Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei! Dieetin viimeinen päivä oli viime perjantai mutta olimme maalla eiliseen iltaan asti enkä ole päässyt kirjoittelemaan. Saldona on -6 kiloa ja dieetti kyllä jatkuu ihan omalla painollaan, sillä olen ollut kovassa flunssassa viime keskiviikosta saakka. Ei siis huvita syödä mitään kun ei...
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Moi! Ylihuomenna loppuu kuuri ja täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen. Mielelläni pudottaisin painoa vieläkin tietenkin mutta kun ei tätä voi ikuisesti jatkaa ja ruokaa tekee mieli. Nyt varsinkin kun olo on nuhainen niin jaksaminen alkaa olla aika vähissä. Huomenna lähdetään vielä 4...
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta! Viimeinen viikko on jo pitkällä ja enää 5 päivää jäljellä. Vähän yli 5 kiloa on nyt lähtenyt. Nyt ajattelin ottaa loppukirin ja syödä vain noita pusseja ja 2 annosta kasviksia. Viikonloppuna liikuin aika paljon ja huomasin, että sitä ei nyt jaksa niin hyvin kuin ennen jumpata...
  4. N

    VLCD-testiryhmä

    Moi! Huomenna tulee täyteen toinen viikko ja sitten on enää loppurutistus. Tähän mennessä tuloksena -5 kiloa. Jos vielä vaikka 2 lähtisi niin olisin todella tyytyväinen. Tällä viikolla on ollut kaikenlaisia juhlia ja tapaamisia, joissa olen sitten syönyt porkkanoita/tomaattia ja juonut vettä...
  5. N

    VLCD-testiryhmä

    Moi, eilen ei ollut nälkäinen eikä kiukkunen olo. Tein ruokaa ja siivosin ja sitten vielä ulkoiltiin pitkään lapsen kanssa. Painoa on nyt tippunut 4 kiloa ja nyt olen jo puolivälin ohittanut! Nyt kovasti mietinkin, että pitäisikö jatkaa tätä kuuria vielä viikon pitempään ja vaikka vaihtaa yksi...
  6. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei! Marika, kyllä mullakin on edelleen nälkä ja erityisesti iltaisin. Sitten jos vielä nälän takia nukkuu huonosti niin olo on todella vähemmän hehkeä. Energiaa minulla tosin on ihan samalla lailla kuin ennenkin. Ei mullakaan tee mieli herkkuja vaan ihan oikeaa ruokaa, perunoita, lihaa ja...
  7. N

    VLCD-testiryhmä

    Moi, nyt viikko takana ja painoa lähtenyt 2,7 kiloa! Mietin innoissani miten paljon painoa lähteekään, jos sama tahti jatkuu. Eilinen oli kyllä tähän mennessä vaikein päivä. Olo oli nälkäinen, väsynyt ja kiukkuinen. Onneksi tänä aamuna oli levännyt olo ja omia eväitäkin jaksaa paremmin. Ensi...
  8. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikka, tänään alkoi 6 päivä ja painoa tippunut 2.1 kiloa. Tuntuu aika paljolta jos ajattelee, että tahti olisi samanlainen koko 3 viikon ajan. En tiedä johtuuko erityisesti illalla vaivaava nälkä siitä, että olen liikkunut kuten ennenkin. Viime yönkin nukuin huonosti kun mahaa kurni. Joten...
  9. N

    VLCD-testiryhmä

    Huomenta! Neljäs päivä alkaa ja eilen illalla oli ensimmäisen kerran kunnon pääkipu. Muuten menee ihan hyvin, ei ole pinna kireällä tai yöunet häiriintyneet. Tänä iltana menen jumppaan joten pysyy ajatukset kasassa. Koitan myös ulkoilla iltaisin lapsen kanssa niin ei tule ajateltua syömistä koko...
  10. N

    VLCD-testiryhmä

    Hei kaikille minunkin puolestani! Olen kolmekymppinen työssäkäyvä äiti, jolla on kertynyt painoa hiipien viimeisten vuosien varrella liikaa. Terveydellisesti haitallisista painoa ei ole vielä mutta jos sama tahti jatkuu niin sitä muutaman vuoden päästä on. Tavoitteeni on sekä laihtua että...

Yhteistyössä