Hakutulokset

  1. K

    Terolut mimmit

    Niin ja edelliseen viestiini vielä tarkennuksena, että itse söin teroja vähän eri kiertopäivinä, koska kiertojen pituudet heitteli rajustikin ja myös ovisajankohdat olivat eri kiertopäivinä eri kierroissa. Joten tikutin siis joka kierrossa ensin oviksen, siitä 2-3pv päästä aloitin terot, joita...
  2. K

    Terolut mimmit

    Kävin lukemassa juttuja täällä ja pakko kommentoida, että jos ovis ei tule itsestään (on siis ihan tutkittu asia), niin terolut ei auta ovuloimiseen siksi, koska terolut on samaa hormonia mitä naisen keho tuottaa oviksen jälkeen. On myös täysin normaalia, ettei nainen ovuloi ihan joka kierrossa...
  3. K

    Terolut mimmit

    Tää on kyllä niin hiljainen pinkka, että mä vetäydyn täältä nyt pois :( Tsemppiä kaikille jatkoon ja plussatuulosia :heart:
  4. K

    Terolut mimmit

    Toimimaton82 Tervetuloa tänne juttelemaan! :wave: Miten oot ennen teroja saanut vuodon alkamaan, onko ollut muita "lääkkeitä" tai hormoneja käytössä vuodon aikaansaamiseksi? Miten pitkiä kiertoja sulla on? Itse olen tikuttanut aina oviksen ensin ja ovisplussasta 2-3pv myöhemmin aloittanut terot...
  5. K

    Terolut mimmit

    Onpas täällä hiljaista, missä kaikki ovat???? Onko kaikki hävinneet nauttimaan kesästä ;) Tulkaa nyt ihmeessä kertomaan, mitä kuuluu :D
  6. K

    Terolut mimmit

    annaQ Sen olen minäkin huomannut, ettei niitä lapsia tehdäkään, vaan niitä saadaan jos saadaan. Naisen keho on muutenkin niin monimutakinen, etten itsekään pysy oman kehoni toiminnassa mukana, niin sekava kuin se onkin. Helppoa raskautuminen ei todellakaan ole, kun jotkut saattavat tulla ihan...
  7. K

    Terolut mimmit

    Heilanga kyselit seuraavaa: "Ajattelin tulla täältä nyt kysymään,teiltä kokeneemmilta...Mulle on kirjoitettu terolutteja ja olen vieläkin kahden vaiheilla, että alanko syömään niitä vai en. Mulla on tällähetkellä suht normaali kierto 31-34 pv. Pco löytyy ja kilpparin vajaatoiminta. Mietinkin...
  8. K

    Terolut mimmit

    Pippuri Mulla pitkäkiertolaisena ovis on VASTA joskus kp 22-23 paikkeilla, joskus myöhempäänkin eli kyllä kannattaa tikuttelua jatkaa! Terolutit voi estää oviksen, koska terolut on samaa hormonia, mitä keho tuottaa oviksen jälkeen. Eli terolut viestii kehollesi, että ovulaatio on JO OLLUT ja...
  9. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy Nyt pidetään kobasti peukkuja ylhäällä, että ovisplussaviikonlopun pupuilut riitti :wave: Ja kyllähän se riittääkin, kun pikkuveitikan voivat olla elinkelpoisia jopa viisikin vuorokautta. Itse munasolun irtoaminen tapahtuu vasta 1-2 vuorokautta ovisplussasta eli on voinut hyvin irrota...
  10. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy Jos hymynaaman sait samana päivänä, kun tallettelitte, niin itse asiassa olitte etuajassa :D Mut ei sekään mee hukkaan, koska pikkuveitikat elää naisen sisällä jopa viisikin päivää! Ovisplussasta menee yleensä 1-2 vuorokautta (tarkemmin taitaa olla 24-36h), kun munasolu irtoaa ja...
  11. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy Minun käsittääkseni samassa kierrossa voi olla kaksikin ovista eli ei kai se mahdotontakaan ole :D Onko sulla ollu pco:ta tai endometrioosaa tms., joka saattas näytellä noita oviksia miten sattuu? Mut jos ei oo kahta ovista, niin sit on kyllä aika jännä juttu, miks näyttää kaks kertaa...
  12. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy Wow, raskausoloja!! Nyt peukut pystyyn :) Meneekö sulla normaalistikin oviksesta 14pv menkkojen alkamiseen?
  13. K

