Hakutulokset

  1. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pregcheck näytti tältä päiväpissasta tunnin pidätyksellä ❤ joten aiempi rsfu näytti siis haamua
  2. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    näkyykö tässä miyään? Luonnossa näkyy haamu ainakin
  3. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    kaksi viivaa näkyy kyllä ☺
  4. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On ehdottomasti positiivinen, onnea ☺
  5. C

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apteekin raskaustesti ultra,herkkyys 10ml/U. näky näytön läpi jotain viivaa niin tottakai piti purkaa Mitä ootte mieltä ja muutenkin, onko kokemuksia tästä testistä?
  6. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Kantoliinoista: Olen ajatellut sellaisen nyt ostavani, esikoisella en käyttänyt kantoreppua tai liinaa ollenkaan. Nyt vaan kun tietäis millainen olis hyvä, kun vaihtoehtoja on niin paljon =) Imetysliivejä en ole vielä tohtinut ostaa, kuppikoko on kasvanut ja kauhulla oottelen mimmoset...
  7. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Neuvolakuulumisia.. (lääkäri tutki myös). Kohdunpohjankorkeus menee edelleen yläkäyrällä, meinasivat, että kuukauden päästä ultrataan jos kasvu ei ole tasaantunut. Supistukset olivat hieman tehneet tuhojaan ja kohdunsuu oli nyt pehmentynyt. Huolestuttaa :( Lääkäri määräsi lepoa ja lepoa. Paikat...
  8. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Heippa kaikille! :) Eipä ole tullut taas kirjoiteltua tänne piiitkään aikaan. Olen kyllä lueskellut teidän juttuja lähes päivittäin mutta jostain syystä ei ole itse jaksanut kirjoittaa mitään.. :| Valmistuin 1.6 ja sen jälkeen päivät ovat kuluneet mukavasti lomaillessa, mökkeilemässä on käyty...
  9. C

    Oulunseudun odottajat 2012

    Moikka Oulun seudun odottajat! :) Saanko liittyä joukkoonne? LA 27.9, ikä 25v, toinen lapsi, poikalupaus :)
  10. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Pikaseen tulen päivittämään omia kuulumisia. Rakenneultrassa käyty, ja tyttöolo muuttui poikalupaukseksi, aivan ihana olo, meille tulee toinen poika <3 Mieskin aivan innoissaan :) Niin ja kaikki muutenkin ultran mukaan kunnossa, jos sitä vaikka nyt uskaltaisi lähteä shoppailemaan vauvalle jotain...
  11. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Huomenta kaikille! :) Jos sitä itekkin kirjoittelis pitkästä aikaa, on jotenkin tämä väsymys vienyt voimat ja ei ole jaksanut mitään ylimääräistä tehdä. Työharjoittelussa olen ollut pitkiä päiviä mutta nyt saa onneksi huilata muutaman päivän, kun on talviloma. Tosin koulutehtäviä pitäis jaksaa...
  12. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani, ja onnea! =) Varhaisultrassa käyty ja kaikki näytti olevan oikein hyvin, vahva syke oli :heart: Koko vastasi viikkoja 6+2, itse olin laskenut että olisi 6+3.
  13. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    salainen: vai olit ihan unta nähny siitä mun opettajasta, aika jännä :D Rupes onneksi itsellä laantumaan jo ärsytys sitä kohtaan, päätin, että en stressaa sen käytöstä enää ja sairaslomailen hyvällä omalla tunnolla. Siinäpä kiristelköön ope hampaitaan jos huvittaa. Ikäerosta: meillä tulee 5...
  14. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Ellamae Juu meillä ei näyttäs olevan mitään korvaamismahdollisuuksia jos joutuu olla poissa koulusta : / Vanilla Whip On hän nainen ja hänellä itsellään on käsittääkseni kaksi lasta, jotka ovat jo aikuisia. Semmoinen vanhemman puoleinen rouvashenkilö on tämä ope. Itsekkin ihmettelen tuota...
  15. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta kaikille! Pahoittelen heti omanapaisuuttani, mutta pakko purkaa tätä huonoa fiilistä |O Oon nyt kolmatta päivää sairaslomalla koulusta, kun oksentelen ja on niin huono olo etten vois kuvitellakkaan koulussa olevani. Noh, opettaja tuossa soitteli aamulla että ei sais olla raskauden...
  16. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Huh huh.. pahoinvointi on alkanut pahentua ja jouduinkin jäämään saikulle. Minäkin varasin sitten varhaisultraan ajan, se olisi 6.2, jännittää ihan kamalasti että onko kaikki hyvin. Tsemppiä kaikille odotukseen! Chizu 5+4
  17. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Vieläkö tänne mahtuu mukaan? LA 27.9.2012, 24v, toinen, OYS Chizu (5+1)
  18. C

    Kuvia plussatesteistä

    Tulin vaan ilmoittamaan, että raskaana sitä ollaan <3 Kiitos kaikille kun jaksoitte olla tulkitsemassa viivojani :) Labrassa otettu veritesti sen todisti, ja jopa mieskin uskoo sen nyt :laugh: Plussaonnea kaikille valtavasti! :)
  19. C

    Kuvia plussatesteistä

    Voi että kun olisinkin raskaana :heart: on vaan jotenkin neuroottinen noiden viivojen suhteen kun esikoisesta sain heti niin vahvan plussan ja nuo miehen epäilyt ei kyllä auta yhtään :kieh:
  20. C

    Kuvia plussatesteistä

    Pakko oli tulla vielä häiriköimään, tässä äsken dipattu Pregent Stick. Voiko se viiva tosissaan olla vielä noin haalea..? Nyt olis kp 28/28

Yhteistyössä