Hakutulokset

  1. Cpop

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Olihan se miunnii pistettävä kuvaa kehhiin nyt kun masu on jo mennyttä(: Kuvissa siis RV 37+3 ja tyttöhän syntyi 38+1&harmittaa että unohtui se kuv edellisenä pvänä ottaa vaikka tarkoitus oli!! Esikoisesta kymysys.
  2. Cpop

    2vkoinen vauva ähkii ja pusertaa yöllä!?

    Pitäisipä sitten kokeilla tuota cuplatonia tai disflatylliä(vai miten se meni:D), tosin nyt näyttänyt jostain syystä hieman laantuneen nuo vaivat itsestään o: , Minkähän hintaisia nuo suurinpiirtein ovat?
  3. Cpop

    Sukunimestä kysymys(:

    Onko kellään kokemusta/tietoa miten toimitaan kun vauvalle haluaa isän sukunimen, emmekä ole avioliitossa!? Voiko sen vain kirjoittaa siihen maistraatista tulleeseen paperiin nimiosioon sukunimeksi vain suoraan miehen sukunimen? Huoltajuus on siis yhteinen ja avoliitossa elämme&vielä vähän...
  4. Cpop

    2vkoinen vauva ähkii ja pusertaa yöllä!?

    Heipsulivei! Tyttö on nyt 2vkoinen ja öisin se rupeaa ähkimään ja pusertamaan ilmaa/kakkaa(?) todella voimakkaasti(ihan naama punaisena), joskus jopa itku kurkussa, mutta mitään ei tapahdu. Olen kokeillut tissiä antaa avuksi(rauhoittamaan), mutta useimmiten vaikka tissiä imisikin, niin ähinät...
  5. Cpop

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Siinä minun säälittävän pientä massuani: D Nyt ei tosin ole enää ihan niin säälittävän piäni, muttei isokaan! :flower:
  6. Cpop

    Aapuva, limatulppa asiaa!

    No eipä oo ainakaan vielä tullut synnärille lähtöä, että ehkä se oli vaan jotain muuta vuotoa johtuen lääkärin sörkinnästä! Jäisi vauveli vielä edes viikoksi kasvamaan, ettei tule liian pienenä ulos!! (:
  7. Cpop

    Aapuva, limatulppa asiaa!

    Elikkäs joo, tänään käytiin synnytystapa arvioinnissa jossa lääkärikin yllättyneenä ilmoitti että paikat on jo hieman avautunut. Viikkoja on 36+5 takana ja eihän siinä mitään, mutta melkein heti sen sisätutkimuksen jälkeen tuli ruskeaa "limaa" ja jonkin verran sellaisia "klönttejäkin" (nami...
  8. Cpop

    Raskaus, ulkomaalainen isä ja paperisota!!?

    No yritän tiivistää nyt tähän yhteen kasaan vastausta kaikkiin noihin kommentteihin: D Eu-kansalainen ei tarvitse sellaista oleskelulupaa, kuten esim. afrikasta tai amerikasta(jotain vain mainitakseni)tarvitsevat jos haluavat pysyvästi olla suomessa, vaan oleskelun rekisteröinnin joka antaa...
  9. Cpop

    Raskaus, ulkomaalainen isä ja paperisota!!?

    Lähteekö tuo yhteishuoltajuushakemus sossusta myös? Kyllähän se olisi mukava hakea kaksoiskansalaisuutta juu, mutten ole kaikkien muiden paperisotkukiireiden seassa edes muistanut ajatella tätä asiaa! O: Hirveä sotku nyt, kun ei mennykkään homma suunnitelmien mukaan.
  10. Cpop

    Raskaus, ulkomaalainen isä ja paperisota!!?

    Olen kihloissa ulkomaisen miehen kanssa, jolle raskaana (rv29) ja meillä on ongelmana hänen rekisteröintinsä suomeen! Hän on siis EU:n kansalainen, joka ei oleskelulupaa tarvitse. Meillä oli alunperin tarkoitus mennä naimisiin ennen lapsen syntymää, jotta vältyttäisiin näiltä paperisotkuilta...
  11. Cpop

    Vesisynnytystä MKS:ssä?

