhdessäolosta Italian puolelle. Toivottavasti mahdollisimman paljon lämpimiä, hämärtyviä iltoja hyvän musiikin ja ruoan parissa.
  14. Alodia

    Tuli tuosta kalliista penaalista mieleen

    Hyh, vihoviimeistä tuommoinen touhu! Neuvostoliitto haiskahtaa... Lapsille opetetaan juuri sitä vääränlaista kateutta: "Jos minulla ei ole tuollaista penaalia, niin myöskään kenelläkään muulla ei saa olla!" En tarkoita, että pitää hyväksyä ja tottua eriarvoisuuteen, mutta samaan tilanteeseen...
  15. Alodia

    Unelmakotisi? Asutko siinä nyt?

    Noo, kai me asutaan nyt semmoisessa eräänlaisessa unelmakodissa. Tällä hetkellä kuitenkin kerrostalossa kaupungin keskustassa, vaikka loppujen lopuksi haluaisimme asua omakotitalossa. Se ei kuitenkaan vielä ole järkevää ja ajankohtaista, joten TOISTAISEKSI ollaan unelmakämpässä :) En voisi...
  16. Alodia

    Te keillä on kaksi autoa

    Miehellä työsuhdeauto ja minulla sitten SUV, niistä menee kuluja n. 400-500€ kuussa. Ollaan kai luopumassa minun kulkuneuvostani, kun se on vähän turha ja syyttä menee rahaa siihen. Ei ole tällä tavalla järkevää näin kaupungin keskustassa pitää kahta autoa, kun autopaikatkin tuntuu maksavan...
  17. Alodia

    Läskille musta,valkoinen vai pinkki takki talveksi?

    Musta (/tumma) pienentää ja valkoinen suurentaa. Pinkki nyt muuten vain on ehkä vähän liikaa huomioväri. Kannatan klassista mustaa, niin isommille kuin pienemmillekin naisille - valkoinen on kaunis jonkin aikaa, kunnes alkaa nuhjuuntua, likaantuu jne.
  18. Alodia

    Itsetunnon kohotus?

    Minä olin myös etenkin nuorempana todella ujo ja arka - lähinnä juuri siksi, että häpesin ulkonäköäni enkä pitänyt siitä. Itsetuntoni oli lähes olematon enkä osannut ottaa kehuja vastaan (hädin tuskin kuulin niitä tai luulin ihmisten pilkkaavan minua). Suurimman muutoksen teki liikunta. En...

Yhteistyössä