Hakutulokset

  1. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida, ainakin mulla tuli tosi nopeesti keveämpi olo ku vaan suostui luopumaan kesän herkutteluista. :popcorn: --> :x Henrietta-80 voitko tartuttaa ton liikkumisinnostuksen muihinkin? :) Mahtavaa tollanen. Kyllähän sen itsekin tietää, että kiva olo tulee kun oikeen hikiliikkuu, mutta se...
  2. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    pituus: 167cm lähtöpaino: 69kg (14.7.2011) paino nyt: 67,5 pudotusta yhteensä: 1,5 kg tavoite: 59kg Eilen tuli vetäistyä 1,5h kävelylenkki koiran ja ystävän kanssa. Tänään olisi agilitytreenit illalla, sielläkin tulee liikuttua ihan kivasti kun joutuu välillä juoksemaan täysillä, jotta...
  3. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Jee, pakko tulla heti kertomaan (vaikkei tää nyt mikään huisinjännä juttu olekaan), kävin vahingossa koiran kanssa 6 kilsan iltalenkin. Ajattelin sellasta pientä kävelyä, mutta sitten vähän eksyin enkä halunnut kääntyä takaisin. :D Tuli myös ikäänkuin vahingossa otettua vkoloppuna valjaat ja...
  4. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Yritys oli kova viime viikolla, ainakin sen suhteen että olisin päässyt kommentoimaan - oltiin perjantaihin saakka ilman kiinteää nettiyhteyttä ja tää talo on jossain kuopassa vissiin ku pätkii mokkula ja toisinaan kännykkäkin. En voi sanoa, että projekti Laihtuminen sujuisi. Olen kyllä...
  5. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Ihanasti ootte pysyneet ruodussa. :) Mä kävin äsken vaa'alla, näytti 54,5 kg. Hah. Olen nyt vain sattumoisin ollut pari pvää aika ruokahaluton kun me joudutaan luopumaan meidän toisesta koirasta (eivät tule juttuun niin millään, kaksi urosta ja tappelut pahenee joka kerta), niin olen aika...
  6. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tsemppiä nöpö80, ei varmaan helpoin homma vetästä terveyssapuskaa kun mieli tekee suklaata ja muita ihanuuksia - kurkkukivun kadottua kun vois taas syödäkin. Mäkin voisin pienen kulhollisen sipsejä ottaa, kiitos. :p ONNEKSI kauppa on nykyään vähän kaempana, aiemmin se oli viereisessä talossa ja...
  7. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mahtava pudotus Henrietta-80! Porukka muutenkin tainnut pysyä mukavasti ruodussa. :flower: Meillä on hivenen hidas nettiyhteys nyt pari viikkoa ja muutenkin puuhaa on asunnon vaihtumisen myötä riittänyt, joten siksi olen vähän vähemmän ollut pulisemassa. Kovinkaan paljoa en ole mukamas...
  8. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mä ajattelin, että torstai olis hyvä mittauspäivä, koska tiedostan olevani viikonloppuisin heikko ihminen ja ehdin sitten alkuviikosta taas olla vähän ruodussa. Ihanku se nyt silti vaikuttais kokonaistilanteeseen.. Mutta toisaalta, ehkä torstain tulos vaikuttaisi viikonloppuun siten, ettei...
  9. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heipsan, taidanpa minäkin uskaltautua joukkoon. :wave: Joku motivaatio pitäisi jostain repiä, ehkä se olisi nämä tilannepäivitykset. :) Vaikutatte mukavalta porukalta, joten toivottavasti mukaan mahtuu yksi omasta lapsesta haaveileva kolmekymppinen uusperheen 'äitipuoli'. Olen onnistunut...

Yhteistyössä