    Hm. Voihan vinetto. Haluaisin nimittäin ainakin mahdollisuuden veteen asti synnytykseen(ellei muut syyt estä sen). Noh, pitää vielä kysyä ja käynpähän siellä tietenkin tutustumiskäynnilläkin, jolloin selvyys varmaan asiaan tulee.. En vain malttaisi odotella niin kauaa (;
  12. Cpop

    Vesisynnytystä MKS:ssä?

    Eli kuten otsakekin kertoo, kyselisin onko kenelläkään tietoa onko vesisynnytys mahdollista MKS:ssä? Altaat siellä kuuleman mukaan on ainakin. Ihan uteliaisuudesta kyselen, vaikka ajankohtainen ei aihe vielä olekkaan. Haaveilen kuitenkin vesisynnytyksestä(: Kiitoksia vain vastanneille jo näin...
  13. Cpop

    Ekat raskaus oireet??

    Dodii! Plussa tuli sitten eilen ja tänään kävin vielä sen varmistamassa labratestissä (: Pieni "shokki" päällä, mutta muuten mukavaa. En ole nyt huomannu mitään erityisiä oireita muuten kun että nännit aristaa ja tissit on kasvanu : DD hehe! Hajuaisti taitaa olla vähäsen herkempi myös.. Muuten...
  14. Cpop

    Ekat raskaus oireet??

    En olekkaan ehtinyt käymään täällä, kun työt alkoi ja 8h fyysistä työtä 5päivänä vkossa vetää sen verta kuiviin, että ei jaksa kun möllöttää, hehe : DD Alkohan ne menkat sitten sieltä ja olivatpa aika erikoiset kaiken lisäksi, kun ne kesti 3päivää sellasella tuhnutus meiningillä ja sitten...
  15. Cpop

    Kokemuksia kasvisruokavaliosta(tmv)raskaus aikana!

    Mukava kuulla ettei ole ollut pahemmin mitään puutostiloja(ainakaan teillä (: )! Oletteko kohdanneet lääkäreiltä tms. näreitä katseita tai kommentteja kun olette kertoneen ruokavaliostanne? Vai onko vastaanotto ollut hyvää? Ja onko esim. sukulaisilta tullut kommentteja asiasta? Omassa...
  16. Cpop

    Kokemuksia kasvisruokavaliosta(tmv)raskaus aikana!

    Nostellaas, jos löytyisi edes joltakulta kokemuksia d :
  17. Cpop

    Kokemuksia kasvisruokavaliosta(tmv)raskaus aikana!

    En itse(tietääkseni ainakaan vielä)ole raskaana, mutta olen miettinyt jo pidempään kyseistä 'tilannetta' ja asiaan liittyviä ongelmia ja plussia. Olisi kiva kuulla näitä ihmisiltä joilla on kokemusta asiasta. Itse en ole vegaani tai edes vegetaristi varsinaisesti, mutta en syö punaista lihaa...
  18. Cpop

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Eilen itse ronklasin ja piti oiken etsiä sitä, vaikka yleensä se on minulla todella alhaalla ja hyvin helposti löytyy.. En ole ennen tutkinut sitä erityisesti, mutta mm. seksiä harrastaessa se on välillä aiheuttanut ongelmia, koska se on niin pitkä/alhaalla ja peniksen tullessa sisään se joskus...
  19. Cpop

    Greippimehu ja muita "poppakonsteja"

    Apua : DD Miksi se on juuri se hedelmä mitä minä en voi sietää ollenkaan! Hehe. En ole koskaan kuullut tästä greippikikasta, mutta olen kuullut aiemmin siitä että jos haluaa tyttölapsen niin pitää syödä magnesiumia ja jotakin muuta mitä en nyt muista itse ):,
  20. Cpop

    Ekat raskaus oireet??

    Ohhoi! Nyt tässä lueskellessa olen tunnistanut itsestäni joitain mahd raskausoireita. Testiä en ole tehnyt ja ajattelin että jos ensi viikonloppuna vaikka tekisin, kun ensiviikolle johonkin päivään olen laskellut kuukautisten mahdollisen alun.. En kuitenkaan ole nyt yhtään tietoinen...

Yhteistyössä