Hakutulokset

  1. H

    Harrastatko online shoppailua?

    Käy äänestämässä mitä mieltä olet tuotteiden ostamisesta internetistä.
  2. H

    ÄÄNESTÄ: Syyllistyykö uskottomuuteen useammin mies vai nainen?

    Kumpi sukupuoli syyllistyy useammin petturuuteen parisuhteessa? Käy äänestämässä mitä mieltä olet.
  3. H

    ÄÄNESTÄ: Pelkäätkö Ukkosta?

    Käy äänestämässä mitä mieltä olet voimakkaista ukkosmyrskyistä!
  4. H

    ?ÄÄNESTÄ: Oletko pettänyt puolisoasi / kumppaniasi?

    Käy äänestämässä mitä mieltä olet pettämisestä, ja katso samalla missä kunnossa ovat muiden suomalaisten parisuhteet.
  5. H

    Äänestys: Juhannuksen Juomatavat

    Miten on sinun alkoholinkäyttösi laita Juhannuksena. Käy äänestämässä ja katsomassa kokonaistulokset.
  6. H

    Säästövinkkejä!

    Laita tähän ketjuun oma säästövinkkisi! Aloitan tällaisella minkä löysin Googlesta. Yksi hyvä tapa säästää on pysyä hintatietoisena hankinnoissaan. Minä olen säästänyt pitkän pennin tämän kuponkin paikan avulla. Tuon avulla olen saanut tietoja oman kaupunkini tarjous tuotteista ja...
  7. H

    Hauska paikka tavata uusia ja vanhoja ystäviä

    Moi! Onko teillä sama tilanne kuin minulla, että on vaikea järjestää aikaa tapailla ystäviä, kun suurin osa ajasta menee kodinhoitoon? Jos on niin jaan tällaisen netti paikan, mikä ainakin itselle tarjoaa pienen "pakomatkan" todellisuudesta, kun tarvitsen breikin. :kieh: Törmäsin tällaiseen...
  8. H

    Kokoontuminen virtuaaliympäristössä!

    Tällainen tuli vastaan ja halusin jakaa tämän löydön kanssanne, koska on mun mielestä aika helmi paikka! Siellä voi luoda oman 3D hahmon ja tavata tuttuja ja tuntemattomia eri puolilta maailmaa. Kyseessä on ilmainen chat 3D ympäristössä, tosi kivaa vaihtelua pelkkään tekstailuun! Tosi...

Yhteistyössä