Hakutulokset

  1. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Noh tyttö syntyis sitten klo 13.29 23.10.11 40+3 Mitat olivat 51 cm 4436 ja py 36 Sairaalaan mentäessä n.10.30? 6-7 cm auki. altaassa sain olla mutten sinne synnyttää koska oli tiedossa pulskempi waawwa :) Kakkinut hieman veteen ,tunnin olin melkeen 10 cm auki ja ooteltiin että kalvot...
  2. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Toivottelen onnea Neidille :heart: Itsellä tullut suppareita koko viikonlopun epäsäännöllisesti ja masua särkenyt pirusti, keltaista kananmunalimaa (nam) tullut erittäin runsaasti eilen ja nyt aamulla veristä limaa plumpsahti pönttöön.. Oiskohan se menoa tänään? -hope so !!!!:p gin &...
  3. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kukkuluuruu..olin eilen kättärillä taaaaaas, no nyt tarkisteltiin vaan taas miten vauva voi.Hyvinhän se siellä masussa voi :) Nyt paukutaan parilla päivällä ohi lasketusta jälleen. Kohdunsuuta tutkiskeli ja romplas sen läpi 2 kertaa että saatais pikkunen ehkä liikkeelle..on supistellu mut ei...
  4. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Oskari olematon, huh minkä urakan olet tehnyt,ONNEA :heart: KAIKILLE muillekin synnyttäneille kovasti onnea :) Itsellä täällä eipä mittään... kun välillä tulee tosi kovia suppareita mutta siihen ne aina jää. Huomenna olisi laskettu aika ja todella toivon niinkuin kaikki muutkin että...
  5. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Plääh..olin Taaas eilen- kolmatta kertaa sairaalassa kääntymässä...verenpaineet neuvolassa ziljoona, sairaalassa sitten hetken levättyä -hyvissä lukemissa. Välillä paineet ollut kotonakin sitäsun tätä. Vauva voi hyvin ja painoarvioitakin heitelty suuntaan ja toiseen. Uudelleen mitattuna oli...
  6. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Tulin poksumaan... gin & UlpukkaPullaposki 39+0
  7. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Hahaaa, Eltsusta kuullaan sitten seuraavaksi ;) Puuuuuuh, puhaltaa supparituulia oikein yltyviksi :D gin & Ulpukka pullaposki 38+6
  8. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Hurjaa RR, pitkälliseltä kuullostaa,onni onnettomuudessa ONNEKSI ! Onnea siis Pojasta :heart: Minäkin olin maanantaina kättärillä,ettei vaan oltais tavattu ..kuuntelin näes vähän samanlaista tarinaa sitten tiistaina puolilta päivin ruokapöydässä ja vaalea rouva menossa käynnistykseen...
  9. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Heh, joo tiedän olevani hyvin huvittava mutta heräilin tossa sitten lopullisesti kun tuli kesken unien kolme supparia-aika kipeitä.20 min väli. Nyt postailen että josko niitä tulisi lisää- Varmaan loppuivat siihen... Nyt mä sitten ihmettelen täällä tätä maailman menoa taas ja olen väsynyt...
  10. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Ok, sittenhän tää varmaan meinais että noin laskettuna aikana sitten tulisi, 20.10 siis.Khih :) Paikat on 3 cm auki ja sentti kaulaa jälellä :) Kiitti vastauksisata...näin nää raskaudet on erilaisia ,mullakin tämä se viides on ;)
  11. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kyselisin että onko kellään kopuillaan raskaudessa olevalla kuukautismaista vatsasärkyä alavatsalla.Ei supistele. Ei kovaa kuitenkaan mutta askarruttaa....ei oo ennen tällästä ollut ...:confused: gin & Ulpukka Pullaposki 38+3
  12. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea Mizze tyttövauvasta :heart: gin ja Ulpukka Pullaposki 38+1
  13. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Noh niin, kotiuduin juuri sairaalasta. Eli eilen neuvolan kautta korkeiden verenpaineiden takia yms.päivystykseen kättärille. Juu en siis mennyt synnyttämään vaikkakin kohdunsuu tutkimuksessa (eilen 37+4) 3 cm auki ja kaulaa 1 cm jäljellä.( JIPIIIII ):heart: Vauveli oli lähtökuopissaan...
  14. G

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Kaikille joilla on "eräpäivä" jo ylitetty,hurjasti woimia ! Itsellä kaks viimestä mennyt viikon ja toinen 4 päivää yli...
  15. G

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnea vauvaantuneille :heart: Täällä olo turhautunut ja äreä. Vaikka matkaa La:han vielä onkin yli kaksi viikkoa,melkein kolme :p gin ja Ulpukka pullaposki 37+1
  16. G

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Tulin poksumaan ;) gin ja Ulpukka Pullaposki 37+0
  17. G

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Jep okei. Yritän miettiä pään puhki mitä tekee mieli enkä keksi mitään syötävää kuin tyyliin cream cackerit ja juusto? Raejuusto,tonnikala. Aamulla,päivällä ja illalla huono olo. Tietty on päiviä millon uppois vaikka mikä mut sitten taas tyhjyys. Jotain nyt kuitenkin pakko pupeltaa, ihan...
  18. G

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Sellasta oisin kysynyt, että onko kellään huono olo? Mulla on nälkä mutta oikeen mikään ei maistu.Sitten kun syö,tulee huono olo. Pöh. gin ja Ulpukka Pullaposki 36+6
  19. G

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Ah, täällä on muutamana päivänä tuntuneet ne harvat supistukset vähän tiukemmilta lievän kivun kera mutta eipä ne varmaan mitään merkkaa.. mutta silti ne hymyillyttää ja pitää toivetta yllä että josko aiemmin sittenkin? =) gin ja Ulpukka pullaposki 36+3
  20. G

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Paljon onnea HeMmiNille ja Branwenille pikku kääröistä :heart:

Yhteistyössä