Hakutulokset

  1. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    Moi...pakko purkaa harmitus tänne. Poika 2v 1kk aloittaa torstaina päiväkodissa. Päiväkoti sijaitsee noin 20m päästä kotoa,eli on ihan tossa vieressä. Tarkoitus ei ollut vielä poikaa sinne laittaa,mutta sain hemmetin hyvän vakituisen duunin,jonka halusin ottaa vastaan,täälläpäin kun ei oikein...
  2. T

    Miul on työhaastattelu! Jännittää!!!!

    Jännittää ihan hulluna! Ois miul työpaikka oottamassa töihin menoa,mut sattu vapautuu paikka firmasta johon tosi tosi kovasti haluan! :) kun en nyt mokais vaa mitenkää.... Tsemppiä miulle ja mitäs teiän aamuun?
  3. T

    Jännittää tän päivän sairaalareissu!

    Moro...Tänään ois aika sille plastiikkakirurgille,vaikka en edelleenkään tiedä miksi. Rinnan ultrassa ei löytynyt mitään vikaa,mutta prolaktiiniarvo oli taas kohonnut. Se oli täl kertaa 1700. Kivahan tuo olis kun vian löytäsivät minusta.... En oo varma pitäskö tässä nyt olla jo huolissaan...
  4. T

    Siis voi perse mikä yö takana.....

    Kyllä ottaa pannuun ja kunnolla. Menin nukkumaan kesken bb:n,kun tältä hullulta kylältä kuulu aseen laukaus ja en halunnu jäähä arpomaan kuka täällä riehuu. nukahdin herätäkseni 02.07 siihen kun pieni kissanpentumme huutaaa iha raivona,ja herätti lapsen. (pentu yläkerrassa,ovi kiinni ja silti se...
  5. T

    vastoinkäymisten viikko... potkitaan tägiä päähä-eiline..

    Tää viikko ei ole minua varten alkuunkaa. Ensin ne epäilee mulla vaikka ja mitä tautia,sit sairastu isäntä flunssaan,sit sairastu pentu flunssaan ja nyt mie. Ja sen lisäks eile sano pesukone riks raks poks ja viskan koneellisen vettä pitkin vessaa....:headwall: Mistä mie nyt pesukoneeks...
  6. T

    Naiset,auttakaa....

    Mulla otettiin viime viikol ainaki tuhat eri verikoetta ja tänään toisesta syystä kävin neuvolassa ja se sama lääkäri kerto et oli laittanu lähetteen keskussairaalaan (plastikkakirurgille?) koska mun prolaktiini (noinko se kirjotetaan) oli 1500 kun se sais vissiin olla korkeintaan 500. Mie...
  7. T

    voi äh mikä aamu....

    Poika ei oo nukkunu pariin yöhön kunnolla.... tekee niitä taaimmaisia poskihampaita. Nytki alotti aamuviideltä kitinän sängys ja seiskalta noustiin. No eipä siinä,aamukahvimaito loppu. Ja kohta pitäs lähtee seurakunnan johoki kerhoon,jossa en oo ennen ollu.... Silmät ristis ja en oo iha varma...
  8. T

    Jonkunlainen vuosipäivä :)

    8 vuotta oltu kihloissa :) Tilasin miehelle lahjaks MP-maailman vuosikerran :) Toivottavasti tykkää... Ja ennenku joku sanoo et mikä järki pitkäs kihlaukses,ni se nyt vaa on menny näin ja toimii meille ;) Kertokaa teki jotain ihanaa mitä tähän päivään teille kuuluu? :)
  9. T

    Pelottaa ja itkettää...

    Löyty kyhmy rinnasta :( ihan sika paha mieli ja pelottaa ja ahistaa. Huomenna lääkäriin. Saas nähä saako tältä tuppukylältä ees lääkäriaikaa... Ei mulla muuta. piti vaa sanoa.
  10. T

    moikka kaikki :)

    Tylsää... mitä teidän iltaan kuuluu? :) Juteltasko joutavia?kysykää vaikka jotain.
  11. T

    inhottava tunne herätä vauvakuumeeseen.

