Hakutulokset

  1. Monksu

    Apua!! Kohtalotovereita? Pelkään kuolevani sektioon!!!

    Minulle tehtiin 2.1.12 eli vajaa viikko sitten suunniteltu sektio, olen ollut kotona 3 yötä ja kaikki meni hyvin vaikka viimeisen 2 viikon odottelun aikana koin pelkoja kuolemasta ja mietin kaikkea mahdollistaa. Minulla takana vaikea ison lapsen normi alatiesynnytys ja vauva 4 yötä teholla ja...
  2. Monksu

    ylipainoinen raskaus

    Täälläkin BMI 30 kun plussasin, nyt rv 35+2 ja 6 kg tullut painoa lisää. Verenpaine ollut kokoajan 113/72 paikkeilla, ja sokerirasituksessa todella hyvät lukemat. Syönyt terveellisesti ja liikkunut.
  3. Monksu

    Ensimmäinen neuvola??

    Mulla ens viikolla eka neuvola rv 8. Soitin terkkarin tätille kun olin plussanut ja kyseli kaikkea, sit kysyi puhelimessa paljon painan ja kuinka pitkä olen. 160cm ja 80 kg. Siihen tokaisi, jaahah, että reilusti ylipainoinen, kannattaa katsoa mitä suuhunsa laittaa ja että tarkaan seurantaa...
  4. Monksu

    Asumista appivanhempien kanssa

    terrae-: a. Me ei juurikaan tapella ja ne vähätkin kinat syntyy mieheni ja mun välille navetassa kun ollaan lypsyllä. Salakuuntelua ei kai harjoiteta, tai kuka sen tietää ;) b.Me touhutaan aina iltaisin tai aamuisin, oli kukaan kotona tai ei. Ei paljo kiinnosta kuuleeko kukaan ja mitä...
  5. Monksu

    Asumista appivanhempien kanssa

    Me asuttu mun miehen kotitilalla jo 3 vuotta. a. Appivanhemmat ei ainakaan salaile riitelyään joka on runsasta. Me pyritään selvittämään asiat kahdenkesken jos tulee eripuraa miehen kanssa. b. Seksi on sujunut ihan hyvin ja vähin äänin, se puoli kunnossa. Alaalta ei luojan kiitos ole...
  6. Monksu

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Mukaan tullaan BMI 30. 160cm ja paino 78kg. Toista odotan. Ekaa kun aloin odottamaan 2003 painoin 60kg ja synnyttämään mennessä 85kg. Nyt täytyy koittaa pitää liikunta ja syöminen sillä tolalla että paino ei nousisi tähtitieteellisiin lukemiin. :) Painoin joku pari vuotta sitte 90 kg ja...
  7. Monksu

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    K-SKS Laskettu olis 9.1. Kierto säännöllinen, että kaippa tuo suunnilleen paikkaansa pitää. :)

Yhteistyössä