Hakutulokset

  1. G

    Ei jaksa enää.... :/ Rv 39+5 ja hirveät kivut, masentaa ja vaikea olla, ja mitään merkkejä ei ole että syntyisi pian!!

    kuules, ootkos kokeillu apteekista hakea risiiniöljyä? 2-3 rkl päivässä,mulle ainaki sanottiin neuvolassa edellisen raskauden kohdalla että jos tuntuu ja näyttää ettei ala syntymään niin ei muutako apteekkiin ostoksille :D mut jos sitä hakee, niin apteekista eivät myy jos kerrot...
  2. G

    onko täällä yhtään äitiä joka ei asu lastensa kanssa?

    Täällä kans.. kaksi lastamme asuu isänsä luona, käräjäoikeuden päätös tämäkin.. meillä välimatkaa 550km.. asiat kun eivät aina mene niinkuin on kirjoihin kirjoitettu!! voin sanoa että yli vuoden kestävät käräjät, ja päätös pysyi että pojat asuvat isällään.. mutta periksi ei anneta, uusia käräjiä...
  3. G

    Masun koosta tai jotenkin ,että kumpi tulossa ??

    mulla on poikien kohdalla syke ollut korkeampi entä tän masuasukin kans, jolla syke on 140 paikkeilla, ja tyttö täältä on tulossa :) pojista maha oli eteenpäin,eikä jenkkakahvoja tullut, mut tän tytön kohdalla jenkkikset on kyllä ja maha on leveämpi :) pojista ei ollut minkäänlaista...
  4. G

    ensimmäinen raskaus ja pelottaa...

    raskaana ollessa naisen elimistö automaattisesti tuo näitä "pelkotiloja" ja muita epämääräisiä tunnetiloja esille,se vain vahvistaa meidän luonnollista perimää olla lapsillemme äitejä, pelot ja surut ja itkut ja naurut on oleellinen osa raskautta, toki masennus voi myös puhjeta, mikäli epäilet...
  5. G

    Tietäiskö joku rautalisistä?

    itselläni ei tabletti muodossa olevat rautavalmisteet imeydy, joten krauterblut saft:ia olen käyttänyt kolmessa raskaudessa :) Iron Bisglycinate on myöskin hellävarainen vatsalle ja ihan raskauden aikanakin paljon käytetty, itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta koska krauter on toiminut...
  6. G

    Kuinka nopeasti tulitte raskaaksi hormonikierukan poiston jälkeen?

    tulin raskaaksi heti poiston jälkeen ja nyt 7viikon päästä LA :)
  7. G

    Ennenaikaisesta synnytyksestä kysyttävää

    Sulla voi ihan hyvinkin olla vain harjoitus supistuksia =) eli tuskin on hätää. itse odotan kolmatta ja mulla on jokaisen kohdalla alkaneet supistelut jo reilu 20+ viikoilta, mut lapset syntyneet kuitenki vasta viikoilla 38+ :) että ei huolta, siinä vaiheessa kun supistukset tulevat...
  8. G

    Kokemuksia raskauden keskeytyksistä,,epäonnistuneista sellaisista..

    eniten suututtaa se että tämän lapsen (mitä odotan nyt) kohdalla mies ei ymmärtänyt että miksi en aio aborttia enään tehdä, että olen itsekeskeinen jne jne kun päätin pitää tän lapsen..onko juuri minussa nyt suuriki vika kun päätin että en enää aborttia tee ja tää lapsi on tulossa elämääni..?
  9. G

    POHOJOSEN MAMMAT!

    sispi, täälläki rovaniemeltä ollaan ja kolmatta oottelen, LA kesäkuun lopussa myös =)
  10. G

    Kokemuksia raskauden keskeytyksistä,,epäonnistuneista sellaisista..

    eli aloitan tämän keskustelun näinkin ikävällä asialla kun abortti.. Itse olen tehnyt elämäni aikana 2 aborttia sen, ensimmäisen abortin v.2008 tein sen vuoksi koska silloinen miesystäväni EI MISSÄÄN nimessä halunnut lasta, joten toteutin häneen toiveensa ja varasin ajan keskeytykseen, no...
  11. G

    G:Kipulääkkeillä vai ilman?

    Itse olen synnyttänyt 2 krt (2005 ja 2007) esikoisen synnytys kesti 2h kokonaisuudessaan, en ehtinyt saada mitään puudutteita, ilokaasua kokeilin supistusten aikana mutta ei ollut mitään hyötyä. ja sitten toisen lapsen kohdalla en myöskään ehtinyt saada mitään puudutteita koska synnytys kesti 12...

Yhteistyössä