    Koko aamun pörissy vauvahuuruisena ja olo on sellanen "ihanpakkosaadahetinytjustvauva"....:D Miten tän saa loppumaan :D :D :D
  12. T

    Illan pohdinnat :)

    Kävin äsken peittelemässä poikani ja jäin katsomaan,miten rauhallisesti hän nukkui. Parasta ikinä ja kauneinta on nukkuva lapsi... Onkohan sitä itse nukkuessaan noin rauhallisen näköinen. Nautin niin näistä meidän hetkistä kotona... Kohta tosin alkaa pienen miehen aherrus päikkärissä...
  13. T

    huomenta.. Tänään alkaa jonkunlainen kuntoilu....

    Suorastaan veetutti käyä vaa`alla aamulla. Oon aina ollu hoikka,siis ihan sen minkä muistan ja penskan syntymän jälkeen paino tipahti normilukemiin 164/50.... no jostain ihan käsitämättömästä syystä vaaka näyttää mulle nyt 57,8 ja minua harmittaa. Asialle on siis tehtävä jottain. Ei mahu...
  14. T

    mitä unta näit viime yönä? :)

    Ja näetkö usein unia? Mie sain viimeyönä kaksostytöt keisarinleikkauksella(jota kammoan yli kaiken) ja en tiennyt saavani kun yhden ja olin aivan paniikissa että mistä saadaan tarvittavat tavarat..... Tyttöjen nimet oli Julia&;Maria... Aamulla piti hetki tarkistella et montako muksua...
  15. T

    Huomenta kaikille :)

    Kukaan ei näytä facebookissa olevan vielä paikalla.... keitäs täällä ois hereil? :) Ja mitä ihmiset meinas tänää touhuta? Ite jos ensi jois sen kaks pannua kahvia ja selais iltalehen läpi.....
  16. T

    kokemuksia raskaustesteistä verrattuna labran testeihin.

    Elikkäs tilanne tämä,kaveri tehny pari haamuplussaa ihan tossa mun silmien alla. Varmuutta siitä kuinka pitkällä olisi ei ole joten kamalan vaikea arvailla totuutta. Tänä aamuna labran testi kuitenkin negatiivinen. Tosin heti testasi sieltä meille tullessaan ja sieltä se haamuviiva pamahti...
  17. T

    Te jotka nykäsette vauvalta vaipat kylmiltään pois kuivaksiopettelun yhteydessä....

    Kertokaas kauan teillä meni kuivaksioppimiseen? :) Poika on illan tos pikkareis heilunu ja kertonu aina ko pissittää... ei vielä vahinkoja. Uskaltaskoha kokeilla,josko onnistus. Ikää 1v9kk. Antakaa jotain hyviä käytännön neuvoja....
  18. T

    Pieni Parisuhdeloma :)

    Mökille kahdestaan,poika mummolaan ja koko viikonloppu aikaa vain MEILLE! :) Ihan huippua :) Jotenkin haluaisin mieheni yllättää,joten nyt kaikki villitkin ideat kehiin mitä keksisin....?
  19. T

    Joku kokenut voisi neuvoa minua hieman pottailu hommissa....

    Eli tilanne se että poika 1 v 9kk ja jonkun verran harjoitettu pottailua. Hyvin on alkanut,mutta nyt ei millään malta istua paikallaan. Tässä hommattiin sitten se vessan pienentäjä ja siinä mielellään napottaa ja joskus jopa tekee jotain. Voisinko vaan jättää potan kaappiin ja opettaa...
  20. T

    ei kai minulla ole vauvakuume....:O

    Esikoinen ihana rakas pieni 10kk ja nyt hirmune eroahdistus päällä. Katselin nukkuvaa pientä ja mietin miten paljon on jo kasvanut ja miten ihana on olla äiti. Sitten tulin kaksplussalle ja täällä oli joku raskaustestiketju... ihan haikein mielin piti muistella omia jänniä aikoja. Huvittava...

Yhteistyössä