Hakutulokset

  1. T

    Joensuun marjalan läheltä äitejä?

    Jaah,ei näy oelvan ketään :D
  2. T

    Joensuun marjalan läheltä äitejä?

    Heippa! Muutan perheeni kanssa pian marjalaan, ja olisi kiva löytää sieltä muita nuoreja äitejä :) Jos kiinnostaa niin laitelkaa ihmeesti viestiä! Olisi kiva saada pojalleni leikki kaveri ja itselle juttukaveria.. (: Ja toki jos joku tietää miten sielä seurakunnankerho toimii niin voi...
  3. T

    Syysmasut 2013

    Cuppy aivan sama ongelma täällä. Kyllä ekan lapsen kanssa pääsin helpolla :D Verrattuna tähän..
  4. T

    Toinen tulossa..

    Itselläni onneks helpotti pikkuisen pahoinvoinnit kun jätin Multivitan vitamiinit pois. Ja on paljon parempi olo siis. Kyllä välil on yökkäyttänyt,mut ei ole niinkään enään parasystävä tuo vessa :D Mutta väsymys on kova edelleen.. Kyllä tämä kaiken kestää kun tosiaan sielä masussa on jotain...
  5. T

    Syysmasut 2013

    Täällä toinen lapsukainen tulossa, ja laskettu aika 26.9 :)
  6. T

    Toinen tulossa..

    Heippa! Olisiko kenelläkään antaa neuvoja,mikä auttaisi huonoon-oloon? Eli toinen lapsukainen tulossa ja nyt vasta toisella kuulla ja vessa on aamuisin todella hyvä ystävä minulle.. Päivät olen tosi väsynyt, ja en pysty edes oikein keittiöön menemään kun rupeaa jo yökkäyttämään. :/...
  7. T

    Heippa! Anteeksi kun vastaan vasta nytten,mut en ole käyny täällä pitkään aikaan.. Joo olen...

    Heippa! Anteeksi kun vastaan vasta nytten,mut en ole käyny täällä pitkään aikaan.. Joo olen huomannut että ei oikein ole löytynt ketään Kontiolahdelta.. Harmittaa kun ei ole oikein pienellä Ukollekaan leikkikaveria.. Tai itseän me asumme Kontioniemessä.. Olisi kiva vain tutustua täällä päin...
  8. T

    Kontiolahdelta äitejä?

    Hei, olen pienen miehen äiti, kohta pieni mies onkin jo vuoden.. Olen vasta muuttanut mieheni luo kontiolahteen enkä tunne täältä vielä ketään.. Joten olisko täällä ketään täältä päin?
  9. T

    Mitä pitäisi oikein tehdä..

    Mietiskelen todella paljon onko minussa vika.. Mieheni haluaisi vaikka joka ilta olla sängyssä kanssani, mutta minä se en vaan saa itselleni haluja.. Joka kuukausi kyllä touhuamme mutta ei se ole viikottaista, jää ihan yksittäis kertoihin.. Ja jännä juttu tässä on se kun en oikein saa niitä...
  10. T

    Olisiko nuoria äitejä Savonlinnasta?

    Heippa, itse täytän tänä vuona 20 vuotta ja minulla on 8 kuukautta vanha Poika :) Olen muuttamassa lapseni ja uuden kihlattuni kanssa Savonlinnaan ja toivoisin saavani sieltä kavereita. Täällä toista odotellaan ja laskettu aika olisi Joulukuussa. Ottakaa toki yhteyttä jos kiinnostaa..
  11. T

    Äitejä Joensuusta?

    Heippa ! Itse asustelin tuossa viis kuukautta sitten vielä Joensuussa. Mutta päätin muuttaa sieltä pois kun kaveri piirit muuttui kun saivat tietää että olin raskaana.. Itselläni on 8 kuukautinen poika :) Pojan isä asuu vielä Joensuus ja poika käy sielä kerran kaks kuukaudes niin tulee...
  12. T

    Nuoreista äideistä seuraa? :)

    :) sellaiseia ne mummot ja ukit on :D Mulla tulee ihan itku kun tänään poitsu lähtee isälleen.. Tulee jo nyt kova ikävä.. Mut onneks ens viikon näen taas pienen miehen <3
  13. T

    Nuoreista äideistä seuraa? :)

    Asutko vanhempiesi kanssa vai yksin? :) Onko isä kuvioissa ollenkaan? jos saan kysyä.
  14. T

    Nuoreista äideistä seuraa? :)

    Täälläkin Elia vauveli kääntyilee kovaa vauhtia ja varpaatkin löyti 5,5kk iässä :) Millos teiden tyttö syntyi? :) Poika syntyi 8.8.11 (: Poika sai täälläkin öö.. viiden kuukauden neuvolassa rokotuksen ja tällä kertaa isä ei ollu paikalla joten jouduin itse pitämään poikaa sylissä,niin kyllä se...
  15. T

    Nuoreista äideistä seuraa? :)

    Mitenkäs teidän tyttö sielä kasvelee? Meillä oli eilen poikani kanssa puoli vuotis neuvola :) kovasti yrittää poika ruveta ryömimäään :)
  16. T

    Nuoreista äideistä seuraa? :)

    Heippa! Miä olen 19 vuotias ja mun Poika täyttää huomenna 6kk :) Kyllä aika menee nopeasti kun on lapsi! Itse asustelen Etelä savon alueella ja nyt tässä kuussa olis tarkoitus muuutttaa Pohjois-Karjalaan. :) Itse en tunne täältä paikkakunnalta ketään. Olemma asuneet täällä 3 kuukautta, ja on...
  17. T

    Nuoret äidit!

    Myö asustellaan Savonlinnassa :) Olis tarkoitus muuttaa johonkin päin suomea :D Joensuu kiinnostais tai sit Mikkeli tai Lahti :)
  18. T

    Nuoret äidit!

    Heippa! Minäkin täällä olen 19 vuott :) Meillä on täällä 5 kuukautinen Poika vauva :)
  19. T

    En tiedä mitä tehdä!

    Olen seurustellu avopuolisoni kanssa ylivuoden,ja meillä on pieni vauva. Kun tapasimme olin päätä pahkaa rakastunut häneen ja tiesin, että hänen kanssa tulen olemaan loppuelämäni. Kun meidän Poikamme syntyi,kaikki oli vielä aivan loistavasti ( 4 kk vanha ), mutta sitten tulikin muutto meille...
  20. T

    Toisesta haaveilevat! :)

    Hellurei! Täytän tällä viikolla 19 vuotta ja meillä on 2 kk 2 piävää oleva poika :) Ja kyllähän tässä on itelläkin vauvakuume :p On nuo pienet vaan niin suloisia <3 Meidän poika on tosi rauhallinen eikä kyllä itkeskele ellei oikeasti ole hätä. Minulle joskus sanottiin et jos suvussa on...

Yhteistyössä