Hakutulokset

  1. B

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    Nyt on tilanne se, että 100% varmuus on nyt sukupuolesta. Sukupuoli on nyt tutkittu DNA:sta ja myös kromosomeista. DNA:sta Oikeuslääketieteen laitoksen oikeusbiologian laboratoriossa. Patologi otti selvää missä sen 100% varmuuden saisi. Istukasta oli näytepala jäljellä ja enkelistämmekkin joku...
  2. B

    miksi keskenmenon jälkeen raskautuu niin helposti?

    Esikoista aloin odottamaan heti keskenmenon jälkeen. Keskenmeno tuli tuolloin rv 8+2. Esikoinen syntyi keskosena ja raskaus oli vaikea supistuksineen ja vuotoineen. Seuraavat neljä raskautta menikin hienosti... Kunnes viimeisin... 15.8.2007 syntyi kaunis pieni enkelimme... Sydän oli...
  3. B

    Synnytys edessä rv15

    Mulla ainakin auttoi ne maidoneritystä estävät lääkkeet. Tai mä sain yhden lääkkeen vain silloin torstaina, pieni syntyi keskiviikkona. Silloin vkl:na tuntui vähän nipistelyä rinnoissa, mutta maitoa ei kuitenkaan alkanut onneksi tulla. Olitko sä kauan sairaalassa pienen enkelimme syntymän...
  4. B

    Synnytys edessä rv15

    syntyi pieni enkelivauva rv 19+3 15.8.2007. Hänen sydän sammui alle mun sydämmeni noin rv 19+0. Mä sain 13.8 ultra käynnin jälkeen suunkautta lääkkeen, joka kypsyttää kohdunsuuta. Sairaalaan menin klo 7.30 15.8. Noin klo 9 mulle laitettiin 3 tabua, en muista nimeä, jotka avaavat kohdunsuuta...
  5. B

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    Tänään on soitettu patologille. Lupasi lähettää lisää papereita sieltä. Meillä, kun on vain tuo muutaman rivin lausunto... Miehelle patologi sanoi, kun hän patologilta kysyi, että miten sukupuoli on selvitetty? Kromosomeista vai miten? Patologi oli sanonut, että silmämääräisesti... Eli...
  6. B

    kuolleen lapsen synnyttäminen

    pienen sydän sammui alla sydämmeni. Pieni enkelimme syntyi 15.8.2007 rv19+3 alakautta. En olisi todellakaan halunnut, että leikataan. Mulla oli kaiken lisäksi istukka kohdunsuulla ja suure verenvuoto riskikin oli, mutta alakautta lähdettiin yrittämään. Kolme yksikköä punasoluja oli mulle...
  7. B

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    Rv 19+3 syntyi meidän enkeli. Eli keskenmenoksihan se lasketaan. Me kuitenkin itse ajattelemme toisin... Lapsi hän meille oli jo, nyt pieni enkeli... Ja kyllä minä hänet synnytin. Tänään soitettiin patologille. Kromosomeja ei voitu tutkia... Sukupuoli on siis patologiltakin SILMÄMÄÄRÄINEN...
  8. B

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    Tänään tuli patologin lausunto ja siinä luki, että kyseessä TYTTÖlapsen sikiö... Siis mitä, poikahan se. Minusta sillä oli selvä pippeli. Isikin sen näki, äitini ja kätilökin sanoi, että poika. Myös kotiimme tulleessa hautauslupa lapussa luki poika... Mutta reilun kolmen viikon päästä...
  9. B

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    näyttää... Siinä näkyy vähähän, mutta... Siinä on jotain pientä, jotain niin täydellistä... http://www.aijaa.com/v.php?i=845708.jpg
  10. B

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    Enkelipoika... Se oli huutava hiljaisuus, kun pieni enkelimme syntyi. Jäljelle jäi suru, ikävä ja kaipaus... Tyhjä syli. 15.8 syntyi pieni, niin täydellisen näköinen poika... Voiko täydellisempää ollakkaan. Saimme olla pienen kanssa pitkään. Suukottaa, pitää sylissä, silittää ja kertoa...
  11. B

    Pieni enkelimme rv 19

    Plussaa huhtikuun lopussa... Alkuraskauden ultrassa rv 8 näkyi syke. Raskaus sujui hienosti. Niskapussi ultrassa kaikki hyvin. Raskaus jatkuu, liikkeet alkaa tuntua hentoisina jo rv 14, selvästi tuntuivat rv 16. Pieni liikkui päivittäin, maha kasvoi vauhdilla. Kaikki siis paremmin kun...

Yhteistyössä