Hakutulokset

  1. Kata90

    Hormonikierukan poiston jälkeinen vuoto?

    Kuinka kauan ja miten runsasta vuotoa teillä on ollut poiston jälkeen? Onko tullut muita oireita?
  2. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Meiän Anniinalla oli huulen, ikenen ja kovan suulaen sulkuleikkaus tiistaina. tänään vihdoin kotiin <3 Kaikki meni hyvin vaikka olikin tosi pelottava kokemus.. Keväällä-syksyllä seuraava leikkaus. Kata90 ja Anniina 4kk 4pv
  3. Kata90

    Halkiolapsi

    Miten teillä meni ensimmäiset leikkaukset ja syömiset niiden jälkeen? Toi tutti juttu harmittaa aikas paljon, miten mä saan ton neidin nukahtamaan ilman sitä??
  4. Kata90

    Halkiolapsi

    Meille syntyi 12.8.2011 halkio tyttö. Nyt ois sitten ensimmäinen leikkaus edessä ens kuussa ja jännittää ja pelottaa ihan älyttömästi :(( Onko täällä muita jolla ois halkiolapsia?
  5. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Kysyin meiän 3kk neuvolassa sitä velli asiaa ja neuvolan täti sanoi että saa antaa varsinkin kun on korvikkeella muutenkin anniina ollu koko ajan.
  6. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Ootteko alottanu vellin antamisen? Anniina on tällä viikolla 3kk ja alotin maanantaina antamaan vellimaito sekotusta 50/50 ennen nukkumaan menoa. Ei kai siitä oo mitään haittaa jos alottaa jo nyt? Tuntu ettei pelkkä maito riitä ja vellin kanssa nukkuu huomattavasti paremmin. Kata90 ja Anniina
  7. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Nutrilon omneota saa ainakin S-marketeista :) suosittelen, toimii meillä tosi hyvin !!
  8. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    hyppy: Käytiin siellä sillon kun Anniina oli 2vk vanha. :) Oli tosi mukavia kaikki lääkärit. Mua vaan ahistaa noi sairaalat tosi paljon :/ Meinas siinä itku tulla ku tietää että vauva joutuu tänä vuonna leikkaukseen :`( Minkälainen toi letku juttu on? FB:ssä on sellanen ryhmä kuin Avoin...
  9. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Hyppy: Kuinka laaja halkio sun vauvalla on? Meillä on täydellinen oik.puol. halkio (kitalaki,huuli ja ien).
  10. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Hikoilu kesti mulla n.2vk synnytyksestä. hyppy: oliko sulla halkiovauva vai muistanko väärin??
  11. Kata90

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Just tulin ristiäisistä esikoisen kanssa, raukka ihan väsyny ja flunssanen :( Jakso kuitenkin kirkossa hyvin olla mutta sen jälkeen tuli kiukku ja väsymys.. Mies jäi sitten vauvan, kummin ja mummon kanssa siivoilee paikat kuntoon juhlapaikalle. Nimeksi tuli Anniina :) Kata90 ja Anniina...
  12. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Hyppy Sain vauvan heti rinnalle eikä häntä viety missään vaiheessa pois :) Hyvin on syöny tuttipullosta vellitutilla alusta asti, mutta luulen että jos on molemminpuoleinen halkio niin silloin käytetään nenämaha letkua jonka käytön ne sitten sulle opettaa siellä sairaalassa.. Tuttia ei meidän...
  13. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    kirppiina Ei tiedetty etukäteen, vähän kyllä säikähdettiin mutta kätilö kertoi heti että vauva voi hyvin ja sitten kun osastolle päästiin niin saatiin todella paljon tietoa halkiosta.
  14. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Mulla synnytys alkoi supistuksilla n.7 aikaan illalla, niitä tuli säännöllisesti 10min välein. 00.00 asti jaksoin olla kotona ja sitten lähettiin synnärille, siellä 30min käyrillä ja sitten kätilö kysyi että halutaanko lähteä vai jäädä kun tulee vielä niin harvoin supistuksia, olin siinä...
  15. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Kiitoksia onnitteluista :)) synnytys meni hyvin, kesti vähän alle 10h kattoo jos jaksais jossain vaiheessa kirjottaa synnytyskertomusta :)
  16. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Tyttö tuli 12.8.11 klo 4.40 3460g 48,5cm 40+1
  17. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Eipä tullu täälläkään viime yönä nukuttua... vauva myllersi mahassa ja puski itteensä alaspäin aamu yöstä, supistuksia ei kuitenkaan ollu. Tänään 40+0 POKS!! Nyt kyllä jänskättää, limatulppaki lähti 9 päivää sitten :P Jospa se vauva tänään lähtis tulemaan :) Onnea kaikille vauvan saaneille :))...
  18. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    39+0 POKS!!! Tiedättekö onko sairaaloissa langatonta nettiä??
  19. Kata90

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Mulla nyt 38+4, neuvolan täti sano että ei meinaa enää päästä saada "kiinni" kun on vauva menny sen verran alas :)) Koskahan se meinais ulos asti tulla.. Alexandralla oli samalla 2v neuvola, kaikki ok, keskikäyrällä menee :)
  20. Kata90

    Lahdesta tai Lahden seudulta seuraa kaipaavia mammoja?

    Moi mä oon 20v, ja asun Salpakankaalla :) Mulla on 2v tyttö ja seuraavan LA ois 11.8 :) Sähk.postia voi lähettää KatariinaJuurikkala@hotmail.com

Yhteistyössä