Hakutulokset

  1. K

    Eikö tllä palstla tarkisteta krjotusivihreitä?

    mna tjaatelisn et´ä eu tairetja.
  2. K

    Voisko joku oikeasti perustella tämän?

    Kotimaassani Englannissa mulle opetetettiin kulussa: When mommy say "I think", you can say "not drink". When mommy say "why not?" you can say "not and that´s dot." When mommy laugh "hoah hoah, funny kid" you can laugh " hoah hoah, stupid and sick" Tai no siellä msisä me asuttiin. Yllättävän...
  3. K

    Minkälaisia toisia nimiä omilla/tuttujen lapsilla on?

    Voi että nää ketjut on kivoja :D Täältä saa inspistä vaikka mihin nimiasioihin :D Musta Siru Vanessa on upea, eritoten Vanessa.
  4. K

    Minkälaisia toisia nimiä omilla/tuttujen lapsilla on?

    Mimosa on ihana nimi :) En valita Milastakaan kyllä, kauniita nimiä.
  5. K

    Minkälaisia toisia nimiä omilla/tuttujen lapsilla on?

    Aivan ihana. Esikoiselle oli mietinnässä nimi Oona. Onnakin nätti, ja Harrietta.
  6. K

    Minkälaisia toisia nimiä omilla/tuttujen lapsilla on?

    Meillä: Lydia Charlotta Lyyti Amelia
  7. K

    Mitä tykkäätte nimestä Lyle?

    No niin, tsekkasin tuon ketjun. Ja miksei sitä voi uskoa että kun toinen tosiaan sanoo en ole niin heti tulee oletpas. Minä en ole tuota ketjua aloittanut, enkä lukenut, kun en siis 24/7 palstalla ole kuitenkaan. Tämä on tosi harvinainen nimi, eritoten tytölle, ja todella ihmeellisen harvinaista...
  8. K

    Mitä tykkäätte nimestä Lyle?

    Kirjaudun lähes aina. Joskus, kun käyn toisella sivulla mutta palaan äkkiä takaisin, se kirjautuu ulos automaattisesti. Eli aina kun käyn palstalla kirjaudun. Ei mulla ainakaan aikaa jää mihinkään noiden työtten lisäksi ja sitten pitää keksiä aikaa perheen kanssa ja ystävyysuhteita ylläpitää. Mä...
  9. K

    Mitä tykkäätte nimestä Lyle?

    No en lukenut, voi voi kun ihmeellistä. Kiitti linkistä :) Ja kyllä, en ole kysellyt mielipiteitä Ceela vaan tosiaan lukenut muutaman ja kyllästynyt niihiin Ceeloihin ihan totaalisesti. Niitä ei ole suomessa kuin 5, syntyneet 00-09:whistle: Ihme provoilua. Oon lukenut tuota 500 miles high ja...
  10. K

    Vetäiskö vaikka kännit

    Onpa mullakin taas ollut just tällänen ihana viikonloppu jolloin kaikki on mennyt niin hienosti että herranjumala. Noitten lasten vuoksi pitää taas pitää ittensä kasassa. Voimia. :hug:
  11. K

    Mitä tykkäätte nimestä Lyle?

    Poikamainen? Hmm. Olen miettinyt tarviiko nimen olla tyttömäinen ollenkaan. Mikä nimi on tyttömäinen? Eikö lapselle voi antaa muuta nimeä kuin ne läpeensä vaaleanpunaisen Vendelan? (Joka on ihan kiva kyllä) Sitten olen miettinyt tota että ihmiset yleensä mieltää nämä Ainot, Ellat ja Mariat...
  12. K

    Mitä tykkäätte nimestä Lyle?

    Lyle pelkälleen. Mietin että sopisi hyvin siskojen nimiin :) Mikä ihmeen Tarja? Mä olen innokkaasti blogia seuraillut ja sitä piirrettyä sukupuutakin kerran vilkassu mutta ei siellä minusta ketään Tarjaa ole. Tää on taas tälläistä pilkun viilaamista mutta mä aina takerrun tälläseen...
  13. K

    Mitä tykkäätte nimestä Lyle?

    Senkus pohdiskelen, ei, en ole raskaana mutta jos ei jää viimeiseksi tämä meidän vauhtikaksikko. Lyle on suurimmasta osasta miehen nimi mutta nimenomaan tytölle. Lyle Saara Sophia tms. Tykkäättekö vai ette? Jos ette niin miksette? Jos niin miksi?
  14. K

    Onko nämä kengät hyvät vai huonot?

    Hyvä jos ovat laadukkaat, ostan sitten. Meillä ei ole ennen ollut viikkareita paitsi ehkä joskus kesällä -01 :whistle:
  15. K

    Mitä Sinun tyttösi haluaisi 9-vuotis lahjaksi? :)

    Neiti täytti viime vuonna. No sellaiset Top model kirjat joihin piirretään valmiille hahmoille vaatteita. Niitä on erilaisia, jotain meikkijuttuja ja koiria ja jotain talojakin vissiin ...?
  16. K

    Minäpä kerron nyt teille: Suomi - Ruotsi -ottelu päättyy Ruotsin voittoon

    Ap taitaa olla joku wannabe-ruotsalainen:) Anteeksi:hug:
  17. K

    Minäpä kerron nyt teille: Suomi - Ruotsi -ottelu päättyy Ruotsin voittoon

    Jaa. Suomi voittoon! Oikeesti, Suomen pitäisi kerrankin se Ruotsi voittaa. Siinä on selvästi joku henkinen este, joka pitää kumota. Granlund on tehnyt sen maalin kerran liigassa, muuten ei olla ikinä nähty :) Ihanaa leijonat ihanaa :D
  18. K

    Onko nämä kengät hyvät vai huonot?

    5-vuotiaalle tyttölapselle nyt sitten toisiksi lenkkareiksi vai onko huonot. Toisina lenkkareina Adidas Superstarit ja sitten tennareita 2kpl löytyy eli muutamien kenkien rinnalla käytettäisiin. Mitens mätsäisikö nämä kengät ja pinkki haalari yhteen? Onko nää kengät nyt laadukkaat vai umpisurkeat?
  19. K

    Toimitus kysyy: Mökkeilyn huippuhetket

    Meillä mökki on puoliksi sukulaisperheen kanssa jossa lapset ovat jo isoja. Mökillä aika pysähtyy. Huolet jäävät kaupunkiin, me viihdytään ja rauhoitutaan vaan. Ihaninta mökillä ovat ehdottomasti arjen pienet hetket, metsäretket, kalastus, uiminen, saunonta yhdessä. Löytyy sieltä lapsista...

Yhteistyössä