Hakutulokset

  1. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Hei vaan :wave: Nopsaa kommentoimaan tuota talvivaate asiaa. Olen ollut aina tyytväinen Reimaan. Kevättalvella ostin Name Itin toppatakit molemmille ja halpis (20-30e) toppahousut muistaakseni KappAhlista. Takit ihan superhyvät, mut valitettavasti housut jo melkein polvista puhki. Eli uudet...
  2. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Minnuska3: Tuossa aikasemmin kirjottelinkin, että meidän tytöt oli rv 29 sen 1300g ja 1275g. Nyt on torstaina taas ultra ja tekeevät varmaan painoarvion uusiks. Torstaina ois rv 31. Onko sinulle kerrottu/oletko halunnut tietää vauvojen sukupuolet? Alusta asti lääkäri on puhunut, että samaa...
  3. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Hei kaikille! Joku kyseli äitiyspakkauksen laatikosta aluksi sänkynä.... Meillä on molemmilla käytetty. Vauva voi tuntea olonsa turvallisemmaksi, kun nukkumapaikka on pienempi, eikä suuren suuri sänky. Vauvan sai myös kivasti kyljelleen nojaamaan laatikon seinämään, peiton laitoin väliin...
  4. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Heips :wave: Munkin piti tulla kommentoimaan vaippa asiaan, vaikka tällä hetkellä ei vaippoja meillä tarvita. Hetken päästä, kun tytöt syntyy senkin edestä :D Meillä on kyllä aina käytetty Liberoita. Esikoisella (poika) kokeiltiin muitakin merkkejä, mutta yksinkertasesti eivät olleet niin...
  5. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Heipsis! Minäkin voisin liittyä fb-ryhmään. Ihan kiva idea. Sa nimimerkeille kasvotkin :D
  6. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Sataa, Sataa ropisee... ihanaa! Oli puhetta imetyksestä. Esikoista imetin 10kk (täysimetin 4kk ja sitten tuli lisämaito ja soseet)ja kuopusta ainoastaan 2kk, kun maitoa ei yksinkertasesti tullut tarpeeksi. Haluaisin imettää tulevia kaksosia, mutta miten se sitten onnistuu on ihan eri asia :)...
  7. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Minnuska:Meidän tyttöjen painoarvio oli 1300g ja 1275g rv 28+6. Koko vastasi viikkoja. Meilläkin tyttö 2,5v on nyt viikon ollut kuivana päivät ja yöt, vahingoiltakin ollaan vältytty. Kiva, että yksi jättää vaipat, kun tulossa on kuitenkin kaksi vaipan käyttäjää lisää :D Ja meilläkin eilen...
  8. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Iituo: Mulla oli just viime lääkärissä tuo kohdunkaula lyhentyny 2,5cm:iin. Lääkäri kyllä kyseli siihen malliin, että kuinka lähellä sairaalaa asut yms. Mutta laitto ultran 2 viikon päähän. Lepäillä kyllä pitäs malttaa :/ Paljon voimia lepäilyyn sinulle! Ja mulla ainakin välillä supistusten...
  9. A

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Moikka vaan, pitkästä aikaa :wave: Enpäs ole aikoihin tänne kirjotellut, lukenut kylläkin. Tänään rv 29 ja eilen kävin ultrassa 6 viikon tauon jälkeen. Silloin tällöin on supistellut, mutta on mennyt levolla ohi. Nyt lääkäri sanoi, että jos yhtään supistelee, niin suoraan synnärille... kait...
  10. A

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    Heippa kaikille! Täälläkin rakenneultra takana :) Lepäämäänhän ne minut laitto viikoksi, tai kuhan nyt vähän rauhallisemmin ottaa, eli ei saa lenkille enää mennä. Kohdunkaula on alkanut aukeamaan vauvojen puolelta. Kontrolli viikon päästä. Kuhan nyt vauvat pysyis vaan mahassa! Vähän alko...
  11. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Hei vaan kaikille! Munkin täytyy osallistua tähän auto keskusteluun... Meillä ollut vuoden 2007 malli Mazda 6 farmari, uutena ostettu, ja ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa auton kanssa. Huollotkin suht "edullisia" muihin merkkeihin verrattuna. Sekin merkitsee, miten autoa pitää ja onko...
  12. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    No niin, ultrassa käyty. Kaikki oli hyvin. Kaksoset suunnilleen samankokoisia, eivät kuitenkaan ole identtisiä. Mulla on ihan sellanen tunne, että kaksi poikaahan siellä. Ei suostunut vieläkään kertomaan sukupuolia, mutta reilun 2 viikon pääst taas ultra ja sillon ultraa kätilö+lääkäri. Sitten...
  13. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Hei vaan kaikille :wave: Tänään on se jo kauan odotettu ultra-päivä. Viikkoja tänään tasan 18. Olen tuntenut potkuja ja möngerrystä ainoastaan oikealla puolella ja sekös minua huolestuttaa. Näin jopa viime yönä painajaista, että toisella oli kasvussa häikkää :'( Siksi tämä ultra tulee...
  14. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Hei vaan kaikille! Minnuska: Minulla on kanssa kaksoset massussa ja toinen istukka etuseinässä ja toinen takaseinässä. Mulle on 3. ja 4. tulossa ja muistaakseni 2. tunsin potkasut ja liikkeet aikasemmin, kuin nyt ( nyt menossa 16+6). Kovasti olen liikkeitä yrittänyt tunnustella, mutta ehkä...
  15. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Huomenta vaan kaikille ja hauskaa vappua :) Ja kaikille uusille; tervetuloa joukkoon :wave: Lukemassa olen käynyt teidän juttuja ja kuuumisia, mutta laiska olen vastaamaan :D Toissapäivänä oli toinen ultra, vaikka viikkoja oli kasassa vasta 15. A- ja B-vauvalla kaikki hyvin. Molemmat...
  16. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Untuvikko, kysyit vihlovista kivuista siellä itsessään. Minulla niitä on ollut kahdessa ensimmäisessä raskaudessa, kuten myös tässäkin. En osaa sanoa mistä johtuu, lääkäriltä tietenkin voisi kysyä, jos kovasti askarruttaa. Ja mitä pidemmälle raskaus etenee, niin minulla ainakin, ne vihlasut kävi...
  17. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Huomenta! Iituo, minun täytyy kyllä tunnustaa, että olin sillon ensimmäisessä ultrassa niiiin järkyttynyt, että en osannut kysyä muuta, kun onko kummallakin kaikki hyvin :D Ja olin siellä ultrassa yksin, mies jatko-opiskelee eri kaupungissa viikot. Onneks sekin loppuu jo toukokuun loppuun :)...
  18. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Niin siitä synnäristä... elikkäs se ois KOKS. Mä veikkaan, että tulossa on pojat, tai sitten tyttö ja poika. En oikein tiedä miksi ajattelen niin, että kahta tyttöä ei tule :) Sukupuolella ei ole väliä. Kun riskiraskaus on, niin toivoo entistä enemmän, että vauvat pysyisin tarpeeksi pitkään...
  19. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Hei vaan kaikille! Vieläkö mahtuu yksi lokakuun odottaja mukaan? Täällä kirjottelee 27 vuotias kahden lapsen äiti. Poika on 4v ja tyttö 2v. Vilskettä ja vilinää riittää :) Elikkäs laskettuaika on 20.10. Ensimmäinen ultra oli viikko sitte tiistaina ja siellä selvisi aikamoinen yllätys...

Yhteistyössä