Hakutulokset

  1. M

    pelottaa etten mahdu lentokoneeseen!millaisilla mitoilla olet joutunut pyytämään

    Oon kans ollu koneessa kun painoin vielä järkyttävät 123kg/176cm, mut ei ongelmia vyön tai tilan suhteen ollut tällöin..
  2. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Mä ajattelin huomenna alkaa laskemaan pisteitä.. Painonpudotusta yhteensä takana 42kg, tosin ei enää, kun lihoin lomalla 6kg :D Joten nuo 5 takaisin ja sen jälkeen vielä ainakin 10kg lisää. Pituutta 176cm, painoa 88kg.
  3. M

    G: Sinun ja miehesi keskeisimmät yhteiset mielenkiinnon kohteet ja harrastukset?

    Kumpikaan meistä ei juo/polta, joten meillä yhteistä on, ettemme mene klubeille bilettämään, pidetään ennemmin rauhallisista kotibileistä, jos mistään. Molemmat tykätään kattoa elokuvia viikottain, lisäksi pyöräillään ja rullaluistellaan yhdessä : )
  4. M

    Vauvakuumeinen mies ja synnytyskammoinen vaimo

    Kiitos kaikille vastauksista. Ennen en halunnut edes miettiä koko asiaa, saatika puhua siitä, sillä se aiheutti niin pahan ahdistuksen, mahakivun ja painajaisiakin. Itse asiassa vasta nyt kerroin aviomiehelleni asiasta, hän on onneksi ottanut sen hyvin eikä ainakaan pahentanut pelkoani. Jatkamme...
  5. M

    Vauvakuumeinen mies ja synnytyskammoinen vaimo

    Mäkin tiedän yhtä sun toista, on katsottu videota ja luettu ties mitä, tosin nykyisin en enää lue ikäviä juttuja, vain hyviä tarinoita. Kaikkein eniten kai pelottaa juuri se kipu, kun ei tiedä millaista kipua se on ja miten tuskallista se on,.. mulla on tosi matala kipukynnys. ja toiseksi...
  6. M

    Vauvakuumeinen mies ja synnytyskammoinen vaimo

    Olemme naimisissa oleva pariskunta, mies 31v, minä 22v. Miehellä on nyt ilmaantunut ihan hirveä vauvakuume ja hän haluaisi jättää ehkäisyn samantien pois. Itse en ihan näin innokas ole, haluaisin odottaa ehkä ainakin vuoden tai kaksi, mutta suurin syy jarrutukselle on sairaalloinen...

Yhteistyössä