    Terolut mimmit

    Fossiili Kiitos :heart: Nyt odotetaan sit yhtä aikaa :D Ootko jo innostunut ostelemaan jotakin vauvalle? Onko tullu yhtään tyttö- tai poikaoloa? miss_piggy Toivotaan, et tää kaikki odotus kuitenkin palkitaan :hug: Kannattaakin varmaan odottaa eka se lääkäriaika ennen terojen aloitusta. Minkä...
  14. K

    Terolut mimmit

    Pippuri85 Etkö ehtinytkään aloittamaan niitä teroja ollenkaan??? Hieno uutinen :D Se tunne on kuin lottovoittajalla, kun oma keho toimii edes sen pienen hetken "normaalisti"!!! miss_piggy Ootko aikasemmin saanu miten niitä ovisplussia noilla One Stepin ovistesteillä, et voitko siitä...
  15. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy Mikä dpo sulla nyt on menossa? Onko mitään tuntemuksia / oireita mihinkään suuntaat??? Minä täällä jännäilen sun puolesta ja peukutan :D Pippuri Mikäs dpo sulla on menossa? Joko alotit terot? Kyllähän niistä terojen aloituksesta aina se hyöty on, et pääsee nopeemmin uuteen kiertoon...
  16. K

    Terolut mimmit

    Pippuri Nyt on tainnu olla aika tietämätön lääkäri!!!!! Teroluteista ei ole haittaa, jos raskautuu niiden aikana, mutta teroja ei saa syödä enää uutta kiertoa raskautumisen jälkeen. Ihan puppua, että pitäis kondomia käyttää terojen aikana. Nimen omaan terot kannattaa aloittaa VASTA OVIKSEN...
  17. K

    Terolut mimmit

    Tiuhti87 Ootko miettinyt sitä, että tikuttaisit ensin oviksen ja aloittaisit terot vasta 2-3 päivää ovisplussan jälkeen? Mullakin on pitkät kierrot ja en uskaltanu syödä teroja ennen ovista, joka mulla on todella myöhään kierrossa, joskus kp22 paikkeilla tai jälkeen, koska terot saattaa estää...
  18. K

    Terolut mimmit

    Tiuhti87 Kiitos! Ihan itsekin yllätyin, mitenkä ehdin just kirjottaa tänne ja heti viikon päästä ekasta tekstistä plussasinkin :D Viimeks kirjottelin täällä sen 5kk ennen plussaa. Onko sulla tavoitteena raskautua terojen avulla? Jos menkkoja ei VIELÄKÄÄN kuulu, tiedä vaikka siel olis...
  19. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy Hahah, sait minut niiiin hyvälle tuulelle tuolla "että tulee sit ajoissa pukille"-jutulla :laugh: Saitko ovisplussan siis kp41?? Huominen eli la ja myös su olis ihan otollisimmat päivät, kun irtoaminen tapahtuu yleensä 1-2pv plussasta :D Eikun rohkeesti vaan narisuttamaan ja peitot...
  20. K

    Terolut mimmit

    miss_piggy VAUTSI, ihan selvä ovisplussa!! Nyt vaan pupuilua vielä tänään, huomenna ja ylihuomenna! Irtoaminen tapahtuu 1-2 vuorokauden aikana ovisplussasta ja munasolu on elinkelpoinen noin yhden vuorokauden ajan irtoamisesta, joten vielä ens ma myös pupuilua kehiin :D Ja voi jee, tein...

Yhteistyössä