Hakutulokset

  1. D

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Äiti ja Lotta Minkäikäinen lapsi sinulla on? Asun itse myös itä-Helsingissä, olen hieman yli kolmekymppinen ja mulla on melkein nelivuotias tytär. Olis mukavaa löytää lähistöltä uusia kavereita.
  2. D

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Mä yritin nyt sitten itse luoda sellaista faceryhmää huhtikuisille, mut oon niin surkea siinä etten onnistunut :D Homma tyssäsi lähinnä siihen, että ryhmään olisi heti pitänyt lisätä joku tyyppi enkä mä tiedä kenenkään teidän nimiä. Jos joku muu haluaisi perustaa sellaisen ryhmän, niin mut saa...
  3. D

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Tässä kanssa yksi uusi naama ilmoittautuu joukkoon. Mä plussasin tänä aamuna. Tiesin kyllä jo vastauksen etukäteen.. Mulla oli niin vahva tunne ja tuntemukset tästä asiasta. Toinen lapsi tulossa, ja la 23.4. Hkissä asun ja 31vee. Tunnustan heti, etten ole vielä lukenut ketjua oikein kunnolla...
  4. D

    Helsingistä mammaseuraa? :)

    :popcorn:Moi! Olen 27v ja odotan ensimmäistä lastani, asun keskustan lähettyvillä. Tunnen oloni välillä vähän yksinäiseksi ja kaipaisin uusia ystäviä toisista odottajista tai jo äideistä :) Ota yhteyttä niin meilaillaan ja keksitään jotain tekemistä.. :popcorn: minde05_@hotmail.com

Yhteistyössä