Hakutulokset

  1. P

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kovasti tsemppiä tulevaan Makie! Minun kohdalla kävi niin hienosti, että tärppäsi heti ensimmäisellä kerralla. Positiivisen testin tein 30.6 ja edelleenkään en oikein meinaa uskoa, että tämä on totta. Nyt menossa 15+1 ja lokakuun lopun rakenneultraa odottelen kuin kuuta nousevaa, että saisi...
  2. P

    Maaliskuiset 2020

    Mä en oo vielä kertonut kuin yhdelle ystävälle. Tekis mieli kuuluttaa asia kaikille, mutta pelottaa, että asiasta muille kertominen vielä tässä vaiheessa tuo huonoa onnea. Mä oon menossa varhaisultraan, niin sen jälkeen jos kaikki on kunnossa, ajattelin kertoa vanhemmille.
  3. P

    Haaveena vauva 2020

    Nyt on saatu plussaan varmistus, joten siirryn tuonne odottajien/plussanneiden puolelle ja toivottelen kaikille paljon plussia ja aurinkoista ja lämmintä kesää!
  4. P

    Maaliskuiset 2020

    Minä kans ilmoittaudun mukaan vaikka en vielä oikein meinaa uskoa tätä todeksi. Ensimmäinen täällä tulossa ja pelko siitä että jotain menee vikaan on suuri, mutta päivä kerrallaan mennään eteenpäin. Laskettuaika pitäisi sovellusten mukaan olla 10.3. eli nyt elettäisiin 4+3. Mulla ei oo oikein...
  5. P

    Haaveena vauva 2020

    Kyl mä näkisin kyllä haamun noissa(y) Ootko kokeillu digitaalisella? Mulla näytti tikku juuri tuolta tai ehkä jopa vielä haaleammalta, mutta digitaalinen ilmoitti että raskaana.
  6. P

    Haaveena vauva 2020

    Minä malttamaton otin ja testasin sitten tänä aamuna ja sain one step testiin hyvin hyvin hailakan viivan ja sitten kun malttamaton olen, niin testasin clearblue testillä vielä, joka voi näyttää tuloksen jo ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa ja se piru vie sanoo et oon raskaana. OMG. Sanokaa...
  7. P

    Haaveena vauva 2020

    Hurjasti onnea kaikille plussanneille! Täällä piinaillaan vielä viikon päivät, tää on kyllä välillä ihan tuskaa odottaa sitä testipäivää. Välillä oon ihan varma, että ei onnaa, mutta sitten tunnen jotain ”pistoksia” ja toivo nostaa taas päätään. Mukavia kesäpäiviä kaikille!
  8. P

    Haaveena vauva 2020

    Tulenpas minäkin tänne keskusteluun mukaan. Ensimmäinen inssi tehtiin eilen ja nyt pitää jaksaa kaks viikkoa odottaa. Ikä on mulla vastaan (39v), mutta toivotaan parasta (y)
  9. P

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Toivottavasti kaisuli87 sinulla tärppäsi ja pääset elämään unelmaasi. Mulla tehtiin eka inssi tänään ja en tiedä kuinka ihmeessä jaksan odottaa kaksi viikkoa. Oli kyllä tunteellinen hetki, autoon päästyäni ratkesin itkuun ja hetken piti keräillä et pystyin lähteen ajamaan kotiin. Nyt pitäs...
  10. P

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulla ensikäynti takana ja huomenna menen juttelemaan psykologin kanssa. Hiukan jännittää, että mitä siellä tulee vastaan. Ikää mulla on jo 39, joten mahdollisuudet onnistumiseen on jo aikas pienet. Inssiin päätyi silti lääkäri ja toivottavasti ekaa päästäisiin kokeilemaan jo seuraavassa...
  11. P

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onko täällä kellään kokemuksia Tampereen Ovumiasta? Kävitkö kellä lääkärillä? Suunnittelen varaavani aikaa ensikäynnille ja mietin kelle ajan varaisin.
  12. P

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei, Sainpahan vihdoin ja viimein luettua tämän valtavan pinon eilen illalla läpi, muutama ilta siihen tuhraantui =) Olen 31-vuotias ja hirveän vauvakuumeen kourissa (ollut jo viimeiset 15-vuotta). Puolisoa ei ole monista yrityksista huolimatta osunut kohdalle, joten viimeisen parin vuoden...

Yhteistyössä