Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikkelis! Mulla taas vaihteeksi vuorokausi, milloin ei tapahtunut mitään. Tänään paino sama kuin eilen. Josko sitten huomenna taas vaaka värähtäisi. Nyt -6kg ja olen ihan tyytyväinen. Loppuja voi sitten pudotella kevyemmällä ruokavaliolla. Nyt mulla alkaa 4 päivän vapaat. En ole koneella...
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Viimeisiä päiviä viedään! Mulle tulee la 3 viikkoa täyteen. Nyt painon pudotus sellaista 200-300g/vrk. Luin, että kun tällaisen kuurin lopettaa, tulee yleensä 1-2 kg takaisin kun palautuu normaali ruokavalioon. yritän tähän henkisesti valmistautua, ettei sitten ole kauhean pettynyt. Itse olen...
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta! Viestiketjua lueskellessani huomasi hyvin, kuinka erilaisia me ollaan. ja kuinka tällainen kuuri toimii toisille paremmin ja helpommin, kuin toisille. Pakko myöntää, et mulle tämä on tehnyt aika tiukkaa. Ihanaa huomata, et en ole ainoa. En siis ole jotenkin "huono". :'( Hyvin on...
  4. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei kaikille! Toinen viikko lähenee loppuaan. Kokonais saldo -5.5kg. ostin jokin aika sitten kirppikseltä uudet farkut. Muuten ok, mutta ei toivoakaan, että vetskari olisi mennyt kiinni. Tänään sujahti housut jalkaan ja vetskari kiinni kuin tyhjää vain :whistle: Mulla nää aamupäivät ihan ok...
  5. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka! Päivä 10 menossa. Kokonais saldo -4.5kg. Selkeästi minullakin viime päivinä painon tippuminen hidastunut. Täytyy kyllä sanoa, että paljon tämä kysyy tahdon lujuutta. Mun kroppa ei ollenkaan ymmärrä mennä minkäänlaiseen paastotilaan. Väsyttää, paleltaa, kauhea nälkä, pinna kireällä...
  6. N

    VLCD-testiryhmä

    Hyvää maanantaita kaikille! Viikonloppu ja muksun synttärit sujuivat hyvin. Kaikki kehuivat mansikkakakkua, jonka hatusta tempasin. Hassua tehdä itse maistelematta. Eikä kyllä herkut ja muiden syöminen haitannut lainkaan. Ihan tavallisen ruuan tuoksu kyllä houkuttaa välillä iskemään hampaat...
  7. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikkelis Koikkelis! Mulla oli eilän päivä 5, joka oli kyllä aivan pohjanoteeraus. Kun pääsin töistä, olin niin väsynyt, et oisin voinut kaatua suoraan sänkyyn. Jaksoin koirien kanssa vain ihan pienen lenkin. Pinna oli tosi kireä. Lihaksia särki, varmaan ne viimeisetkin sokerivarastot kropasta...
  8. N

    VLCD-testiryhmä

    Kiitos Nalle! Taas jaksaa yrittää ja tsempata :)
  9. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta kaikille! Päivä 5 menossa ja tänään punnitus. Toissapäiväiseen verrattuna paino -900g, eli kaiken kaikkiaan 3.1kg lähtenyt. Tosin wc käyntien perusteella paljon on nestettä. Mulla ei vielä ole mitenkään yli energinen ja nälätön olo. Otan aamupirtelön tossa klo: 8 aikoihin, niin kyllä...
  10. N

    VLCD-testiryhmä

    Ja näin vierähti 4 päivä käyntiin. Mulla on aika sellainen juu/ei olo. Nälkä tuntuu vielä. Päätä särkee jos unohdan juoda tarpeeksi. Eilisellä luennolla oli tarjolla korvapuusti ja kahvi. Ihana tuoksu!! Mutta kieltäytyminen oli yllättävän helppoa. Illat mulla edelleen vaikeita. Keiton jälkeen...
  11. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta Nutraajat! Tänään alkoi 3 päivä. Mä käyn vaa`alla joka toinen päivä. Sunnuntaisesta lähtöpainosta tänään saldo -2.1kg :cool:. Tosin tästä suurin osa varmaan menkkojen aiheuttaman turvotuksen poistuminen. Yllätyin, kun en ollutkaan aamulla kauhean nälkäinen. Kuvittelin, et päivät 2 ja 3...
  12. N

    VLCD-testiryhmä

    Kiitos Mia vastauksesta! Täytyy varoiksi lähteä pepsi pullo ostamaan :D. Mä olen myös juonut Leaderin fat burning juomaa. On 0kcal/100ml. Liekö tuo sitten oikeasti avittaa rasvojen palamista :laugh: Nyt sateen raikastamaan metsään lenkille tytön ja koirien kanssa !!!
  13. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka taas! Miten luulette noiden kevyt limujen sopivan tähän diettiin? Tuli mieleeni, et jos jossain vaiheessa tekee mieli "jotain", niin voiko juoda lasin esim. kevytkokista? Nissähän ymmärtääkseni on noin 0-1 kcal per 100ml. Mulla on toka päivä menossa. Vähän meinaa päätä välistä särkeä...
  14. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka! Olen 39v 4v tytön yh-äiti Uudeltamaalta. Olen aina ollut melko urjeilullinen; ratsastanut kilpaa, käynyt salilla, lenkkeillyt, rullaluistellut yms. En kuitenkaan ole koskaan ollut hoikka. Lähinnä normaali painoinen tai lievästi ylipainoinen. Ennen raskautta minulla oli hyvä vaihe...

Yhteistyössä